וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בירושלים: גבר בן 60 נדקר למוות בדירה בעיר; אחיו נעצר

כוחות משטרה הוזעקו למקום ועצרו את החשוד במעשה, שאירע בדירה בשכונת בר יוחאי בבירה. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע הוא כפי הנראה פלילי: על פי החשד, ויכוח בין שני האחים התלהט עד שאחד מהם דקר את השני

צילום: רוני כנפו, עריכה: תומר לוי

דיווח ראשוני: גבר כבן 60 נדקר היום (שלישי) למוות בתוך דירה ברחוב בר יוחאי שבשכונת הקטמונים בירושלים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום, עצרו חשוד במעשה, ומסתמן כי הרקע למקרה פלילי. כפי הנראה, ארבעה אחים ואחיות נכחו בזירה, ולאחר שוויכוח ביניהם התלהט, אחד מהם, על פי החשד, דקר אח אחר. אחת האחיות הזעיקה את המשטרה.

פראמדיק מד"א שהגיע למקום, יהונתן פינדרוס, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 60 שוכב בכניסה לדירה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אחת השכנות המתגוררות באזור סיפרה לוואלה! NEWS כי בין האחים במשפחה היה סכסוך על רכוש אחרי שהאמא נפטרה לפני כמה חודשים. החשוד, שגר עם אמו, נשאר בדירה והיום הגיעו גם אחים נוספים לדירה והתפתח ויכוח נוסף. אז על פי החשד הוא דקר את אחיו.

עוד בוואלה! NEWS:
וושינגטון, יש לנו בעיה: אף אחד לא רוצה את "עסקת המאה"
הותר לפרסום: החשוד בהונאת אנשים במצוקה כלכלית - רוצח דרק רוט
יאיר נתניהו, הקשר לסער והציוץ: מדוע הוסרה מועמדת הקואליציה למבקר?

אירוע דקירה ברחוב בר יוחאי, ירושלים   21 במאי 2019. רוני כנפו
זירת האירוע, היום/רוני כנפו

שכן נוסף אמר: "שמעתי צרחות וחשבתי שזה מגן ילדים ליד כי כל הזמן יש צעקות. לא תיארתי לעצמי שהוא דקר. לא יודע איך זה הגיע למצב כזה שישלוף סכין וידקור את אח שלו. ראיתי כוחות משטרה ואמבולנסים והבנתי שזה משהו קיצוני. ידעתי שיש סכסוך אבל לא חשבתי שיגיע למצב כזה".

ביום ראשון נורה למוות גבר בן 44 מרכב חולף בסמוך לכיכר השעון בטמרה. הגבר, תושב העיר ויסאם יאסין, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם נקבע מותו. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, בהם מעבדת זיהוי פלילי, חוקרי זירה וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית. הרקע לאירוע עדיין לא ברור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אירוע דקירה ברחוב בר יוחאי, ירושלים   21 במאי 2019. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully