וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגי, את מדאיגה אותי": ההתכתבות האחרונה של הנעדרת נגה יצחק

29.11.2018 / 11:48

נגה יצחק בת ה-34 מתל אביב נעדרת זה שמונה ימים ולמשטרה אין קצה חוט שיוביל למציאתה. בתכתובת ווטסאפ אחרונה עם אביה שהגיעה לוואלה! NEWS כתבה: "אבא שלי אני אוהבת אותך". משלא יצרה קשר עמו שלח לה: "בבקשה תתקשרי דחוף". דודה: "עברה אירוע קשה, מפחדים שתפגע בעצמה"

עריכה: טל רזניק

"אבא שלי שיהיה לך שבוע טוב, אני אוהבת אותך", כך אמרה נגה יצחק בהודעה אחרונה ששלחה לאביה יום לפני שהוכרזה כנעדרת ומתפרסמת הבוקר (חמישי) לראשונה בוואלה! NEWS. יצחק בת ה-34 נעדרת זה שמונה ימים מביתה בתל אביב ולמשטרה עדיין אין קצה חוט שיוביל למציאתה.

"אבא שלי שיהיה לך יום מוצלח ומלא באושר", כתבה בהודעת הווטסאפ ששלחה לאביה ב-20 לחודש שהשיב לה מבלי שיידע כי זאת תהיה ההתכתבות האחרונה ביניהם. בהודעה ששלח לה שלושה ימים לאחר מכן התייחס אביה לכך שיום הולדתה קרב וברצונו לתכנן אירוע לכבודה. משלא השיבה לו שלח האב המודאג הודעה שתיצור עמו קשר. "נגי נג. את מדאיגה אותי מאוד. בבקשה תתקשרי דחוף".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי שנתפס - בית המשפט ידון בהארכת מעצרו של רוצח הנערה מת"א
"אין ראייה להטרדה מינית": נסגר התיק נגד יועץ התקשורת של רה"מ
שיחת הטלפון שהובילה למעצרו של החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בת"א

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
יום לפני שהוכרזה כנעדרת שלחה הודעה אחרונה לאביה. הנעדרת נגה יצחק/צילום מסך, פייסבוק

"אנו חוששים שמישהו פגע בה או שאולי מחזיק בה בניגוד לרצונה או שחלילה היא פגעה בעצמה", אמר לוואלה! NEWS דודה אורן. לדבריו, לפני שנתיים עברה אחייניתו אירוע קשה שהשפיע מאוד על תפקודה. "האירוע הזה פגע בחייה והזיק לנפש השברירית שלה, ממש יצר שם סדק", הוא מתאר. הדוד העלה השערה כי כתוצאה מהאירוע נגה החליטה להתנתק מהמשפחה. "היא החליטה לעשות מעשה של התנתקות, שאולי באמת התחיל כמשהו רצוני ביום יומיים הראשונים, הבעיה החלה שמרגע שהקשר אתה נותק, אנחנו לא יודעים למה זה יכול להתפתח".

"נגה היא כזאת שאוהבת את החיים", סיפר הדוד. לדבריו, ייתכן והעובדה שלא עברה טיפול לאחר אותו אירוע קשה השפיעה על אחייניתו. "היא עשתה טעות שלאחר האירוע הקשה שעברה, היא לא עצרה את חייה ואת הזמן כדי לטפל בעצמה ולהשתקם, היא רצה לחזור למרוץ החיים הרגיל שלה, עם עבודה, עם חבר, וכנראה שזה הצטבר עד עכשיו".

קרוב משפחתה של יצחק הדגיש כי למרות הקשיים שחוותה בחייה יחסיה עם משפחתה היו תקינים וטובים. "לנגה יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה ועם המעגל המשפחתי הסובב אותה, יש לה משפחה מאוד אוהבת". הוא הוסיף כי מדובר באישה עצמאית שאף חיה בעבר מספר שנים בארה"ב. "הקשר עם אביה מאפשר לה חופשיות ועצמאות מוחלטת. כך שאם נגה הייתה רוצה רק להתנתק, אף אחד לא היה מונע את זה ממנה. לכן עולים חששות כבדים מכך שהיא נעלמה בצורה כזאת".

עוד באותו נושא

קנתה בפיצוציה ונעלמה: העדות שעשויה לסייע למצוא את נגה יצחק

לכתבה המלאה
הודעות סמס ששלחה נגה יצחק הנעדרת מת"א לאביה. מערכת וואלה!
ההתכתבות האחרונה של הנעדרת עם אביה/מערכת וואלה!
הודעות סמס ששלחה נגה יצחק הנעדרת מת"א לאביה,. מערכת וואלה!
ההתכתבות האחרונה של הנעדרת עם אביה/מערכת וואלה!
הודעות סמס ששלחה נגה יצחק הנעדרת מת"א לאביה. מערכת וואלה!
"את מדאיגה אותי". הודעתו של האב לבתו/מערכת וואלה!

יצחק מתגוררת אצל סבתה בתל אביב ועבדה בחברת קייטרינג ברמת החייל בעיר. היא נעדרת מיום רביעי שעבר ב-21 לחודש ומאז שיצאה מביתה בלב העיר היא נראתה בפעם האחרונה לפי המשטרה כשהיא משוטטת ברחובות גבעתיים באזור השעה 8 בבוקר. אולם לדברי קרוביה, לפי עדויות של בעלי עסקים, היא נראתה בכיכר אורדע ברמת גן ביום שישי שעבר. "מאז גם הטלפון שלה מנותק", אומר הדוד. ומבהיר שהיא נראית שונה בכל תמונה שלה ולכן חשוב למשפחה שהציבור ייחשף לכמה שיותר תצלומים שלה ויסייע. "נגה היא טיפס כזה, בכל תמונה היא נראית שונה. חשוב לנו שכמה שיותר אנשים יחשפו לתמונות שלה עד שיתקבל מידע ממישהו שראה אותה ויתן כיוון למשטרה איפה לחפש".

הדוד ביקש מחבריה של יצחק לסייע בחיפושים אחריה ושלא יחסירו מידע אודותיה מהמשטרה במקרה שהיא שוהה אצלם בשל החשש הכבד שהיא תנסה לפגוע בעצמה. "אם יש חברים שבקשר אתה בימים אלה, וחושבים שהם עושים לנגה איזושהי טובה שהם ככה עוזרים לה עם מקום להיות בו, מקלט, חשוב שהם ידעו שהם לא עושים לה טובה, אם נגע תנסה לפגוע בעצמה, אותו חבר או חברה שמסייעים לה כעת יהיה אחראי לתוצאה כזאת. אף אחד בסביבה שלה לא פגע בה ולא חושב לפגוע בה, אנחנו יום ולילה מחפשים אותה, לא ישנים, יוצאים בלילות לחפש אותה, אבא של נגה לא ישן, דואג לה מאוד".

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
"יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה". הנעדרת נגה יצחק/צילום מסך, פייסבוק

אחת מבעלות העסקים שעובדת בסמוך ליצחק ברמת החייל והייתה מיודדת עמה ספרה כי באחת השיחות איתה שיתפה אותה יצחק על חייה האישיים והקשר עם משפחתה. "הכרתי בחורה עם לב טוב וחיוך גדול. כשהייתי מגיעה לסביבה היינו מפטפטות ומדברות על החיים, היא סיפרה לי שהיא לא מוצאת את עצמה, שהמשפחה שואלת מתי כבר תכנס למסלול ותכיר מישהו רציני". בסוף השבוע קולגה של יצחק שלחה לה הודעה באינסטגרם ושאלה אם היא שמעה ממנה. "הופתעתי מאוד מהשיחה, כולי תקווה שהיא תמצע בקרוב בריאה ושלמה. בחורה טובה", אמרה בדאגה.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר יצחק. שערה שטני, גובהה 1.57, צבע עורה בהיר, מבנה גופה בינוני ועיניה כחולות. ליצחק קעקוע גדול על אחת השוקיים והיא ענדה עגיל מעל שפתה העליונה. היא נשאה על גבה תיק אפור. "כל היודע דבר על מקום הימצאה או שבידו מידע שעשוי לסייע באיתורה מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה או עם תחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון 03-7697444", נמסר מהמשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully