וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות מחאת החרדים: ועדת השרים אישרה עבודות בשבת באירוויזיון

7.5.2019 / 14:14

פרסום ראשון: לקראת האירוויזיון, ועדת השרים להיתרי עבודה אישרה היתר לעבודות בשבת שבו תמכו נתניהו והשר כץ. זאת, למרות מחאת ראשי המפלגות החרדיות. על פי ההערכה יעבוד 950 עובדים מדי שבת למשך שבועיים בזמן התחרות

צילום: יותם רונן

למרות מחאת ראשי המפלגות החרדיות, ועדת שרים להיתרי עבודה בשבת אישרה היום (שלישי) היתר כללי שיאפשר עבודות בשבת בשבועיים הקרובים לקראת תחרות האירוויזיון בישראל. ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר חיים כץ תמכו במתן ההיתר, ואילו החבר השלישי בוועדה - שר הדתות יצחק ועקנין מש"ס - התנגד.

על פי ההערכות, 950 עובדים יעבדו מידי שבת למשך שבועיים בלבד. עם זאת, המספר אינו מדויק והיות ומדובר בהיתר כללי, יהיה ניתן לכלול יותר עובדים בעבודות אלה. אתמול ביטלה יהדות התורה פגישת מו"מ קואליציוני עם הליכוד, אך ראשי המפלגה סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני נפגשו הבוקר עם ראש הממשלה על מנת להתקדם לקראת הקמת הממשלה הבאה.

עוד בוואלה! NEWS:
בישראל מעריכים: עקב החרפת הסנקציות - איראן תערער את יציבות האזור
"חש סכנת חיים": נסגר התיק נגד השוטר שירה למוות בצעיר בבת ים
מסתמן: הנער שנאשם בהריגת עאישה א-ראבי ישוחרר למעצר בית

יעקב ליצמן ומשה גפני בעצרת תמיכה ביהדות התורה, ירושלים, 8 באפריל 2019. שלומי גבאי
ראשי המפלגות החרדיות מחו נגד ההיתר. גפני וליצמן/שלומי גבאי

השר כץ הפיץ היתר כללי לקיום עבודות בשבת לטובת האירוויזיון. ההיתר הופץ להערות הציבור עד ונכנס היום לתוקפו. אתמול נודע לוואלה! NEWS כי מפלגת יהדות התורה ביטלה פגישת משא ומתן קואליציוני עם הליכוד בעקבות האירוויזיון.

במפלגה אמרו כי "לא יעלה על הדעת שהממשלה תאשר עבודות בשבת בזמן שיושבים איתנו למו"מ קואליציוני". יו"ר סיעת דגל התורה, ח"כ משה גפני, אמר אתמול בריאיון לעיתון המפלגתי "יתד נאמן" כי "היד הקלה על ההדק להוציא אלפי היתרי עבודה בשבת זה מזעזע. בעניין הזה, של העבודות בשבת, ישנה הידרדרות קשה ולא נוכל להשלים עם מצב חמור זה. אמרנו את זה כאמור לאנשי הליכוד".

עוד באותו נושא

בגלל עבודות האירוויזיון בשבת: יהדות התורה ביטלה פגישת מו"מ עם הליכוד

לכתבה המלאה
השר חיים כץ, בפתח ישיבת הממשלה 24 בדצמבר 2017. הדס פרוש, מערכת וואלה! NEWS
השר חיים כץ/מערכת וואלה! NEWS, הדס פרוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully