וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הצוללות: בית המשפט דחה את בקשתו של גנור לצאת מהארץ

29.4.2019 / 18:06

בית המשפט בראשון לציון דחה את בקשתו של עד המדינה לשעבר בפרשת הצוללות, לאפשר לו לטוס מחוץ לישראל לנסיעת עסקים. לטענתו, טרם חזר בו מעדותו לפני חודשיים, הורשה לצאת מהארץ. המשטרה התנגדה לדרישת גנור מחשש שייברח

עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בראשון לציון דחה הערב (שני) את בקשתו של עד המדינה בתיק 3000, מיקי גנור, לצאת מהארץ לצורך עסקיו. בעתירה שהגיש גנור, נטען כי בטרם חזר בו מעדותו לפני כחודשיים אפשרה לו המשטרה לטוס לנסיעות עסקים מחוץ למדינה. לצד התנגדות המשטרה להיעתר לבקשתו, הוחלט כי גנור לא יורשה לטוס לחו''ל.

סנגוריו של גנור טענו כי גרסת המשטרה, לפיה אם יצא מהארץ הוא עשוי לברוח מאימת הדין, שגויה. זאת מאחר שלדבריהם הוחלט כי עד המדינה לשעבר ירצה עונש מאסר של שנה אחת.

עוד בוואלה! NEWS:
אופוזיציה ממבט ראשון: נישואי האינסטנט של כחול לבן מתנגשים במציאות
איבדה שישה מבני משפחתה בפיגוע בסרי לנקה: "לא נשאר לי כלום"
"עבר באדום ודרס במעבר חצייה": הוארך מעצר החשוד בפגע וברח בי-ם

דיון בעניינו של מיקי גנור, שלום ראשל"צ 26 במרץ 2019. אתר רשמי
לא הורשה לצאת מהארץ. גנור, שבוע שעבר/אתר רשמי

בחודש מרץ האחרון חזר גנור מהסכם עד המדינה עליו חתם במסגרת הפרשה, ככל הנראה משום שחש כי הוא יכול לשפר את תנאי העסקה שהשיג. בגרסתו החדשה מסר כי לא נתן שוחד וכל הכספים שהעבירו לגורמים המעורבים בפרשה היו שכר תמורת ייעוץ. בעקבות זאת גנור נעצר, מעצרו הוארך ובהמשך שוחרר למעצר בית.

גנור נעצר ביולי 2017 עם תחילת החקירה הגלויה בפרשה, ונחשד במתן שוחד. הוא הכחיש, אולם עשרה ימים לאחר מכן הסכים להפוך לעד מדינה. במשך כחודשיים הוא העיד במשטרה ומסר גרסאות שהפלילו אותו ואת החשודים המרכזים האחרים בפרשה. את עדותו גיבה בראיות חיצוניות רבות. בתמורה לעדותו הוסכם כי גנור יורשע בעבירות מס וייגזרו עליו שנת מאסר וקנס בסך עשרה מיליון שקלים.

עוד באותו נושא

פרשת הצוללות: ביהמ"ש ידון בבקשת גנור לצאת מהארץ לנסיעת עסקים

לכתבה המלאה
אינפו - פרשת הצוללות. עיבוד תמונה
אינפו - פרשת הצוללות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully