וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוהר על האופנוע ודורס את הפעוט: תיעוד התאונה בחוף אולגה

28.4.2019 / 19:23

מצלמות האבטחה תיעדו את רוכב האופנוע, צעיר תושב חדרה, פוגע בבן השנתיים שנפצע באורח בינוני. המשטרה הגישה נגדו כתב אישום בגין נהיגה בקלות ראש, בזמן פסילה, ללא רישיון רכב בתוקף וללא ביטוח. כמו כן, הוא נאשם כי לא דיווח על התאונה. צפו

עריכה: ניב מעוז

המשטרה הגישה היום (ראשון) כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד תושב חדרה בן 24 בחשד לדריסת פעוט בן שנתיים בחוף אולגה ביום שישי האחרון. בתיעוד ממצלמות האבטחה נראה החשוד רכוב על אופנוע ופוגע בפעוט, תושב אום אל-פחם שהלך בשביל המיועד להולכי רגל. בן השנתיים נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה בעיר. לאחר מכן החשוד נמלט מהמקום ונעצר על ידי המשטרה.

בחקירתו, אמר הנהג כי לאחר התאונה עצר להגיש עזרה, אולם לטענתו משפחת הפעוט הגיבה באלימות כלפיו והוא נאלץ לברוח מהמקום. הצעיר נאשם בגין נהיגה בקלות ראש, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון רכב בתוקף וללא ביטוח. כל זאת בעת שנהג בשביל המיועד להולכי רגל בלבד ולא דיווח על התאונה, כנדרש בחוק.

עוד בוואלה! NEWS
כשבוע אחרי תאונת הפגע וברח בירושלים: החשוד הסגיר עצמו למשטרה
כרטיסים לאנשי רגב ו"סגירת" מועמדים: חגיגת המקורבים בטקס המשואות
יהודים, מוסלמים, זרים: הימין הניאו-נאצי מרים את ראשו בארה"ב

תיעוד פגיעה בפעוט בין שנתיים בחוף גבעת אולגה, יום שישי 26 באפריל. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מתוך התאונה/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי "בוחני התנועה של המחוז סיכמו אמש את תיק החקירה והעבירו את ממצאיו לעיון יחידת התביעות של אגף התנועה, אשר גיבשה והגישה היום את כתב האישום, לצד בקשה למעצר עד תום הליכים נגד הנהג, שלגביה תינתן החלטה שיפוטית מחר".

עו"ד מקס אלפסי המייצג את רוכב האופנוע: "מדובר באירוע מצער, אך יחד עם זאת אין מדובר בתאונה בה הרוכב עזב את מקום התאונה מבלי להגיש עזרה, הסרטון הופץ ע"י משטרת ישראל כאשר הוא ערוך ולא רואים את קרובי משפחתו של הילד חובטים במהלומות ברוכב האופנוע. יודגש, כי אף משטרת ישראל אינה מייחסת לרוכב אופנוע עבירה של הפקרה לאחר פגיעה".

חובש רפואת חירום במד"א, סהר תורג'מן, שהגיש לפעוט טיפול רפואי לאחר התאונה, סיפר כי "בחניון של החוף ראינו פעוט כבן שנתיים בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בגפיים התחתונות ובפניו. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות במקום ופינינו אותו לבית החולים הלל יפה בעיר בליווי בן משפחה כשמצבו יציב".

(עדכון ראשון: 17:40)

עוד באותו נושא

חשד לפגע וברח: בן שנתיים נפצע בינוני מפגיעת אופנוע בחוף אולגה

לכתבה המלאה
תיעוד פגיעה בפעוט בין שנתיים בחוף גבעת אולגה, יום שישי 26 באפריל. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מתוך התאונה/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully