וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנייד אותר ושב"כ מעורב - אך תעלומת נגה יצחק נותרה ללא פתרון

17.1.2019 / 13:45

חודשיים אחרי שנעלמה בת ה-34, למשטרה עדיין אין קצה חוט. אביה חושף כי יש אפשרות שהועברה לשטחי הרשות הפלסטינית. בן זוגה לשעבר סיפר על הלילה האחרון בו נראתה: "לא היה שום דבר חריג, העבירה אצלי את הלילה ובבוקר נפרדנו". המשטרה: "הושקעו ומושקעים מירב המאמצים"

עריכה: תומר לוי

גילויים חדשים בפרשת היעלמותה של נגה יצחק, בת 34 מתל אביב, שנעדרת מביתה מאז חודש נובמבר. לוואלה! NEWS נודע כי הטלפון הנייד של הצעירה אותר באזור רמת גן על ידי עוברת אורח, שבועיים אחרי שנעלמו עקבותיה. מוצאת הנייד הדליקה את המכשיר, וכך המשטרה הצליחה לאכן אותו ואת האישה שמצאה אותו, אולם לא נמצא קשר בין השתיים.

בתוך כך, אביה של נגה, רון יצחק, טען בשיחה עם וואלה! NEWS כי נבחנת האפשרות שבתו הועברה לשטחי הרשות הפלסטינית. "זה כל הזמן על הפרק", אמר. "נבחנים כל הזמן מיידעים שמגיעים בנושא". הוא שלל את האפשרות שבתו בחרה על דעת עצמה לנתק קשר: "היה לה קשר קרוב עם המשפחה, זה לא הגיוני שתתנתק מהמשפחה שלו ולא תיצור קשר איתי אפילו, החיבור בנינו הוא כל כך חזק וכל כך אמיץ וזה מאוד מופרך לחשוב בצורה הזאת". רון הוסיף כי הוא מודה למשטרה על ההשקעה הרבה בחיפושים אחר ביתו.

יאיר מימון, מפקד יחידת החילוץ "בראל", המסייעת בהתנדבות בחיפושים, הוסיף כי "הנחת העבודה שלנו שנעלמו עקבותיה של נגה יצחק באזור גבעתיים, שם אכלה ושם נעלמה". לדבריו, "ככל הנראה היא עלתה לרכב, בין אם הכירה את האדם ובין אם לא. הנחת העבודה שלנו שהיא נעלמה לא בנסיבות טובות". על החיפושים ברשות הפלסטינית ציין כי הוא מכיר את התופעה של ישראליות שיוצרות קשרים רומנטיים עם גברים בשטח הרשות, אולם סייג כי "אנחנו לא יכולים לקשור את התופעה באופן ישיר לנגה".

לקריאה נוספת:
רגעים לפני היעלמותה: התמונה האחרונה של הנעדרת נגה יצחק
"נגי, את מדאיגה אותי": ההתכתבות האחרונה של הנעדרת נגה יצחק
עם מתנה ליום ההולדת של האקס: התיעוד האחרון של הנעדרת מת"א

החיפושים אחר נגה יצחק, 17 בינואר 2019. יחידת בראל, אתר רשמי
חיפושי המשטרה אחר נגה יצחק באיזור געש/אתר רשמי, יחידת בראל

יממה לפני שאבדו עקבותיה, הגיעה יצחק לביתו של החבר שלה לשעבר ברמת גן. בין השניים שררה מערכת יחסים רומנטית שהסתיימה תקופה קצרה לפני שנעלמה, ומאז נשארו ביחסים טובים. בשיחה עם וואלה!NEWS הוא מתייחס לראשונה להיעלמותה. "הכול היה בסדר, לא היה שום דבר חריג במפגש, נגה העבירה אצלי את הלילה ובבוקר נפרדנו ברוח טובה והיא יצאה לדרכה", סיפר.

לדבריו, הוא ומשפחתו עוברים ימים לא קלים מאז המקרה. "עוברת עליי תקופה לא טובה ואני לא מרבה לא דבר על הנושא", אמר. אמו סיפרה שהמשפחה כולה נמצאת בטלטלה מאז המקרה, בנה זומן לחקירת משטרה בה נדרש לספר על הקשר שלו עם יצחק, ואף כוחות שיטור הגיע לבית המשפחה וערכו חיפושים אחריה.

בשבוע שעבר קיימה המשטרה בכוחות נרחבים יום חיפוש באזור קיבוץ געש בשיתוף המשפחה ומספר יחידות מתנדבים. לדברי אביה, המקום נבחר בגלל ששם יצחק נולדה, חבריה מתגוררים באזור, והיא אהבה לטייל שם. "יצאנו בכוחות רבים לאזור, כוחות גדולים של משטרה, בני משפחה, מכרים ואנשים שהסיפור נגע להם ללב לחפש אחר נגה ואנחנו שמחים שנשללה האפשרות שנגה תמצא שם", שיתף אביה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חיפושים אחר הנעדרת נגה יצחק. משטרת ישראל, אתר רשמי
חיפושים אחר נגה באזור געש, היום/אתר רשמי, משטרת ישראל
החיפושים אחר נגה יצחק, 17 בינואר 2019. יחידת בראל, אתר רשמי
שלטים עם תמונתה של יצחק/אתר רשמי, יחידת בראל

יצחק מספר שבנוסף לאזור הפראי בגעש התמקדו כוחות המשטרה גם באזור העירוני בגוש דן, היכן שנראית בפעם האחרונה אך לא נמצא שום רמז שיכול להוביל אליה. "המשטרה והשב"כ אופטימיים", אמר. "מנסים ומחכים לאות וסימן שייתן את הפריצה בחקירת היעלמות של נגה".

עוד סיפר כי "המשטרה משתפת פעולה ומשקיעה שעות רבות וכוחות מתוגברים בחיפושים אחר נגה, הפעילו כוחות יס"מ, מסוקים, רחפנים וסוסים בחיפושים אחר נגה. נגה הייתה מגיעה לאזור הצוקים, מציירת, כותבת, היא מאוד אהבה את הנוף הפראי והיפה הזה מול היום".

מאז אבד הקשר עם ביתו, הוא מספר כי עוברת עליו תקופה מייסרת. "הימים והשבועות קשים מנשוא", אמר. "למרות שאני מנסה לשדר לסביבה שאני חזק ומפוקס, אבל לבד בבית, אני מתפרק. הכרית במיטה רטובה מדמעות, הראש פונה לכל מיני כיוונים בניסיונות לקבל רמזים היכן נגה". עוד הוא סיפר כי למרות הקושי, הוא מנסה לשמור על אופטימיות. "שמונה שבועות בלעדיך ילדה יפה אהובה ומתוקה שלי. השבר עצום הלב נקרע והראש מפוזר. לא יום ולא לילה, המחשבות והכאב אינם מרפים. חושב על הטוב מקווה לנס. רוצה לדעת שלא קר לך שאינך כאובה ויגיע הרגע במהרה שאחבק ואעטוף אותך בחום".

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
מי ראה? נגה יצחק/צילום מסך, פייסבוק

בתקופה שקדמה להיעלמותה, התגוררה יצחק אצל סבתה בתל אביב ועבדה בחברת קייטרינג ברמת החייל בעיר. קרוב משפחתה של יצחק הדגיש כי למרות הקשיים שחוותה בחייה, יחסיה עם משפחתה היו תקינים וטובים. "לנגה יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה ועם המעגל המשפחתי הסובב אותה, יש לה משפחה מאוד אוהבת". עוד הוסיף כי מדובר באישה עצמאית, שבעברה חייתה מספר שנים בארצות הברית. "הקשר עם אביה מאפשר לה חופשיות ועצמאות מוחלטת. כך שאם נגה הייתה רוצה רק להתנתק, אף אחד לא היה מונע את זה ממנה. לכן עולים חששות כבדים מכך שהיא נעלמה בצורה כזאת".

עוד הדגיש כי היא נראית שונה בכל תמונה שלה ולכן חשוב למשפחה שהציבור ייחשף לכמה שיותר תצלומים שלה ויסייע. "נגה היא טיפוס כזה, בכל תמונה היא נראית שונה. חשוב לנו שכמה שיותר אנשים יחשפו לתמונות שלה עד שיתקבל מידע ממישהו שראה אותה וייתן כיוון למשטרה איפה לחפש".

המשפחה אף פנתה לחבריה ומכריה שייסעו בחיפושים. "אם יש חברים שבקשר אתה בימים אלה, וחושבים שהם עושים לנגה איזושהי טובה שהם ככה עוזרים לה עם מקום להיות בו, מקלט, חשוב שהם ידעו שהם לא עושים לה טובה, אם נגה תנסה לפגוע בעצמה, אותו חבר או חברה שמסייעים לה כעת יהיה אחראי לתוצאה כזאת. אף אחד בסביבה שלה לא פגע בה ולא חושב לפגוע בה, אנחנו יום ולילה מחפשים אותה, לא ישנים, יוצאים בלילות לחפש אותה, אבא של נגה לא ישן, דואג לה מאוד".

בהיעדר קצה חוט, המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר יצחק. שערה שטני, גובהה 1.57 מ', צבע עורה בהיר, מבנה גופה בינוני ועיניה כחולות. ליצחק קעקוע גדול על אחת השוקיים והיא ענדה עגיל מעל שפתה העליונה. היא נשאה על גבה תיק אפור. "כל היודע דבר על מקום הימצאה או שבידו מידע שעשוי לסייע באיתורה מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה או עם תחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון 03-7697444", נמסר מהמשטרה.

הנעדרת, נגה יצחק. מערכת וואלה!
התמונה האחרונה של נגה/מערכת וואלה!

ממשטרת ישראל נמסר כי "עם קבלת ההודעה על היעדרותה של נוגה יצחק לפני כחודשיים, נפתחה חקירה במשטרת ישראל בניסיון לאתרה. בחקירה הושקעו ומושקעים מירב המאמצים ובוצעו כל פעולות הנדרשות לרבות גביית עדויות, איתור צילומי וידאו מהנתיב בו נראתה לאחרונה, איכונים לטלפון הסלולרי שברשותה וביצוע חיפושים בסיוע מתנדבים במספר מקומות בארץ בהם נהגה לבקר ולבלות".

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully