וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לחיי צעירה מלוד שנעדרת כשבועיים; משפחתה תושאלה במשטרה

24.4.2019 / 23:30

נג'לאא אלעמורי בת 19 נעדרת מביתה בעיר זה כשבועיים. קרובי משפחתה תושאלו במשטרה ונבדק חשד שבעבר הופנתה כלפיה אלימות. למרות היעלמותה, משפחתה לא פנתה למשטרה וחקירת המקרה החלה בעקבות מידע על היעדרותה

צילום: יותם רונן, עריכה: תומר לוי

צעירה בת 19 מלוד נעדרת מזה כשבועיים והמשטרה ביקשה הערב (רביעי) מהציבור לסייע באיתורה בשל חשש לחייה. קרובי משפחתה תושאלו במשטרה ונבדק חשד שבעבר הופנתה אלימות כלפיה. משפחתה של הצעירה לא פנתה אל רשויות החוק בסיוע אחר חיפושיה ובמשטרה החלו לחקור את המקרה בעקבות מידע מודיעיני שהגיע לידה על היעלמותה.

על פי הודעת המשטרה אלעמורי בעלת מבנה גוף רזה, שיער צבוע בגוונים ועיניה כהות, אולם היא משתמשת בעדשות מגע כחולות. לעתים היא חובשת כיסוי ראש. היא דוברת ערבית ועברית. כל היודע דבר על מקום המצאה ייצור למוקד או לתחנת המשטרה בעיר.

עוד בוואלה! NEWS:
המו"מ נכנס לקצב: כחלון ונתניהו ייפגשו על מנת להרכיב קואליציה
"תופעת טבע? הילדים מתו בגלל טבע האדם": שנה לאסון צפית
המחבלים מסרי לנקה: צמד אחים, אישה ובני משפחות אמידות

הנעדרת נג'לאא אלעמורי בת 19 מלוד.. אתר רשמי
חשש לחייה. הנעדרת נג'לאא אלעמור/אתר רשמי

בחודש שעבר, דיאנה אבו קטיפן בת ה-18 נורתה למוות בשכונת פרדס שניר בלוד. היא פונתה לבית החולים אסף הרופא בצריפין תוך כדי פעולות החייאה ושם נקבע מותה. באירוע נפצע גם גבר, סבה, בן ה-64 באורח קל. כוח משטרה הוזעק למקום וכעבור זמן נעצר קרוב משפחתה של הצעירה ונבדק חשד למעורבותו ברצח.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי הצעירה עמדה להתחתן מחר ונורתה לפי החשד, על ידי בני משפחתה שהתנגדו לחתונה בעת שתכננה לנסוע עם סבה, שנפצע קל בידו, ליפו למדוד את שמלת הכלה. השניים נסעו יחד ברכב כאשר לפתע הגיח אלמוני מחצר הבית פתח את דלת המכונית התיישב מאחורי הנהג וירה מטווח אפס בראשה מספר פעמים. הסב נפגע בידו מאחד הקליעים. צוות ניידת לטיפול נמרץ של מדא שהגיע למקום מצא את הנערה על מושב הרכב כשהיא ללא הכרה באזור החניה סמוך לבית.

  • עוד באותו נושא:
  • נעדרת
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully