וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל-צור לוועדת ההיתרים: הטיפול בעניין נתניהו עובר לעו"ד חדד

22.5.2019 / 19:14

עו"ד נבות תל-צור הודיע כי הטיפול בעניינו של ראש הממשלה עובר לידיו של עו"ד עמית חדד בלבד. נתניהו צירף את תל-צור לשורות הצוות המשפטי שלו לפני כחצי שנה, כחודש וחצי לאחר מותו של סנגורו הראשי עו"ד יעקב וינרוט

צילום: רוני כנפו, עריכה: טל רזניק

עורך הדין נבות תל-צור הודיע היום (רביעי) לוועדת ההיתרים כי הטיפול בעניינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עובר לידיו של עורך הדין עמית חדד בלבד. זאת לאחר שלאחרונה הגיע נתניהו להסדר בנוגע לשכר את ורק עם עו"ד חדד, ולא עם שאר סנגוריו - עורכי הדין תל-צור, טל שפירא ופיני רובין.

בחודש נובמבר האחרון נתניהו צירף לשורות הצוות המשפטי שלו את תל-צור, שייצג בעבר גם את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט במהלך משפטו. זאת, כחודש וחצי לאתר מותו של סנגורו הראשי של נתניהו, עו"ד יעקב וינרוט.

היום הודיע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לחדד כי הסכים לדחות בשלושה חודשים נוספים את מועד השימוע בתיקיו של נתניהו, וכי הוא יתקיים ב-2-3 באוקטובר. תשובת היועץ המשפטי לממשלה, שנחתמה בידי עוזרו - עו"ד גיל לימון - באה בעקבות בקשת הדחייה שהגיש עו"ד חדד, וזאת בשל הצורך העולה לדבריו מהיקף חומר החקירה ומהזמן הנדרש על מנת להתכונן לשימוע.

עוד בוואלה! NEWS:
"רצח אופי" עם סכיני גילוח: נתניהו נוהג כמורם מעם בתפקיד שר ההיסטוריה
עדות העוזרת של מילצ'ן: "נתניהו דרש - עשי מה ששרה אומרת"
מנדלבליט לנתניהו: השימוע יידחה בשלושה חודשים ויתקיים באוקטובר

עו"ד נבות תל צור, פרקליטו של נתניהו. -, אתר רשמי
עורך הדין נבות תל-צור/אתר רשמי, -

במקביל, לבני הזוג איריס ושאול אלוביץ' כן לנוני מוזס, המעורבים אף הם בתיקי נתניהו נמסר כי עליהם לתאם מועד לשימוע למועד שלא יאוחר מ-15 באוגוסט.

במכתב התייחס עוזרו של מנדלבליט לבקשת נתניהו לדחות את השימוע בשנה שלמה. הוא טען כי היענות לבקשה היתה פוגעת באינטרס הציבורי של קבלת החלטה בתיק בהקדם, ואין לכך הצדקה. לדבריו בהתחשב בכלל הנסיבות החליט לדחות את השימוע בשלושה חודשים, מעבר לשלושת החודשים המקוריים שניתנו לו להיערכות, "החורגים אף הם ממסגרת הזמנים הקבועה בהנחיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully