וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אזרח סיני נדקר למוות בדירה בדרום תל אביב

23.4.2019 / 0:27

המשטרה פתחה בחקירה בחשד לרצח לאחר שגופתו של עובד זר אותרה עם פצעי דקירה בדירה בשכונת נווה שאנן. במקום נמצאה גם אישה כבת 50 שנפצעה באורח בינוני מדקירה. בקטטה ברחוב סמוך נפצע קשה צעיר בן 20. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה

גופת עובד זר מהפיליפינים אותרה בדירה ברחוב נווה שאנן/עריכה: שניר דבוש

גופת עובד זר מסין בשנות ה-30 לחייו אותרה אמש (שני) עם פצעי דקירה בדירה בשכונת נווה שאנן בתל אביב. בנוסף אליו, אישה בת 53 נפצעה באורח בינוני. צוות מד"א קבע את מותו של הגבר במקום והעניק טיפול רפואי לפצועה. בקטטה אחרת שהתפתחה ברחוב נפצע צעיר כבן 20 באורח קשה.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה את שני הפצועים לבית החולים איכילוב בעיר, כשהאישה סובלת מפציעות חודרות בגופה העליון והצעיר סובל מחבלת ראש ומחוסר הכרה. כוחות משטרה פתחו בחקירת האירוע.

עוד בוואלה! NEWS:
מידע הוסתר מרה"מ: המחדל המודיעיני מאחורי הפיגועים בסרי לנקה
שלושה ילדים שנדרסו למוות מפגיעת אוטובוס: רחוב הדמים של ביתר עילית
מהשחתת מקדשים בודהיסטיים לג'יהאד עולמי: זה הארגון שתקף את סרי לנקה

זירת הדקירה ברחוב נווה שאנן בתל אביב. מד"א
זירת הדקירה, אמש/מד"א

חובש רפואת חירום במד"א, ליאור שאשא, סיפר כי "כשהגעתי למקום חברתי לצוות משטרתי שהוביל אותי לפצוע כבן 20 ששכב ברחוב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות בראשו ובגפיים. הענקתי לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח, העלתי אותו תוך כדי המשך טיפול רפואי לאמבולנס והוא פונה במצב קשה לבית החולים איכילוב".

הפרמדיקים של מד"א, ארטיום גנרלוב ויאיר גולדשטיין, הוסיפו: "המשטרה הובילה אותנו לדירה שבתוכה שכב גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם מספר פציעות מדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. בסריקות שבוצעו בדירה אותרה אישה כבת 53 על גגון מחוץ לחלון כשהיא סובלת מפציעות מדממות בפלג גופה העליון. בסיוע כוחות כיבוי שהגיעו למקום חילצנו אותה לרחוב ופינינו אותה במהירות לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשמצבה בינוני ויציב".

(עדכון ראשון: 23:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully