וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר שני נעדרים קטינים

שמואל אייזיק גולשבסקי בן העשר מירושלים נראה לאחרונה במוצאי שבת כשיצא מביתו, ולא אותר מאז. תאיר שבו יצאה ביום שישי בערב ממוסד חינוכי בקיבוץ חצור ומאז אבדו עקבותיה. כל היודע דבר על מקום הימצאם מתבקש לפנות למשטרת ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעדר מאז אתמול. שמואל אייזיק גולשבסקי בן ה-10/מערכת וואלה!, צילום מסך

משטרת ישראל מבקשת את עזרת הציבור בסיוע באיתור נער בן 10, שמואל אייזיק גולשבסקי הנעדר ביממה האחרונה. גולשבסקי נראה לאחרונה אתמול בשעות הערב, בעת שיצא את ביתו ברחוב יצחק שולאל בירושלים. גובהו של הנער 1.30 מטר לערך, מבנה גופו מלא, שיערו קצר ובצבע חום ופאותיו ארוכות. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לדווח למוקד 100 של המשטרה או לתחנת לב הבירה בטלפון 02-5391550.

מוקדם יותר היום ביקשה המשטרה את עזרת הציבור בחיפושים אחר שתי נעדרות קטינות, בנות 15 וחצי. מאז אותרה בשלום אחת מהן, ואילו במשטרה ממשיכים לחפש אחר הנעדרת השנייה, העונה לשם תאיר שבו. השתיים יצאו יחד ביום שישי בערב ממוסד חינוכי בקיבוץ חצור, ומאז נותק עמן הקשר. גובהה של שבו הוא 1.60 מטר, מבנה גופה רזה, שיערה בלונדיני ארוך עד הכתפיים, גוון עיניה חומות. ככל הידוע היא לבשה שורט קצר וורוד וז'קט ארוך שחור. כל היודע דבר על מקום הימצאה או כל פרט היכול לסייע באיתורה, מתבקש להודיע למשטרה בטלפון 100 או לתחנת קריית מלאכי בטלפון 08-8608444.

עוד בוואלה! NEWS:
יהודים, מוסלמים, זרים: הימין הניאו-נאצי מרים את ראשו בארה"ב
בהצנחת נקניקיות מורעלות: אוסטרליה מתכננת לחסל 2 מיליון חתולי רחוב
דרעי בנתק מליצמן וגפני בגלל ההסכם עם אלי ישי: "לא מדבר איתם"

תאיר שבו, בת 15.5 הנעדרת מאז ה-26 באפריל 2019. משטרת ישראל,
חברתה אותרה בשלום מאז השתיים נעלמו ביום שישי/משטרת ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • נעדרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully