וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצר החשוד ברצח הנערה בתל אביב הוארך בשבוע: "גדע את חייה באכזריות"

29.11.2018 / 15:05

טספרבהן טספסיון החשוד ברצח ובאונס הנערה סילבנה צגאיי בת ה-13 הובא לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בו הוחלט להאריך את מעצרו בשבוע, למרות שהמשטרה ביקשה להאריך ב-15 ימים. במהלך הדיון החשוד בחר בזכות השתיקה ובמשטרה אמרו שגם בעבר היו איומים מצד החשוד

יותם רונן

בית משפט השלום בתל אביב היום (חמישי) האריך את מעצרו של טספרבהן טספסיון בשבוע, החשוד ברצח ובאונס של הנערה סילבנה צגאיי בת ה-13 בדירה בשכונת התקווה בעיר. מוקדם יותר ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-15 ימים, ובמהלך המשפט אמרו נציגיהם כי "מדובר באירוע קשה בו חייה של הנערה נגדעו באכזריות". טספסיון לעומת זאת, בחר לשתוק במהלך הדיון והשופט דניאל בארי אמר כי "קיים חשד סביר שהוא ביצע את המיוחס לו". עוד הוחלט כי החשוד יעבור לבדיקה נפשית.

אמש נעצר החשוד, בן זוגה לשעבר של אם הנרצחת, אחרי מצוד של שלושה ימים. לאחר מעצרו הובא החשוד למשטרת מחוז תל אביב וטען כי "חזרתי למקום העבודה, לא עשיתי כלום, אני שומר על זכות השתיקה".

עוד בוואלה! NEWS:
המוות הטרגי של המקורבת ללבייב: "זו לא התאבדות, זה רצח"
רצח העיתונאי הסעודי: בית הנבחרים יחקור את תגובת טראמפ
שיחת הטלפון שהובילה למעצרו של החשוד ברצח הנערה סילבנה צגאיי בת"א

הארכת מעצר לטספרבהן טספסיון החשוד ברצח בת 12, בית משפט השלום ת"א, 29 בנובמבר 2018. יותם רונן
החשוד ברצח בדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט, היום/יותם רונן

מעצרו של טספסיון, מבקש מקלט מאריתראה, התאפשר לאחר שבצעד חריג המשטרה ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים ואף פרסמה את תמונתו. בהקלטה של שיחה אתמול אל מוקד 100 נשמע אזרח שעבר בשוק הכרמל בעיר וזיהה את החשוד מתמונת המשטרה. "לפי התמונה שפרסמתם, נדמה לי שראיתי את הבחור בשוק הכרמל באזור הגן הציבורי". האזרח תאר למוקדן כי "הוא היה עם מעיל סגור בגוון חום בהיר וקפוצ'ון על הראש באזור ההומלסים בסוף השוק".

במשטרה מעריכים כי טספסיון ארב לצגאיי זמן רב סמוך לביתה לפני שביצע את הרצח ושהוא התעלל בה באופן קשה במיוחד עד שמתה. במהלך היום שבו רצח אותה על פי החשד, הוא אף הצליח ליצור קשר עם אימה של סילבנה ואיים: "את עוד תראי מה אעשה לך, את עוד תראי כיצד אני יכול להכאיב לך". כמה שעות אחר כך מצאה האם את בתה ללא רוח חיים בבית בשכונת התקווה.

בני משפחה של צגאיי סיפרו כי הילדה לא רצתה שבן הזוג לשעבר של אמה יהיה בסביבה ואף הגדירה אותו כרע. "אנחנו לא רוצים את הבחור הזה, הוא בחור לא טוב, נישאר לבד רק שתינו", סיפרה אתמול דודתה.

(עדכון ראשון, 10:27)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
החשוד ברצח סילבנה צגאי נעצר. .
"לא עשיתי כלום". טספסיון בעת לכידתו על ידי המשטרה, אמש/.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נרצחה לאחר התעללות קשה. סילבנה צגאיי, שנרצחה בביתה בשכונת התקווה/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully