וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת נתניהו: ריבלין האריך בשבועיים את תקופת הרכבת הממשלה

נשיא המדינה נענה לבקשת ראש הממשלה ואיפשר לו דחייה של שבועיים בהקמת הקואליציה החדשה. עד כה אף מפלגה לא חתמה על הסכם קואליציוני והמגעים בין נציגיהן לנציגי הליכוד נמשכים

צילום: לע"מ

נשיא המדינה ראובן ריבלין נענה היום (שני) לבקשת ראש הממשלה נתניהו לקבלת ארכה על מנת להשלים את הקמת הממשלה החדשה. משהוגשה הבקשה, ריבלין איפשר לנתניהו להמשיך המגעים הקואליציוניים למשך שבועיים נוספים.

המשא ומתן הקואליציוני נכנס השבוע לישורת האחרונה, ובין הליכוד, ש"ס ויהדות התורה מתגבשת שורת הסכמות בנושאי דת ומדינה. והבוקר פורסם בוואלה! NEWS כי בנושאים השנויים במחלוקת - שבת, הכותל המערבי וגיור - גובשה הסכמה עקרונית וקוויה הכללים אינם פוגעים בסטטוס קוו הקיים.

נתניהו צפוי להיפגש במהלך השבוע עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן וראשי סיעות נוספות, במקביל לפגישות צוות המשא ומתן בראשות השר יריב לוין. בסביבת נתניהו מעריכים כי עם קבלת ההארכה המגעים עם כל הסיעות צפויים להעלות הילוך.

עוד בוואלה! NEWS:
פרקליטי נתניהו: מבקשים עוד זמן לקיום השימוע
המחלוקת עם ליברמן ומוקש האירוויזיון: הרכבת הממשלה - תמונת מצב
בן ערובה של חמאס והג'יהאד: נתניהו מנהל את מלחמת שלום האירוויזיון

פגישתם של הנשיא רובי ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו, 13.5.2019. דוברות בית הנשיא
פגישתם של ריבלין ונתניהו/דוברות בית הנשיא

עם ליברמן ויו"ר כולנו משה כחלון המגעים מתנהלים בעצלתיים. סלעי המחלוקת העיקריים עם ליברמן, חוק הגיוס ונושאי דת ומדינה, וכך גם דרישותיו לשינוי מדיניות הביטחון ברצועת עזה, טרם סוכמו. הליכוד אמנם מצא מתווה גם לסוגיית חוק הגיוס שמפרידה בין ליברמן ויהדות התורה, כפי שפורסם בוואלה! NEWS בשבוע שעבר, אך עדיין לא ברור ששני הצדדים מקבלים אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully