וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל כפר הנוער כדורי טוען לאיומים על חייו: "חשש לחיי הילדים"

8.5.2019 / 14:11

ברקע טענות על פלישת עדרי בקר לכפר הנוער החקלאי, פנה המנהל רועי בר אילן למ"מ מפכ"ל המשטרה בתחושת "חוסר אונים וחשש אמיתי" לחיי משפחתו והתלמידים. יומיים לפני כן הוצת השדה בבית הספר. "חטאי הוא רצוני לעבד את שטחי המדינה מבלי לשלם פרוטקשן". מעצר המצית הוארך

שריפה פרצה במתבן בכפר הנוער כדורי ב-15 במאי 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
שריפה במתבן בכפר הנוער כדורי, לפני שנה/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

"אני פונה בתחושת חוסר אונים וחשש אמיתי לחיי הילדים המתחנכים בכדורי, לחיי משפחתי ולחיי אני"- כך כתב מנהל כפר הנוער כדורי לממלא מקום המשטרה מוטי כהן. רועי בר אילן, שהגיש בתחילת השבוע תלונה במשטרה, טוען לאיומים על חייו ברקע טענות של כפר הנוער החקלאי כי עדרי בקר פולשים לבית הספר.

בחודש מאי שנה שעברה הוצת מתבן בית הספר. חשודים במעשה שנעצרו לאחר ההצתה שוחררו ועד היום לא הוגשו כתבי אישום. בר אילן ציין במכתבו כי יומיים לפני כן הוצת השדה, אולם האש כובתה במהירות. לפני כמה שנים נגנבו מהשדה כשבעים חבילות חציר.

ביום ראשון, עם קבלת הודעה על חשד לפלישת עדר בקר לשדה, נקראה למקום יחידת מתנדבי משטרה (יחידת מתמי"ד). במהלך דין ודברים שהתפתח בשדה, אמר החשוד כי "בכדורי לא ישנו בשקט", דיבר בלשון בוטה ובקללות על בר אילן ולעג עליו שהוא אינו נמצא בלילות בביתו עם אשתו וילדיו ונאלץ לשמור על השדה.

עוד בוואלה! NEWS:
מנהיג הג'יהאד האסלאמי מאיים: במהלך הקיץ - תפרוץ מלחמה
"חלל ענק": משפחת הנרצח בפיגוע באריאל בוחרת בהמשכיות, למרות הכאב
ירי בבית ספר באזור דנבר: הרוג ושבעה פצועים, שני חשודים נעצרו

שריפה במתבן בכפר הנוער כדורי ב-17 במאי 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
שריפה במתבן בכפר הנוער כדורי, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

בר אילן מנהל כדורי מזה ארבע שנים, כתב בפנייתו למשטרה כי "כדורי הינו סמל ישראלי, המחנך לרב-תרבותיות, ציונות וחקלאות וכמנהל הכפר נקלעתי שלא בטובתי לעמוד בחזית מול עבריין מורשע, מאוים ישירות מול קבוצת גדולה של שוטרים ומתנדבים, ללא חשש מצדו. חטאי הוא רצוני לעבד את שטחי המדינה שבאחריותי, מבלי לשלם 'פרוטקשן' או לתת לעבריין לעשות בשטח כבשלו...האם עלינו לחיות בפחד מתמיד מפני עבריין זה?".

הוא ביקש מניצב כהן סיוע משטרתי כדי "להשיב את הביטחון לכדורי". חקירת המקרה הועברה ליחידת "ארז" של משמר הגבול. החשוד באיומים, כבן 40, נעצר ובית משפט השלום בטבריה האריך את מעצרו עד יום שישי. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום. "כל החומר הראייתי יועבר בקרוב למחלקת התביעות של המשטרה לגיבוש כתב אישום נגד החשוד", נמסר מהמשטרה.

(עדכון ראשון: 08:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully