וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רצתה ללכת למקלט": הוארך מעצר קרובי משפחת הנרצחת מלוד

בית המשפט האריך את מעצרם של שניים מהחשודים בתשעה ימים, ואילו מעצרם של שלושת החשודים הנותרים בארבעה ימים. אחת מקרובות משפחתה של הצעירה שגופתה אותרה אתמול: "גם בעבר היא נעדרה מהבית וחזרה". גורם ברווחה: בעבר הוגשה תלונה במשטרה על ניסיון חטיפתה בידי קרוביה

ללא קרדיט

בית המשפט בראשון לציון האריך הערב (שני) את מעצרם של חמשת קרובי משפחתה של נג'לאא אלעמורי, בחשד למעורבות ברציחתה. מעצרו של אחד החשודים בן 23 ואחת החשודות בת 28 הוארך בתשעה ימים, ומעצרם של החשוד הנער בן 16 ושתי חשודות נוספות בנות 29 ו-49 הוארך בארבעה ימים.

אלעמורי נעדרה מביתה לפני כשבועיים וחצי ואתמול נמצאה גופתה בשטח פתוח באזור תל חדיד הסמוך ליער בן שמן. צו איסור פרסום הוטל על חקירת האירוע.

בדיון בהארכת מעצרה של אחת מקרובות משפחתה, החשודה בין השאר בשיבוש הליכי חקירה וקשירת קשר לביצוע פשע, סנגורה טען בפני בית המשפט כי היא שרויה בסערת רגשות ומבקשת להתאבל עליה. לטענתו, ''גם בעבר המנוחה נעדרה מהבית וחזרה והיא עדיין לא מאמינה שבת משפחתה נרצחה''. עם זאת, השופטת זהר דיבון סגל לא השתכנעה והאריכה את מעצרה.

עוד בוואלה! NEWS:
אופוזיציה ממבט ראשון: נישואי האינסטנט של כחול לבן מתנגשים במציאות
איבדה שישה מבני משפחתה בפיגוע בסרי לנקה: "לא נשאר לי כלום"
"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם

הנעדרת נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד.. אתר רשמי
חמישה מקרובי משפחתה נעצרו. נג'לאא אלעמורי/אתר רשמי

לפי גורם במחלקת הרווחה בעיריית לוד, לבין אלעמורי מוכרת לשירותי הרווחה בעיר מאז אוקטובר 2018 לאחר שהוגשה תלונה במשטרה בעקבות ניסיון חטיפתה בידי קרובי משפחתה. באותה העת הגיע עובד סוציאלי כונן ממחלקת הרווחה של עיריית לוד לתחנת המשטרה ונפגש עם נג'לאא ושתי חברותיה שהיו עימה.

הגורם הוסיף כי העובד הסוציאלי ישב עם אלעמורי במשך כשבע שעות כדי לשכנע אותה לצאת למקום מוגן תוך שהוא מבהיר לה לגבי רמת המסוכנות הגבוהה והחשש לפגיעה בחייה כפי שצוין על ידי המשטרה, וכן בשל האלימות הקשה שתיארה מצד בני משפחתה. לבסוף הצעירה בחרה לא לצאת למקום מוגן אלא לבית אביה שהבטיח לה לשמור עליה.

תקרית החטיפה אותה הזכיר הגורם משירותי הרווחה התרחשה, בזמן שאלעמורי יצאה מתחנת המשטרה לאחר תקרית אלימה שהתרחשה במשפחתה. מחוץ לתחנה המתינו שני אחיה, שהתנפלו עליה וניסו לחטוף אותה. שני שוטרים ששמעו את זעקותיה חילצו אותה ועצרו את שני האחרים שלה שהואשמו בעבירות של נסיון חטיפה וקשירת קשר לפשע. על אחד האחים נגזר מאסר על תנאי ואילו על האחר השני נגזרה חצי שנה עבודות שירות שהסתיימו לפני שבועיים.

עוד באותו נושא

חשד לרצח: אותרה גופת הצעירה שנעדרה מלוד; 5 מבני משפחתה נעצרו

לכתבה המלאה
ניידת משטרה לפני המשחק הפועל באר שבע - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצעירה בחרה לא לצאת למקום מוגן/ברני ארדוב

גופתה של אלעמורי נמצאה במהלך מבצע רחב היקף שערכה המשטרה על מנת לאתרה. החיפושים התקיימו בשטחים הפתוחים שממזרח ליישוב שוהם וכן באזור תל חדיד. עם איתור הגופה, עצרה המשטרה לחקירה נער בן 15, צעיר בן 23, וכן עוד שתי צעירות ואישה נוספת - כולם קרובי משפחתה של הנערה המתגוררים בלוד.

אף על פי שאלעמורי נעדרה מביתה לפני יותר משבועיים, הדבר נודע למשטרה בשבוע שעבר והיא קראה לציבור לסייע באיתורה בשל חשש לחייה. משפחתה של הצעירה לא פנתה אל רשויות החוק בסיוע אחר חיפושיה ובמשטרה החלו לחקור את המקרה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידה על היעלמותה.

בית משפט בראשון לציון, מאי 2015. ראובן קסטרו
"לא דיווחו למשטרה על היעדרה''. בית המשפט בראשון לציון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully