וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת הטלפון שהובילה למעצרו של החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בת"א

29.11.2018 / 5:43

"חושב שראיתי את הבחור בשוק הכרמל עם כובע ומעיל", דיווח ישראל, עובר אורח שזיהה את החשוד ברצח הנערה בת ה-13 בתל אביב, טספרבהן טספסיון, בשיחה שהביאה למעצרו. טספסיון, בן הזוג לשעבר של אמה של הנערה, חשוד הטריד אותה מינית, התעלל בה ואחר כך רצח אותה. האזינו

מערכת וואלה!

בהקלטה שהגיעה הלילה (חמישי) לוואלה! NEWS ניתן לשמוע את ישראל, אזרח שבמקרה עבר בשוק הכרמל בתל אביב, ודיווח למוקד 100 של המשטרה כי הוא זיהה את החשוד ברצח סילבנה צגאיי בת ה-13 בעיר, טספרבהן טספסיון. "לפי התמונה שפרסמתם, נדמה לי שראיתי את הבחור בשוק הכרמל, באזור הגן הציבורי", אמר ישראל למוקד 100. "הוא היה עם מעיל סגור בגוון חום בהיר וקפוצ'ון על הראש באזור ההומלסים בסוף השוק", תיאר. מוקדם יותר השבוע, המשטרה הפיצה את תמונתו של טספסיון בכלי התקשורת על מנת לסייע באיתורו, וכך ישראל הצליח לזהותו.

אמש, בעקבות דיווחו של ישראל, נעצר טספסיון בשוק, לאחר מצוד של שלושה ימים. החשוד, בן הזוג לשעבר של אם הנרצחת, הובא למשטרת מחוז תל אביב לאחר מעצרו, שם טען: "חזרתי למקום העבודה, לא עשיתי כלום, אני שומר על זכות השתיקה".

עוד בוואלה! NEWS
עובש, זוהמה ומזון מקולקל: הסכנה לפעוטות ברשת המפעילה עשרות מעונות
עשרות ק"מ מעבר לקווי האויב: חילוץ לוחמי השייטת מעומק לבנון נחשף
"יש לי עניין נגד ארדן": האיש שעומד מאחורי הקמפיין להכפשת אדרי מדבר

החשוד ברצח סילבנה צגאי נעצר. .
"לא עשיתי כלום". טספסיון במעצרו, אמש/.

זמן קצר לפני המעצר, החשוד נכנס לסופר ברחוב הכרמל, מול גן הכובשים, שם קנה שתי לחמניות וחלב. אחר כך זיהה אותו האזרח, לאחר שעורר את חשדו בגלל הכובע שחבש. למקום הגיעו שוטרי משטרת תל אביב שביצעו סריקות באזור. ברגע שהחשוד הבחין בשוטרים הוא החל להימלט, ולאחר מרדף של מטרים ספורים, נעצר.

המצוד אחר טספסיון נמשך שלושה ימים, במהלכו ביצעו השוטרים סריקות באתרים של מבקשי המקלט והמסתננים, בנוסף על תשאולים, סריקות של מצלמות אבטחה ופעולות טכנולוגיות. בצעד חריג, המשטרה הוציאה צו מעצר נגד החשוד, ותמונתו ופרטיו הועברו לכל מעברי הגבול ותחנות המשטרה בארץ.

עוד באותו נושא

אזרח זיהה והזעיק משטרה: כך נתפס החשוד באונס ורצח הנערה

לכתבה המלאה
זירת הרצח של נערה בת 12 בתל אביב. .
זירת הרצח, יום שני/.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סילבנה צגאיי, שנרצחה בביתה בשכונת התקווה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully