וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדת בחברה של לב לבייב שנחקרה באזהרה קפצה אל מותה בבורסה בר"ג

20.11.2018 / 20:12

האישה מצאה את מותה בנפילה מבניין סמוך לבורסה ליהלומים ברמת גן. מדובר בעובדת בחברתו של איש העסקים לב לבייב, שנחקרה באזהרה בפרשת החשד להברחת היהלומים שבה לבייב הוא החשוד המרכזי. מחברת LLD נמסר: "זכויות נחקרים נרמסו"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

עובדת בקבוצת לבייב קפצה היום (שלישי) אל מותה מבניין סמוך לבורסה ליהלומים ברמת גן. מדובר בדמות המקורבת ללב לבייב, שנחקרה באזהרה בפרשה הכלכלית הגדולה של חשד להברחת יהלומים בסכום של יותר מ-300 מיליון שקלים, דרך חברת היהלומים שבבעלותו. המשטרה פתחה בחקירה.

מקורבים לעובדת מספרים כי היא הייתה נשואה לשחקן כדורגל עבר ואם לשלושה ילדים. לדבריהם, היא נחקרה שעתיים בלבד במסגרת הפרשה ונחשבת לעובדת זוטרה בחברה. לאחרונה לא חשה בטוב וסיבת ההתאבדות אינה ידועה להם. "אנחנו המומים מהמעשה", אמר לוואלה! NEWS מכר של העובדת.

מחברת LLD שבבעלותו של לבייב נמסר בתגובה כי "קיבלנו בזעזוע ובצער עמוק את ההודעה על אובדנה הקשה של עובדת החברה. אנו ננקוט בכל הצעדים העומדים לרשותינו על מנת לסייע לחקר מותה ועל מנת לשים קץ לתופעות קשות של רמיסת זכויות נחקרים וגרימת נזקים בלתי הפיכים מתוך רצון לייצר כותרות תקשורתיות".

עוד בוואלה! NEWS:
"צעקתי לו לרדת": בן 11 נפל מחלון ביתו בקומה ה-12 בקריית ים ומת
אלפי נוסעים תקועים: שיבושים בתנועת הרכבות בשרון בשל מחאת הנכים
"שחררו את היד שלי": רגעיו האחרונים של חאשוקג'י נחשפו בטורקיה

עובדת בחברת לבייב קפצה אל מותה בבורסה ליהלומים ברמת גן 20 בנובמבר 2018. פיקוד מרכז, מערכת וואלה! NEWS
מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן, הערב/מערכת וואלה! NEWS, פיקוד מרכז
מתחם הבורסה בורסת היהלומים ברמת גן, אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
קפצה אל מותה. מתחם בורסת היהלומים ברמת גן/ראובן קסטרו

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "אנו מצרים על תוצאותיו הטרגיות של האירוע שהתרחש בבורסה ברמת גן. למרות האמור, בשל ההודעה שפורסמה בשם החברה המעורבת בחקירה משטרתית אנו רואים לנכון לציין כי הפרטים שהובאו בהודעה לוקים באי-דיוקים מהותיים".

במסגרת החשדות נחקרו בימים האחרונים שישה ממקורביו של איש העסקים, בהם בנו ובכירים נוספים בחברה. המשטרה טוענת כי מדובר בחקירה גדולה ומסועפת ויש חשש לשיבוש ההליכים.

החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל ורשות המיסים בליווי פרקליטות מיסוי וכלכלה, "במסגרת הלחימה הסדורה נגד תופעות של פשיעה כלכלית חמורה". העבירות המיוחסות לחשודים הן הברחת יהלומים, הלבנת הון, עבירות לפי פקודת המכס, עבירות לפי פקודת מס הכנסה, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה, רישום כוזב במסמכי תאגיד וכן עבירות נוספות.

(עדכון ראשון: 18:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully