וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוות הטרגי של המקורבת ללבייב: "זו לא התאבדות, זה רצח"

קרובי משפחתה של מנהלת החשבונות בחברת LLD, שבבעלות איש העסקים החשוד בפרשת הברחת היהלומים, טוענים כי אין מדובר בהתאבדות. בעלה וקרוביה הגיעו אל תחנת המשטרה לעדות. "היא כבר יצאה מהעבודה ומסיבה לא מובנית חזרה למשרד". במשטרה הנחו לחקור את התנהלות חוקרי יאח"ה

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

קרובי משפחתה של מנהלת החשבונות בחברת LLD, שקפצה אל מותה מבניין סמוך לבורסת היהלומים ברמת גן, טוענים היום (רביעי) כי אין מדובר בהתאבדות. "לא מדובר בהתאבדות אלא ברצח", אומרים בסביבתה של עובדת החברה שבבעלות איש העסקים לב לבייב. בחברה דרשו היום להקים ועדת בדיקה עצמאית של הפרקליטות שתחקור את התאבדות העובדת.

בעלה של העובדת וקרובי משפחתה התייצבו הבוקר בתחנת המשטרה על מנת לתת עדות. לטענתם, "היא יצאה מהעבודה בדרך הייתה אולם מסיבה שאינה מובנית קיבלה טלפון וחזרה למשרד". העובדת נחקרה באזהרה בימים האחרונים במסגרת פרשת היהלומים שבה עלה חשד להברחה בסכום של יותר מ-300 מיליון שקלים, דרך חברת היהלומים שבבעלות הטייקון.

לקריאה נוספת בנושא:
עובדת בחברה של לב לבייב שנחקרה באזהרה קפצה אל מותה בבורסה בר"ג
פרשת לבייב: שלושה בכירים נוספים מתעשיית היהלומים נעצרו

עובדת בחברת לבייב קפצה אל מותה בבורסה ליהלומים ברמת גן 20 בנובמבר 2018. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
חזרה למשרד אחרי שיצאה. צוותים רפואיים בזירת האירוע, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז

האישה, תושבת ראשון לציון אם לשלושה בת 42, מצאה את מותה אתמול בקפיצה מבניין בבורסת היהלומים ברמת גן. רבקה, שכנתה של מנהלת החשבונות מספרת כי מדובר ב"אישה חמודה מאוד נעימת הליכות, תמיד אומרת מה שלומכם, לא ראו שיש מצוקה והיא מקסימה מאוד", תיארה. היא הוסיפה כי הופתעה מאוד מהמעשה. "היא אשת משפחה, אמא לשלושה בנים למופת כולם מנומסים, בעלה שקט ונעים הליכות. אני בהלם מוחלט, לא שייכנו לחלוטין. ירדנו למטה ראינו פה אוהל, יש פה שכנה חולה חשבנו שזו היא".

מנהלת החשבונות נחקרה במסגרת בפרשת היהלומים במשך שעתיים בלבד ונחשבה לעובדת זוטרה. לדברי מקורבים, לאחרונה לא חשה בטוב וסיבת ההתאבדות אינה ידועה להם. "אנחנו המומים מהמעשה".

במקביל לטענות הקרובים וטענות מנגד של חברת LLD על רמיסת זכויות נחקרים, ראש אגף החקירות במשטרה ניצב גדי סיסו הנחה היום את מפקד להב 433 ניצב יגאל שלום לבדוק את התנהלות חוקרי יאח"ה שחקרו את מנהלת החשבונות.

ראש חטיבת החקירות הונחה לבדוק את כלל ההתנהלות המשטרתית וחקירת האירוע. הקצינים אמורים להציג את תוצאות הבדיקות לראש אגף החקירה ואז יוחלט אם יש מקום לפעול כנגדם בארגון. במשטרת תל אביב אומרים כי חקירת האירוע מעלה כי האישה נפלה אל מותה בלי שגורם זר היה בזירה או היה מעורב באופן ישיר בנפילתה. החוקרים גבו עדויות וכן עברו על צילומי מצלמות אבטחה באזור.

עוד באותו נושא

"המומים מהמעשה": קרובי העובדת בחברה של לבייב מתקשים לעכל את מותה

לכתבה המלאה
לב לבייב  04.01.2004. ראובן קסטרו
החשוד המרכזי בפרשת הברחת היהלומים. לבייב/ראובן קסטרו

חקירת פרשת היהלומים החלה כשנוסע שהגיע מרוסיה לישראל עורר את חשדם של אנשי המכס במסלול הירוק, שגילו יהלומים שהוברחו מרוסיה לאחר שהגיעו מאפריקה. על פי החשד, היהלומים הופקו ממכרה בבעלות לב לבייב והוברחו לרוסיה ומשם, ללא תיעוד, הם היו אמורים להגיע לישראל.

ברשות המיסים מעריכים כי רשת המבריחים פעלה במשך 16 שנים. שישה חשודים נחקרו בחשד למעובות בפרשה, בהם בנו של לבייב ובכירים נוספים בחברה.

המשטרה צפויה לבקש לחקור גם את לבייב אם יגיע לישראל, וגורמים בבורסה ליהלומים ברמת גן, שבה פעלו גם חלק מעסקיו של לבייב, אמרו לוואלה! NEWS כי "הוא מסובך עד הצוואר. אין סיכוי בעולם שברגע שכף רגלו תדרך בישראל הוא לא ילך לכלא. החקירה הזאת מאוד ברורה".

  • עוד באותו נושא:
  • לב לבייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully