וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בממלכה הבריטית חוגגים: בן נולד לנסיך הארי ולמייגן מרקל

מרקל ילדה בן בכור לה ולנסיך הארי. הצאצא המלכותי החדש יהיה השביעי בתור לרשת את הכתר. באוקטובר הודיעו בני הזוג על ההיריון הראשון. "אני נרגש ולא מאמין לכוח שיש בנשים", אמר הנסיך הארי ששהה לצד רעייתו במהלך הלידה. "אנחנו חושבים על שמות ונחלוק את המידע בקרוב"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

הדוכסית מייגן מרקל ילדה היום (שני) בשעה 5 לפנות בוקר (זמן מקומי) את בנה ואת בנו הבכור של הנסיך הארי. הצאצא החדש יהיה השביעי בתור לרשת את הכתר ויתגורר עם הוריו בפרוגמור קוטג'. "אנו שמחים להודיע כי הדוכס והדוכסית מסאסקס ילדו בברכה את בנם הבכור בשעות הבוקר המוקדמות. הוא נולד במשקל 3.7 קילו.

הדוכסית והתינוק בריאים ומודים לקהל הרחב על ההתרגשות והתמיכה המרובה בתקופה המיוחדת הזו בחייהם. פרטים נוספים ימסרו בימים הקרובים", נכתב בהודעה מטעם הממלכה בחשבון האינסטגרם.

מרקל בת ה-37 ילדה את היורש לה ולבעלה הנסיך הארי בן ה-34, אחרי חודשים ארוכים של מתח וציפייה. כנהוג בלידות מסוג זה בממלכה - כרוז יצא מבית החולים ובישר על החדשות המרגשות. "זה בן בריא ואני נרגש ולא מאמין לכוח שיש בנשים", אמר הארי מחוץ לווינדזור. לפי הדיווחים הארי שהה לצד רעייתו במהלך הלידה."זאת הייתה החוויה המדהימה ביותר שאני יכול לדמיין", אמר.

עוד בוואלה! NEWS:
בלי מיטות, בלי פיקוח על ניתוחים פלסטיים: מחדלי מערכת הבריאות
בג"ץ הורה לנתניהו: אפשר כניסתם של 100 פלסטינים לטקס זיכרון
יוצאים מהממ"ד, חוששים מהרקטות: ילדי שדרות שבים ללימודים

מייגן מרקל. GettyImages
בן בכור בממלכה. מרקל והנסיך הארי/GettyImages

הנסיך הבריטי הודה לקהל על התמיכה ועל הברכות החמות ואמר לכל הסקרנים כי "אנחנו עדיין חושבים על שמות ובעוד מספר ימים נחלוק איתכם את המידע". הנסיך הנרגש אף הודה לאישתו והוסיף: "אני גאה באשתי וכמו כל אב, אני חושב שהילד שלי מושלם. תודה לכולם". באוקטובר הודיעו בני הזוג על ההיריון הראשון במהלך סיור רשמי באוסטרליה.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בירך את ההורים הטריים לרגל הולדת בנם הבכור. "ברכות חמות לדוכס ולדוכסית לרגל הולדת בנים הארי ומייגן בשמי ובשם ישראל נחמה ואני שולחים לכם חיבוק גדול ואת מיטב הברכות והאיחולים. מזל טוב!", צייץ בחשבון הטוויטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פוסט בעמוד האינסטגרם של הממלכה אודות עדכון על הולדת הבן למשפחת המלוכה. אתר רשמי
זה בן! הפרסום על הולדת הבן בחשבון האינסטרגרם/אתר רשמי

גם הנשיא ריבלין בירך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully