וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני החשוד ברצח אחיו בירושלים: "היו כל הזמן מריבות על הבית"

לאחר מעצר תושב העיר, שעל פי החשד דקר למוות בדירתו את אחיו בן ה-60, אומרים שכניו כי הרצח אירע על רקע סכסוך על נכסים, שהתפתח לאחר מות אמם לפני כמה חודשים: "ידעתי שיש סכסוך, אבל לא חשבתי שזה יגיע למצב כזה שאדם ישלוף סכין וידקור את אח שלו"

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

שכני הגבר, שנעצר לאחר שעל פי החשד דקר למוות את אחיו בן ה-60 היום (שלישי) בשכונת הקטמונים בירושלים, טוענים כי הרצח אירע על רקע סכסוך על ירושת בית בין האחים, שהתפתח לאחר מות אם המשפחה לפני מספר חודשים.

שאר האחים שנכחו במקום מסרו עדות במשטרה. האירוע התרחש בדירתו של החשוד ברחוב בר יוחאי בשכונה, וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום לאחר מכן. על פי החשד, ארבעה אחים ואחיות נכחו בזירה, ולאחר שוויכוח ביניהם התלהט, אחד מהם, על פי החשד, דקר אח אחר. אחת האחיות היא שהזעיקה את המשטרה.

קרובת משפחה אמרה לוואלה! NEWS כי החשוד סיפר לה לאחרונה על ריב קשה שהיה לו עם האחים סביב דירת האם שבה גר. "הם רצו לזרוק אותו מהדירה. הוא גר שם כי טיפל באמא שלהם אבל הם הודיעו לו שהם לא מוכנים שיישאר שם, וכנראה הגיעו לשם והיה ריב".

עוד בוואלה! NEWS:
הטייס שאין לו מה להפסיד מתייצב מול שאיפות נתניהו למבקר חלש
יאיר נתניהו, הקשר לסער והציוץ: מדוע הוסרה מועמדת הקואליציה למבקר?
אלפי גמלאים מחו בת"א על משבר קרנות הפנסיה: "זורקים אותנו לכלבים"

אירוע דקירה ברחוב בר יוחאי, ירושלים   21 במאי 2019. רוני כנפו
זירת האירוע, היום/רוני כנפו

"הם משפחה טובה, משפחה דתייה", תארה אחת השכנות, "האמא נפטרה והוא החליט שהוא לוקח את כל הנכסים לעצמו. על זה כל הריב. זה שרצח - הם באו לדבר איתו בטח על הירושה. הוא רצה להשכיר את הבית והם לא הסכימו. הם רצו לחלק את הכסף, הם הרבה אחים, 18-17 אחים, משפחה גדולה. כשהאמא נפטרה לא היה להם מקום לשבעה, הם ישבו במרפסת".

החשוד הורשע בשנת 2007 בתקיפה ואיומים. והשכנה מספרת כי לאורך זמן היו ויכוחים בנושא הבית. "תראה, היה פה כל הזמן בלגאן סביב הבית. היו פה כל הזמן מריבות על הבית", סיפר שכן נוסף, "אבל כשזה קרה שמעתי רק אמבולנסים וראיתי שגוררים אותו לאוטו. אז שאלתי את החברה והיא סיפרה".

"שמעתי צרחות. חשבתי שזה מגן ילדים ליד כי כל הזמן יש צעקות. לא תיארתי לעצמי שהוא דקר. לא יודע איך זה הגיע למצב כזה שאדם ישלוף סכין וידקור את אח שלו. ראיתי כוחות משטרה ואמבולנסים והבנתי שזה משהו קיצוני. ידעתי שיש סכסוך אבל לא חשבתי שיגיע למצב כזה", אמר שכן נוסף.

פראמדיק מד"א שהגיע למקום, יהונתן פינדרוס, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב בכניסה לדירה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 17:00)

עוד באותו נושא

חשד לרצח בירושלים: גבר בן 60 נדקר למוות בדירה בעיר; אחיו נעצר

לכתבה המלאה
אירוע דקירה ברחוב בר יוחאי, ירושלים   21 במאי 2019. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully