וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנתה בפיצוציה ונעלמה: העדות שעשויה לסייע למצוא את נגה יצחק

25.11.2018 / 13:45

המשטרה בודקת את תיעוד מצלמות האבטחה באזור אחד הקיוסקים ברחוב שינקין בתל אביב, זאת לאחר שמוכרת העידה כי נגה יצחק, הנעדרת מאז השבוע שעבר, ביצעה רכישה במקום. במקביל המשטרה ביצעה פעולות איסוף מודיעין בניסיון לאתרה

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
הנעדרת נגה יצחק מתל אביב/צילום מסך, פייסבוק

לאחר שאתמול פורסמה הודעה לציבור ובה בקשה לסייע בחיפושים ובהעברת מידע, במשטרה בודקים עדות שהתקבלה היום (ראשון) ממוכרת בקיוסק ברחוב שינקין בתל אביב לפיה הנעדרת נגה יצחק רכשה ממנה בקבוקים אתמול אחר הצהריים. יצחק, תושבת תל אביב בת 34, נעדרת מאז יום רביעי, וחוקרי המשטרה מקווים שתיעוד מצלמות האבטחה באזור הקיוסק המדובר יסייעו במציאת קצה חוט במאמצים לאיתורה.

יצחק נראתה בפעם האחרונה ברחובות גבעתיים, ובמשטרה כבר ציינו כי קיים חשש כבד לחייה. השוטרים מתמקדים בשני אזורי חיפוש: בית בן זוגה לשעבר ברחוב כצנלסון בגבעתיים, ובאזור הטיילת בתל אביב - לשם נהגה להגיע לעתים תכופות. חוקרי המשטרה ביצעו בשעות האחרונות פעולות סיגינט, שכללו מעקב אחר הפוסטים וההודעות ווטסאפ שהוציאה בשבועות האחרונים, וכן פעולות נוספות מול גופים פיננסיים כדי לברר היכן היא עשויה לשהות.

עוד בוואלה! NEWS:
מכה לרגב: ח"כים מהקואליציה הסירו תמיכתם מחוק הנאמנות בתרבות
אחרי נתק של 46 שנים: נשיא צ'אד יגיע היום לביקור היסטורי בישראל
פרסום ראשון: קטאר בוחנת מחדש את העברת מזוודות הכסף לרצועה

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
עדות המוכרת בקיוסק עשויה לסייע במציאות קצה חוט. יצחק/צילום מסך, פייסבוק

החוקרים אף בנו את הפרופיל של נועה על בסיס ניתוח פסיכולוגי ותחקור בני משפחה וחברים כדי להבין מה המהלכים שהיא עשויה לבצע. בחיפושים משתתפים מאות שוטרים ומתנדבים, והמשטרה הקימה חפ''ק בתחנת תל אביב צפון המרכז מאות פניות המגיעות בשעות האחרונות ופיסות מידע.

ליצחק שיער שטני, גובהה הוא 1.57 מטר, צבע עורה בהיר והיא בעלת מבנה גוף בינוני. עיניה כחולות ועל שוק רגלה קעקוע גדול בנוסף לעגיל פירסינג מעל השפה עליונה. לא ידוע מה לבשה באותו היום, אך נמסר כי היא נשאה על גבה תיק גב אפור. כל היודע דבר על מקום המצאה או מידע שעשוי לסייע באיתורה, מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה או לתחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון: 03-7697444.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully