וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעים לפני היעלמותה: התמונה האחרונה של הנעדרת נגה יצחק

6.12.2018 / 21:30

"זו נגי שלנו המיוחדת, היא ולא אחרת", אמר אביה של הנעדרת בת ה-34, שעקבותיה נעלמו לפני יותר משבועיים, כשראה את תמונתה של בתו ברמת גן, רגעים לפני היעלמותה. מאז, אין למשטרה קצה חוט לאן נעלמה בתו

מערכת וואלה!

הנעדרת נגה יצחק בת ה-34 מתל אביב, שנעלמה לפני 15 ימים, שוטטה ברחוב ביאליק ברמת גן בצהריי יום רביעי, שעות בודדות לפני שאבד עמה הקשר, כך בתמונה האחרונה שלה, שהגיעה לידי וואלה! NEWS. בתמונה נראית יצחק כשהיא לבושה בבגדים כהים ומרכיבה משקפי שמש. אביה של נגה, רון, זיהה מיד את ביתו ואמר "זו נגי שלנו המיוחדת, היא ולא אחרת". כאמור שעות בודדות לאחר מכן נותק הקשר עם יצחק ומאז אין קצה לחוט לאן נעלמה בתו.

כזכור, בתחילת השבוע נחשף בוואלה! NEWS תיעוד נוסף של יצחק שצולם ערב לפני שהיא נעלמה. בתיעוד נראית יצחק כשהיא מגיעה לביתו של חברה לשעבר, כשהיא נושאת מתנה שקנתה לו לכבוד יום הולדתו, באזור המרכז. מקרוביה מספרים כי השניים נמצאים ביחסים טובים מאז שנפרדו. עוד נודע, שיצחק העבירה אצלו את הלילה ויום לאחר מכן בעת שעשתה את דרכה לעבודה ברמת החייל, נעלמו עקבותיה.

עוד בוואלה! NEWS:
"השמידו את המנהרה בלבנון": פרטים חדשים על הפגישה עם יוניפי"ל
שיבושים ברכבות וסופות ברקים: צפו במכ''ם גשם | מזג אוויר
חיברו רחפן לתפו"א וניסו להצניח בכלא: אישום על הברחת טלפונים

הנעדרת, נגה יצחק. מערכת וואלה!
תיעוד אחרון של הנעדרת נגה יצחק, שעות לפני שנעלמה, חודש שעבר/מערכת וואלה!

לאחר היעלמותה של נגה, גם חברה לשעבר זומן לחקירה בתחנת המשטרה, אף נערך חיפוש נרחב בבית המשפחה ברחוב כצנלסון בגבעתיים.

בניסיון לקבל עוד פיסות מידע לגבי מה שעלה בגורלה של יצחק, פתחו קרוביה קבוצת פייסבוק "מחפשים את נגה יצחק" בתקווה שאולי מהרשתות החברתיות יגיעו רמזים היכן היא נמצאת. בסוף השבוע בני משפחתה של יצחק ירדו לאילת וסרקו את העיר, סיירו בבית המלון, הציגו בפני אנשי הביטחון את תמונותיה של נגה, סרקו את חופי ימם של אילת, אך ללא הועיל. עד לשעה זו, משפחתה הקרובה לא יודעת מה עלה בגורלה.

בשבוע שעבר פורסמו בוואלה! NEWS ההתכתבויות האחרונות של נגה עם אביה רון, "אבא שלי שיהיה לך שבוע טוב, אני אוהבת אותך", כך כתב בהודעה אחרונה ששלחה לאביה יום לפני שהוכרזה כנעדרת. "אבא שלי שיהיה לך יום מוצלח ומלא באושר", כתבה בהודעת הווטסאפ ששלחה לאביה ב-20 לחודש שעבר, שהשיב לה מבלי שיידע כי זאת תהיה ההתכתבות האחרונה ביניהם.

בהודעה ששלח לה שלושה ימים לאחר מכן התייחס אביה לכך שיום הולדתה קרב וברצונו לתכנן אירוע לכבודה. משלא השיבה לו שלח האב המודאג הודעה שתיצור עמו קשר. "נגי נג. את מדאיגה אותי מאוד. בבקשה תתקשרי דחוף".

"הגעגועים והדאגה חונקים את גרוני. הדמעות זולגות מעצמן. מתפלל לשלומה של נגה. מקווה ומייחל שלא אונה לה כל רע", כתב אמש האב רון בפוסט בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
"אבא של נגה לא ישן בלילות''. נגה יצחק הנעדרת/מערכת וואלה!

יצחק מתגוררת אצל סבתה ועבדה בחברת קייטרינג ברמת החייל בעיר. קרוב משפחתה של יצחק הדגיש כי למרות הקשיים שחוותה בחייה, יחסיה עם משפחתה היו תקינים וטובים. "לנגה יחסים קרובים ואוהבים עם משפחתה ועם המעגל המשפחתי הסובב אותה, יש לה משפחה מאוד אוהבת". עוד הוסיף כי מדובר באישה עצמאית, שבעברה חייה מספר שנים בארה"ב. "הקשר עם אביה מאפשר לה חופשיות ועצמאות מוחלטת. כך שאם נגה הייתה רוצה רק להתנתק, אף אחד לא היה מונע את זה ממנה. לכן עולים חששות כבדים מכך שהיא נעלמה בצורה כזאת".

לדברי קרוביה, לפי עדויות של בעלי עסקים, היא נראתה מאז ניתקה קשר בכיכר אורדע ברמת גן. "מאז הטלפון שלה מנותק", אומר הדוד, ומבהיר שהיא נראית שונה בכל תמונה שלה ולכן חשוב למשפחה שהציבור ייחשף לכמה שיותר תצלומים שלה ויסייע. "נגה היא טיפןס כזה, בכל תמונה היא נראית שונה. חשוב לנו שכמה שיותר אנשים יחשפו לתמונות שלה עד שיתקבל מידע ממישהו שראה אותה וייתן כיוון למשטרה איפה לחפש".

הדוד ביקש מחבריה של יצחק לסייע בחיפושים אחריה ושלא יחסירו מידע אודותיה מהמשטרה במקרה שהיא שוהה אצלם בשל החשש הכבד שהיא תנסה לפגוע בעצמה. "אם יש חברים שבקשר אתה בימים אלה, וחושבים שהם עושים לנגה איזושהי טובה שהם ככה עוזרים לה עם מקום להיות בו, מקלט, חשוב שהם ידעו שהם לא עושים לה טובה, אם נגה תנסה לפגוע בעצמה, אותו חבר או חברה שמסייעים לה כעת יהיה אחראי לתוצאה כזאת. אף אחד בסביבה שלה לא פגע בה ולא חושב לפגוע בה, אנחנו יום ולילה מחפשים אותה, לא ישנים, יוצאים בלילות לחפש אותה, אבא של נגה לא ישן, דואג לה מאוד".

נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
"לא מוצאת את עצמה''. נגה יצחק הנעדרת/מערכת וואלה!

אחת מבעלות העסקים שעובדת בסמוך ליצחק ברמת החייל והייתה מיודדת עמה ספרה כי באחת השיחות איתה, שיתפה אותה יצחק על חייה האישיים והקשר עם משפחתה. "הכרתי בחורה עם לב טוב וחיוך גדול. כשהייתי מגיעה לסביבה היינו מפטפטות ומדברות על החיים, היא סיפרה לי שהיא לא מוצאת את עצמה, שהמשפחה שואלת מתי כבר תיכנס למסלול ותכיר מישהו רציני". בסוף השבוע קולגה של יצחק שלחה לה הודעה באינסטגרם ושאלה אם היא שמעה ממנה. "הופתעתי מאוד מהשיחה, כולי תקווה שהיא תמצא בקרוב בריאה ושלמה. בחורה טובה", אמרה בדאגה.

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפושיה אחר יצחק. שערה שטני, גובהה 1.57 מ', צבע עורה בהיר, מבנה גופה בינוני ועיניה כחולות. ליצחק קעקוע גדול על אחת השוקיים והיא ענדה עגיל מעל שפתה העליונה. היא נשאה על גבה תיק אפור. "כל היודע דבר על מקום הימצאה או שבידו מידע שעשוי לסייע באיתורה מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה או עם תחנת משטרת תל אביב צפון בטלפון 03-7697444", נמסר מהמשטרה.

נוגה יצחק, נעדרת מתל  אביב, נובמבר 2018. פייסבוק, צילום מסך
"בחורה טובה". נגה יצחק הנעדרת/צילום מסך, פייסבוק
נגה יצחק, נעדרת מתל אביב. ללא, מערכת וואלה! NEWS
שיער שטני, 1.57 ועיניים כחולות. נגה יצחק הנעדרת/מערכת וואלה! NEWS, ללא
נגה יצחק הנעדרת מת"א. מערכת וואלה!
"בחורה עם לב טוב וחיוך גדול". נגה יצחק הנעדרת/מערכת וואלה!
  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully