וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צעקתי לו לרדת": בן 11 נפל מחלון ביתו בקומה ה-12 בקריית ים ומת

20.11.2018 / 17:09

על פי עדויות במקום הילד ניסה לעבור בין חלונות הדירה בזמן ששיחק עם חברו לאחר ששבו מבית הספר. צוותי הצלה העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים, שם נקבע מותו. שכנים העידו כי מדובר במעין משחק שהילד נהג לשחק. "תמיד ידעתי שיקרה כאן אסון עם אחד הילדים"

אתר רשמי

ילד בן 11 נהרג היום (שלישי) בנפילה מחלון דירה בקומה ה-12 בבניין מגורים בקריית ים. צוותי הצלה שהגיע למקום העניקו לו טיפול ראשוני ופינו אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה, שם נקבע מותו.

על פי אחד מעדי הראייה שהיו במקום, הילד שיחק בדירת ביתו עם חבר נוסף לאחר שהשניים חזרו מבית הספר. על פי עדותו, הילד ניסה לעבור מחלון של הממ"ד למרפסת, החליק ונפל.

עוד בוואלה! NEWS:
"החרם יחזק אותנו": משכירי הבתים בשומרון לא מפחדים מ-Airbnb
פעילי מחאת הנכים חסמו מסילה בשרון: שיבושים בתנועת הרכבות
חשוד סדרתי בשולחן הממשלה: אריה דרעי שבר את שיאי ההתגרות

ילד בן 11 נפל מגובה 12 קומות, קריית ים, 20 בנובמבר 2018. איחוד  הצלה, מערכת וואלה! NEWS
הבניין ממנו נפל הילד, היום/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה

ילדים מהבניין סיפרו שמדובר במעין משחק שהשניים כבר שיחקו בעבר. שכנה נוספת העידה כי בעבר כבר ראתה את הילד יושב על אדן החלון. "זה היה לפני כשנה. לא אמרתי לאימא שלו, אבל צעקתי לו לרדת. ילדים ישבו למטה והסתכלו", העידה.

הלה גל, דיירת נוספת בבניין: "ראיתי את כולם מתקבצים מתחת לבית, הבנתי שנפל ילד מתחת לחלון שלי. זה מראה נורא. יש כאן חבורה של ילדים שעולים בגרם המדרגות של הבניין הסמוך ועושים כאילו הם קופצים, תמיד ידעתי שיקרה כאן אסון עם אחד הילדים פה".

עוד באותו נושא

חלון קרס ממרפסת באשקלון: בת 17 ובן 5 נפלו ונפצעו קשה ובינוני

לכתבה המלאה
ילד בן 11 נהרג בנפילה מהקומה ה-12 בבניין בקריית ים 20 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה!
הבניין ממנו נפל הילד, היום/מערכת וואלה!, אלי אשכנזי

שכנה נוספת מספרת כי "הוא מין נינג'ה כזה. קופץ מגדרות ומכל מיני מקומות. הילד שלי סיפר לי שזו לא פעם ראשונה. היו מתחת לבניין חברים שלו שבאו לראות אותו עושה את זה".

דיירים סיפרו כי בכל הבניינים בשכונה קיימים פתחים של גרם המדרגות. לדבריהם, הילדים יושבים על סף הפתחים עם הרגליים החוצה. על את הילד תיארו כ"מין נינג'ה כזה, קופץ מגדרות ומכל מיני מקומות".

בחודש שעבר נערה בת 17 נפצעה קשה ואחיה, ילד בן חמש, נפצע באורח בינוני לאחר שנפלו ממרפסת בקומה השנייה בבניין מגורים באשקלון. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו להם טיפול ראשוני ופינו אותם לבית החולים ברזילי שבעיר כשהנערה סובלת מפגיעה רב מערכתית ובהכרה מעורפלת, ואילו אחיה סובל מחבלת ראש.

ילד בן 11 נפל מגובה 12 קומות, קריית ים, 20 בנובמבר 2018. איחוד  הצלה, מערכת וואלה! NEWS
הבניין ממנו נפל הילד, היום/מערכת וואלה! NEWS, איחוד הצלה
הבגדים של הילד שנפל מקומה 12 בבניין בקריית ים. אלי אשכנזי, אלי אשכנזי
בגדי הילד שמת היום בבניין בקריית ים/אלי אשכנזי, אלי אשכנזי

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, עולה כי בעשור האחרון מתו 78 ילדים בישראל עקב נפילה. כ-61% מהמקרים אירעו בבית ובחצר הבית. בשנת 2017 מתו מנפילה 15 ילדים. עד כה, בשנת 2018 מתו שלושה ילדים כתוצאה מנפילה מגובה.

אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון: "נפילה מחלון ניתן למנוע באמצעות שמירה על הנחיות הבטיחות. מומלץ להתקין סורגים או אמצעים להגבלת פתיחת חלון לעשרה סנטימטר בלבד. בכל מקרה, יש להרחיק רהיטים מחלונות כדי למנוע טיפוס של ילדים על הרהיט. כמו כן, חשוב מאוד ללמד את הילדים להתרחק מאדן החלון, ולהימנע ממשחקים בסמוך אליו".

(עדכון ראשון: 15:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully