וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מתנה ליום ההולדת של האקס: התיעוד האחרון של הנעדרת מת"א

2.12.2018 / 17:40

בתיעוד אחרון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית נגה יצחק כשהיא מגיעה לביתו של חברה לשעבר, עימו הייתה ביחסים טובים. בבוקר שלמחרת יצאה הצעירה לעבודתה ברמת החייל ומאז נעלמו עקבותיה זה 11 ימים. בני משפחתה לא יודעים מה עלה בגורלה ומבקשים את עזרת הציבור בחיפושים

מערכת וואלה!

התיעוד האחרון של הנעדרת נגה יצחק, בת ה-34, שנראתה לאחרונה לפני 11 ימים מתפרסם היום (ראשון) לראשונה בוואלה! NEWS. בסרטון הקצר נראית יצחק ב-20 לנובמבר כשהיא מגיעה לביתו של חברה לשעבר באזור המרכז עם מתנה שקנתה לכבוד יום הולדתו. מקורביה סיפרו כי השניים נמצאים ביחסים טובים מאז פרידתם. בבוקר שלמחרת, לפי עדויות, יצחק עשתה את דרכה לעבודתה ברמת החייל - ומאז נעלמו עקבותיה. לאחר היעלמותה זומן חברה לשעבר לחקירה בתחנת המשטרה.

בסוף השבוע האחרון נסעו בני משפחתה של יצחק לאילת וסרקו את העיר הדרומית בתקווה למצוא רמז למקום הימצאותה. הם סיירו בבתי מלון, הציגו בפני אנשי הביטחון את תמונותיה של נגה וחלשו על חופי העיר, אך ללא הועיל. עד לשעה זו, משפחתה הקרובה לא יודעת מה עלה בגורלה של יקירתם.

עוד בוואלה! NEWS:
עבר או לא עבר? קרב הגרסאות על בדיקת הפוליגרף של אדרי
בג"ץ נתן לממשלה ארכה של חודש וחצי לחקיקת חוק הגיוס
תיק 4000: המשטרה ממליצה להעמיד לדין את בני הזוג נתניהו בחשד לשוחד

נגה יצחק, נעדרת מתל אביב. ללא, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. יצחק/מערכת וואלה! NEWS, ללא

ביום חמישי נחשפו בוואלה! NEWS התכתבויותיה האחרונות של יצחק עם אביה רון. "אבא שלי שיהיה לך שבוע טוב, אני אוהבת אותך", כתבה בהודעה האחרונה ששלחה לו יום לפני שהוכרזה כנעדרת. האב השיב לה מבלי שידע כי זאת תהיה ההתכתבות האחרונה ביניהם. בהודעה ששלח לה שלוש ימים לאחר מכן התייחס אביה לכך שיום הולדתה קרב וברצונו לתכנן אירוע לכבודה. משלא השיבה לו, שלח לה הודעה שתיצור עמו קשר: "נגי נג. את מדאיגה אותי מאוד. בבקשה תתקשרי דחוף".

יצחק מתגוררת אצל סבתה בתל אביב ועובדת בחברת קייטרינג ברמת החייל בעיר. לפי המשטרה, היא נראתה בפעם האחרונה כשהיא משוטטת ברחובות גבעתיים באזור השעה שמונה בבוקר ביום רביעי לפני כשבועיים.

עוד באותו נושא

"נגי, את מדאיגה אותי": ההתכתבות האחרונה של הנעדרת נגה יצחק

לכתבה המלאה
נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
ההתכתבות האחרונה בין נגה לאביה/מערכת וואלה!

"לנגה יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה ועם המעגל הסובב אותה", הדגיש קרוב משפחתה והוסיף כי מדובר באישה עצמאית שאף חיה בעבר במשך כמה שנים בארצות הברית. "הקשר עם אביה מאפשר לה חופשיות ועצמאות מוחלטת. כך שאם נגה הייתה רוצה רק להתנתק, אף אחד לא היה מונע זאת ממנה. לכן עולים חששות כבדים מכך שהיא נעלמה בצורה כזאת", סיפר.

הדוד העיד כי לפני שנתיים עברה אחייניתו אירוע קשה שהשפיע מאוד על תפקודה. "האירוע הזה פגע בחייה והזיק לנפש השברירית שלה, ממש יצר שם סדק", הוא מתאר. הדוד העלה השערה כי כתוצאה מהאירוע נגה החליטה להתנתק מהמשפחה. "היא החליטה לעשות מעשה של התנתקות, שאולי באמת התחיל כמשהו רצוני ביום יומיים הראשונים, הבעיה החלה שמרגע שהקשר אתה נותק, אנחנו לא יודעים למה זה יכול להתפתח".

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
לטענת המשטרה הצעירה נראתה לאחרונה בגבעתיים בדרכה לעבודה. יצחק/צילום מסך, פייסבוק

"נגה היא כזאת שאוהבת את החיים", סיפר אורן. לדבריו, ייתכן והעובדה שלא עברה טיפול לאחר אותו אירוע קשה השפיעה על אחייניתו. "היא עשתה טעות שלאחר האירוע הקשה שעברה, היא לא עצרה את חייה ואת הזמן כדי לטפל בעצמה ולהשתקם, היא רצה לחזור למרוץ החיים הרגיל שלה, עם עבודה, עם חבר, וכנראה שזה הצטבר עד עכשיו".

לדברי קרוביה, לפי עדויות של בעלי עסקים היא נראתה בכיכר אורדע ברמת גן ביום שישי לפני כשבועיים. "מאז גם הטלפון שלה מנותק", מסר אורן, דודה של יצחק. במשפחתה מבהירים כי היא נראית שונה בכל אחת מתמונותיה, ולכן רואים חשיבות לחשוף את הציבור לכמה שיותר צילומים. הדוד ביקש מחבריה של יצחק לסייע בחיפושים אחריה ושלא יחסירו מידע אודותיה מהמשטרה במקרה שהיא שוהה אצלם, בשל החשש הכבד שתנסה לפגוע בעצמה.

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
קשר טוב עם משפחתה. יצחק/צילום מסך, פייסבוק

"אם יש חברים שבקשר איתה בימים אלה, וחושבים שהם עושים לנגה איזושהי טובה שהם ככה עוזרים לה עם מקום להיות בו, חשוב שהם ידעו שהם לא עושים לה טובה. אם נגה תנסה לפגוע בעצמה, אותו חבר או חברה שמסייעים לה כעת יהיה אחראי לתוצאה כזאת. אף אחד בסביבה שלה לא פגע בה ולא חושב לפגוע בה, אנחנו יום ולילה מחפשים אותה, לא ישנים, יוצאים בלילות לחפש אותה, אבא של נגה לא ישן, דואג לה מאוד", הדגיש הדוד.

אחת מבעלות העסקים שעובדת בסמוך ליצחק ברמת החייל והייתה מיודדת עמה, סיפרה כי באחת משיחותיהן שיתפה אותה בחייה האישיים ובקשר עם משפחתה. "הכרתי בחורה עם לב טוב וחיוך גדול", העידה. "כשהייתי מגיעה לסביבה היינו מפטפטות ומדברות על החיים, היא סיפרה לי שהיא לא מוצאת את עצמה, שהמשפחה שואלת מתי כבר תכנס למסלול ותכיר מישהו רציני". בסוף השבוע קולגה של יצחק שלחה לה הודעה באינסטגרם ושאלה אם היא שמעה ממנה. "הופתעתי מאוד מהשיחה, כולי תקווה שהיא תימצא בקרוב בריאה ושלמה. בחורה טובה", אמרה בדאגה.

נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
"בחורה עם לב טוב וחיוך גדול". יצחק/מערכת וואלה!

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר יצחק. שערה שטני, גובהה 1.57, צבע עורה בהיר, מבנה גופה בינוני ועיניה כחולות. ליצחק קעקוע גדול על אחת השוקיים והיא ענדה עגיל מעל שפתה העליונה. היא נשאה על גבה תיק אפור. "כל היודע דבר על מקום הימצאותה, או שבידו מידע שעשוי לסייע באיתורה, מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה או עם תחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון 03-7697444", נמסר מהמשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully