וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אותרה גופת הצעירה שנעדרה מלוד; 5 מבני משפחתה נעצרו

29.4.2019 / 4:05

גופתה של נג'לאא אלעמורי, בת ה-19 שנעדרה מביתה לפני יותר משבועיים נמצאה בשטח פתוח באזור תל חדיד הסמוך ליער בן שמן, והיא הוא עברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

הנעדרת נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד.. אתר רשמי
הגופה אותרה באזור תל חדיד שבשפלה. נג'לאא אלעמורי/אתר רשמי

חשד לרצח צעירה בלוד - כל העדכונים:

  • לאחר יותר משבועיים שנעדרה מביתה, אותרה גופתה של נג'לאא אלעמורי, בת ה-19
  • הגופה אותרה בשטח פתוח בתל-חדיד הסמוך ליער בן שמן
  • חמישה מבני משפחתה של הנערה נעצרו לחקירה

המשטרה איתרה את גופתה של נג'לאא אלעמורי, בת ה-19 מלוד, שנעדרה מביתה לפני כשבועיים וחצי ומאז אבדו עקבותיה - כך הותר אתמול (ראשון) בשעות הערב לפרסום. הגופה נמצאה בשטח פתוח באזור תל חדיד הסמוך ליער בן שמן, והיא הועברה לזיהוי במכון לרפואה משפטית. על חקירת האירוע הוטל צו איסור פרסום.

גופתה של אלעמורי נמצאה במהלך מבצע רחב היקף שערכה המשטרה על מנת לאתרה. החיפושים התקיימו בשטחים הפתוחים שממזרח ליישוב שוהם וכן באזור תל חדיד. עם איתור הגופה, עצרה המשטרה לחקירה נער בן 15, צעיר בן 23, וכן עוד שתי צעירות ואישה נוספת - כולם קרובי משפחתה של הנערה המתגוררים בלוד.

לקריאה נוספת:
חשש לחיי צעירה מלוד שנעדרת כשבועיים; משפחתה תושאלה במשטרה

ניידת משטרה לפני המשחק הפועל באר שבע - מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשטרה קראה לציבור לסייע בחיפושים/ברני ארדוב

אף על פי שאלעמורי נעדרה מביתה לפני יותר משבועיים, הדבר נודע למשטרה בשבוע שעבר והיא קראה לציבור לסייע באיתורה בשל חשש לחייה. משפחתה של הצעירה לא פנתה אל רשויות החוק בסיוע אחר חיפושיה ובמשטרה החלו לחקור את המקרה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידה על היעלמותה.

זו אינה הפעם הראשונה שהמשטרה וגופי הרווחה נקראו לסייע לצעירה. במהלך השנה האחרונה הציעו במשטרה פעמים רבות לאלעמורי הגנה ולהעבירה למקלט לנשים בסיכון, אך היא סירבה. לפני כמה חודשים היא נעלמה והמשטרה פתחה בחיפושים עד שהיא נמצאהוהובאה לתחנת משטרת לוד

לאחר שהציעו לה הגנה היא סירבה, יצאה מהתחנה ובחוץ המתינו שני אחיה הם התנפלו עליה וניסו לחטוף אותה. שני שוטרים ששמעו את זעקותיה חילצו אותה ועצרו את שני האחרים שלה שהואשמו בעבירות של נסיון חטיפה וקשירת קשר לפשע. על אחד האחים נגזר מאסר על תנאי ואילו על האחר השני נגזרה חצי שנה עבודות שירות שהסתיימו לפני שבועיים.

(עדכון ראשון: 23:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully