וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצה נתיב מהיר: הולך רגל נהרג מפגיעת רכב בכביש 1 לכיוון לטרון

23.4.2019 / 14:53

הגבר נהרג מפגיעת רכב בעת שניסה לחצות את כביש 1 ממחלף ענבה לכיוון לטרון. צוותי מד"א מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו. הולכת רגל נפצעה היום באורח בינוני מפגיעת אופנוע בירושלים. בתאונה נוספת היום ליד שדרות, נפצעו באורח קל 7, בהם שתי תינוקות

תאונת דרכים ליד ראשון לציון : רוכב אופנוע בן 23 נהרג מפגיעת רכב/צילום: דוברות מד"א

הולך רגל בן 50 נהרג היום (שני) מפגיעת רכב בעת שניסה לחצות את כביש 1 ממחלף ענבה לכיוון לטרון. צוותי מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. בוחני התאונות של המשטרה עיכבו את הנהג הפוגע ופתחו בחקירה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א בן פלד סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב במרכז הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. סיפרו לנו שהוא יצא מרכב שעמד בשול הדרך עקב תקלה טכנית ונפגע מרכב שחלף בכביש."

בשל הטיפול בתאונה, עומסים נרשמו במחלף לטרון לכיוון מזרח שבכביש 1. משטרת ישראל המליצה לנסוע בדרכים חלופיות.

עוד בוואלה! NEWS
טרגדיה בביתר עילית: בן שלוש נדרס למוות ע"י אוטובוס לעיני משפחתו
חשד לפגע וברח: הולך רגל בן 11 נפצע אנוש מפגיעת רכב בירושלים
בהתנגשות עם מכונית: רוכב אופנוע בן 24 נהרג בכביש 431

הולך רגל כבן 50 נהרג לאחר שנפגע מרכב חולף בכביש 1 ממחלף ענבה לכיוון לטרון.. מד"א
זירת התאונה בכביש 1, היום/מד"א

מוקדם יותר הבוקר נהרג רוכב אופנוע בן 23 בהתנגשות עם כלי רכב בכביש 431, דרומית למחלף מבוא איילון שבאזור ראשון לציון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי במקום וביצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו.

החובש שלומי בן שימול והפאראמדיקית איילת משה ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש אופנוע מעוך ורכב לימוד נהיגה עם מעיכה בפח. על הכביש שכב צעיר כבן 23 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בתאונת דרכים נוספת שאירעה היום, פגע רוכב אופנוע בן 17 באישה בת 35 בדרך יריחו, סמוך לכנסיית גת שמנים בירושלים, ופצע אותה בינוני. צוותי מד"א פינו את האישה ואת רוכב האופנוע, שנפצע גם הוא בינוני, לבית החולים שערי צדק בעיר.

בנוסף, שבעה נפצעו היום באורח קל, בהם שני תינוקות, בתאונת דרכים בין שני כלי רכב סמוך לצומת הנר ליד שדרות. צוותי מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מע פינו את הפצועים לבית החולים ברזילי באשקלון.

(עדכון ראשון: 14:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully