וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול ציני: שני עצורים בחשד שניסו לסחוט את אבי הנעדרת נגה יצחק

9.5.2019 / 15:44

חצי שנה לאחר שנעלמו עקבותיה של תושבת רמת גן, המשטרה עצרה שני גברים בחשד לניסיון סחיטה של האב שהציע פרס כספי למי שיספק מידע שיוביל לאיתור בתו. החשודים: תושב רמת השרון בן 72 ותושב רמלה בן 59. במקביל נמשכים מאמצי החיפוש אחר יצחק

עריכה: תומר לוי

שני גברים נעצרו בחשד שניסו לסחוט את אביה של הנעדרת נגה יצחק, שיצאה מבית חברה לשעבר ברמת גן בסוף חודש נובמבר ומאז אבד עמה הקשר. במקביל למאמצים לאיתורה של יצחק, בת 34, פתחה המשטרה בחקירה במהלכה עיכבה שני חשודים שיצרו קשר עם אביה, וטענו בפניו כי יש בידם מידע על מקום הימצאותה של בתו.

עם תחילת החקירה עלה החשד כי מטרת השניים הייתה לסחוט כספים מאביה של הנעדרת, תוך ניצול ציני של מצוקתו, לאחר שהציע פרס כספי גדול למי שיספק מידע שיוכל להביא למציאתה. בתום החקירה נעצרו שני החשודים - תושב רמת השרון בן 72 ותושב רמלה בן 59.

לקריאה נוספת בנושא
הנייד אותר ושב"כ מעורב - אך תעלומת נגה יצחק נותרה ללא פתרון
עם מתנה ליום ההולדת של האקס: התיעוד האחרון של הנעדרת מת"א
קנתה בפיצוציה ונעלמה: העדות שעשויה לסייע למצוא את נגה יצחק

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
ניצול ציני של מצוקת אביה. נגה יצחק/צילום מסך, פייסבוק

יממה לפני שאבדו עקבותיה, הגיעה יצחק לביתו של חברה לשעבר ברמת גן. בין השניים שררה מערכת יחסים רומנטית שהסתיימה תקופה קצרה לפני שנעלמה, ומאז נשארו ביחסים טובים. "הכול היה בסדר, לא היה שום דבר חריג במפגש, נגה העבירה אצלי את הלילה ובבוקר נפרדנו ברוח טובה והיא יצאה לדרכה", סיפר החבר לוואלה! NEWS. אמו סיפרה שהמשפחה כולה נמצאת בטלטלה מאז המקרה, בנה זומן לחקירת משטרה בה נדרש לספר על הקשר שלו עם יצחק, ואף כוחות שיטור הגיע לבית המשפחה וערכו חיפושים אחריה.

מאז שאבד הקשר עם יצחק ערכה המשטרה בכוחות נרחבים יום חיפוש באזור קיבוץ געש בשיתוף המשפחה ויחידות מתנדבים. לדברי אביה, המקום נבחר בגלל ששם יצחק נולדה, חבריה מתגוררים באזור וזהו המקום המועדף עליה לטיולים. רון, אביה של יצחק, סיפר כי "יצאנו בכוחות רבים לאזור, כוחות גדולים של משטרה, בני משפחה, מכרים ואנשים שהסיפור נגע להם ללב לחפש אחר נגה ואנחנו שמחים שנשללה האפשרות שנגה תמצא שם". עוד סיפר כי בנוסף לאזור הפראי בגעש התמקדו כוחות המשטרה גם באזור העירוני בגוש דן, היכן שנראתה בפעם האחרונה, אך לא נמצא שום רמז שיכול להוביל אליה. "המשטרה והשב"כ אופטימיים", אמר. "מנסים ומחכים לאות וסימן שייתן את הפריצה בחקירת היעלמות של נגה".

עוד באותו נושא

"נגי, את מדאיגה אותי": ההתכתבות האחרונה של הנעדרת נגה יצחק

לכתבה המלאה
נגה יצחק, נעדרת מתל אביב. ללא, מערכת וואלה! NEWS
יחסיה עם משפחתה היו טובים. נגה יצחק/מערכת וואלה! NEWS, ללא

בתקופה שקדמה להיעלמותה, התגוררה יצחק אצל סבתה בתל אביב ועבדה בחברת קייטרינג ברמת החייל בעיר. קרוב משפחתה של יצחק הדגיש כי למרות הקשיים שחוותה בחייה, יחסיה עם משפחתה היו טובים, "לנגה יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה ועם המעגל המשפחתי הסובב אותה, יש לה משפחה מאוד אוהבת". עוד הוסיף כי מדובר באישה עצמאית, שבעברה חייתה כמה שנים בארצות הברית.

המשפחה אף פנתה לחבריה ומכריה שייסעו בחיפושים, "אם יש חברים שבקשר אתה בימים אלה, וחושבים שהם עושים לנגה איזושהי טובה שהם ככה עוזרים לה עם מקום להיות בו, מקלט, חשוב שהם ידעו שהם לא עושים לה טובה, אם נגה תנסה לפגוע בעצמה, אותו חבר או חברה שמסייעים לה כעת יהיה אחראי לתוצאה כזאת. אף אחד בסביבה שלה לא פגע בה ולא חושב לפגוע בה, אנחנו יום ולילה מחפשים אותה, לא ישנים, יוצאים בלילות לחפש אותה, אבא של נגה לא ישן, דואג לה מאוד".

נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
המשטרה פנתה לעזרת הציבור לאיתורה. נגה יצחק/מערכת וואלה!

בתחילת חודש נובמבר, התקבלה במשטרה הודעה על היעדרותה של נגה יצחק מיד עם קבלת ההודעה נפתחה חקירה מאומצת ומקיפה במטרה לאתר את הנעדרת. בהיעדר קצה חוט, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר יצחק. שערה שטני, גובהה 1.57 מטר, צבע עורה בהיר, מבנה גופה בינוני ועיניה כחולות. ליצחק קעקוע גדול על אחת השוקיים והיא ענדה עגיל מעל שפתה העליונה. היא נשאה על גבה תיק אפור. "כל היודע דבר על מקום המצאה או שבידו מידע שעשוי לסייע באיתורה מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה או עם תחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון 03-7697444", נמסר מהמשטרה.

נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
נגה יצחק/מערכת וואלה!
נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
נגה יצחק/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully