וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המומים מהמעשה": קרובי העובדת בחברה של לבייב מתקשים לעכל את מותה

20.11.2018 / 20:31

מקורבים לעובדת הזוטרה בחברת LLD, שהתאבדה בצל פרשת החשד להברחת היהלומים, מספרים כי האישה, אם לשלושה בת 42, לא חשה בטוב לאחרונה. לדבריהם, היא נחקרה במשך שעתיים בלבד במסגרת הפרשה. המשטרה על טענות החברה כי זכויות נחקרים נרמסו: "פעלנו ברגישות הנדרשת"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

מקורבים לעובדת בחברה בבעלות לב לבייב, שקפצה היום (שלישי) אל מותה במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, מספרים כי היא נחקרה במשך שעתיים בלבד במסגרת הפרשה ונחשבה לעובדת זוטרה. העובדת, בת 42, הייתה נשואה לשחקן כדורגל עבר ואם לשלושה ילדים. לדבריהם, לאחרונה לא חשה בטוב וסיבת ההתאבדות אינה ידועה להם. "אנחנו המומים מהמעשה", אמר לוואלה! NEWS מכר של העובדת.

מחברת LLD שבבעלותו של לבייב נמסר בתגובה כי "קיבלנו בזעזוע ובצער עמוק את ההודעה על אובדנה הקשה של עובדת החברה. אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותינו על מנת לסייע לחקר מותה ועל מנת לשים קץ לתופעות קשות של רמיסת זכויות נחקרים וגרימת נזקים בלתי הפיכים מתוך רצון לייצר כותרות תקשורתיות".

במשטרת ישראל הגיבו כי "אנו מצרים על תוצאותיו הטרגיות של האירוע שהתרחש בבורסה ברמת גן. למרות האמור, בשל ההודעה שפורסמה בשם החברה המעורבת בחקירה משטרתית אנו רואים לנכון לציין כי הפרטים שהובאו בהודעה לוקים באי-דיוקים מהותיים. משטרת ישראל פועלת כל העת ברגישות הנדרשת, תוך הקפדה יתרה על שמירת כבודם וזכויותיהם של חשודים ונחקרים".

לקריאה נוספת בנושא
פרשת לבייב: שלושה בכירים נוספים מתעשיית היהלומים נעצרו
הפארסה הניהולית, השותף שבגד: מאחורי האימפריה הקורסת של לבייב
המשטרה פשטה על נכסיו של לב לבייב

מתחם הבורסה בורסת היהלומים ברמת גן, אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
מתחם בורסת היהלומים ברמת גן/ראובן קסטרו
לב לבייב  04.01.2004. ראובן קסטרו
עובדת זוטרה בחברתו. לבייב/ראובן קסטרו

חקירת הפרשה החלה כשנוסע שהגיע מרוסיה לישראל עורר את חשדם של אנשי המכס במסלול הירוק, שגילו יהלומים שהוברחו מרוסיה לאחר שהגיעו מאפריקה. על פי החשד, היהלומים הופקו ממכרה בבעלות לב לבייב והוברחו לרוסיה ומשם, ללא תיעוד, הם היו אמורים להגיע לישראל.

במשטרה טוענים כי מדובר בחקירה גדולה מסועפת, והיקף הברחות היהלומים והלבנת ההון מוערך על פי החשד בכ-300 מיליון שקלים. ברשות המיסים מעריכים כי רשת המבריחים פעלה במשך 16 שנים. שישה חשודים נחקרו בחשד למעובות בפרשה, בהם בנו של לבייב ובכירים נוספים בחברה.

המשטרה צפויה לבקש לחקור גם את לבייב אם יגיע לישראל, וגורמים בבורסה ליהלומים ברמת גן, שבה פעלו גם חלק מעסקיו של לבייב, אמרו לוואלה! NEWS כי "הוא מסובך עד הצוואר. אין סיכוי בעולם שברגע שכף רגלו תדרך בישראל הוא לא ילך לכלא. החקירה הזאת מאוד ברורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully