וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגע וברח בירושלים: חשוד נעצר בחשד שסייע לדורס להימלט

חברו של נתנאל סנדרוסי, הצעיר החשוד בדריסת ילד בן 11 ופציעתו אנושות, נעצר בחשד שסייע לו להימלט אחרי התאונה וששיבש המלכי חקירה. בית משפט השלום בעיר האריך את מעצרו. קרובי משפחתו של סנדרוסי זומנו אף הם לחקירה. ייתכן שיש חשוד נוסף שמעורב בתאונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

חשוד נוסף נעצר אתמול (רביעי) במסגרת חקירת תאונת הפגע וברח בירושלים, שבה נפצע אנושות בנימין בייגלאייזן, ילד בן 11 משכונת רמות בעיר. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו. בנוסף אליו, קרובי משפחתו של סנדורסי זומנו אף הם לחקירה בתחנת המשטרה במהלך השבוע.

החשוד בדריסה, נתנאל סנדרוסי בן ה-23, הסגיר את עצמו ביום ראשון שבוע לאחר התאונה וכמה ימים לאחר שהמשטרה פרסמה את תמונתו לציבור. העצור חשוד שסייע לסנדרוסי להימלט אחרי התאונה וכן שיבש את מהלכי החקירה. הוא נחקר לאחר התאונה למשך כמה שעות ואתמול נחקר פעם נוספת ונעצר. לפי נציג המשטרה, גרסתו השתנתה.

מדיון הארכת המעצר עולה כי ייתכן שישנו לפחות חשוד נוסף אחד שמעורב בתאונה. לפי פרוטוקול הדיון, אמר נציג המשטרה ביחס לעבירות כי "מדובר בשיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה לחשודים שביצעו תאונת פגע וברח".

עוד בוואלה! NEWS:
מבקר המדינה לשעבר מיכה לינדנשטראוס הלך לעולמו בגיל 82
בגלל הבדלי גרסאות במסמכים: ניצולת השואה חיה רק מקצבה זעומה
הפרקליטות על גיל מסינג: "לא נחשד בעבירה, פעל לבקשת המשטרה"

זירת תאונת הדרכים ברחוב גולדה מאיר, ירושלים 21 באפריל 2019. דוברות איחוד הצלה, אתר רשמי
הילד בן ה-11 נפצע אנושות. זירת התאונה (צילום: דוברות איחוד ההצלה)/אתר רשמי, דוברות איחוד הצלה

עורך הדין משה בן עזרי, המייצג את החשוד, אמר בדיון כי סנדרוסי ביקש מחברו להסיע אותו לביתו מאחר ולא היה לו רכב, והוא נענה לבקשה. לדבריו, הוא שאל את סנדרוסי האם היה מעורב בתאונה כמה פעמים מאחר וידע שיש לו מכונית שחורה, והוא השיב בשלילה. לדברי בן עזרי הוא רק נתן טרמפ לחבר ולא מדובר בסיוע להימלטות או בשיבוש.

עוד אמר בדיון כי מרשו מסר את כל מה שידע בחקירה אחרי התאונה ושוחרר. כמו כן, ציין כי ישנם לדבריו מעורבים אחרים שלא אותרו. "הגיעה אליי שמועה כי ייתכן שהמעורבים האחרים חצו את הגבול לטאבה, ניסיתי להתקשר אליהם מספר רב של פעמים", אמר. השופט אורן סילברמן קיים כי ישנו חשד סביר לביצוע העבירות והאריך את מעצרו עד יום ראשון.

עוד באותו נושא

"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם

לכתבה המלאה

הילד נפצע אנושות, הרכב הנטוש אותר

בליל התאונה, בייגלאייזן פונה למחלקה לטיפול נמרץ-ילדים בבית החולים שערי צדק בבירה. המשטרה איתרה כבר בערב התאונה את הרכב הפוגע לאחר שננטש באזור שכונת גבעת זאב, ומחקירה ראשונית התברר כי בעלי הרכב אינו חשוד, אלא אדם אחר שקיבל היתר לנהוג בו.

סנגורו של סנדרוסי, עו"ד משה סוחמי, טען כי סנדרוסי שכר את הרכב המעורב בתאונה מאדם פרטי, וזאת לשעתיים בלבד לאחר שרכבו נתקע. סנגורו המשיך וסיפר כי לאחר שעזב את הרכב, נסע עם הרכב שלו שהוטען בכבלים, אולם נתקע שוב באזור הישיבה בה הוא לומד ברמות. עוד הוסיף כי סנדרוסי עישן נרגילה ואז התקשר לחבר כדי לשאול אם יוכל לאסוף אותו. "החשוד למעשה מתאר איפה עזב את הרכב שלו. הוא אמר שלא יצא מאזור רמות, אלא רק לאחר שאספו אותו שעתיים אחרי התאונה", אמר בדיון בבית המשפט.

(עדכון ראשון: 15:45)

נתנאל סנדרוסי בדיון על הארכת מעצרו 29 באפריל 2019. שלומי גבאי
סנדרוסי בבית המשפט (צילום: שלומי גבאי)/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully