וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: זוג הורים חטפו את בתם וגררו אותה על הכביש בנגב | תיעוד

18.4.2019 / 15:28

על פי כתב האישום, השניים חטפו את הצעירה משום שסברו כי אורח חייה אינו צנוע, איימו לחתוך את רגליה ואף להורגה. עוד נטען כי כאשר צוות רפואי הגיע למקום בו הרכב נעצר, האב אף ניסה למנוע מתן טיפול רפואי לבתו. סרטון תיעד את הרגעים בהן נגררה הצעירה מהרכב

צילום: דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד שני אחמד וסניה אבו ג'אנם, תושבי רמלה בני 42 ו-43, בחשד שחטפו את בתם בת ה-18, איימו עליה, תקפו אותה וגרמו לה חבלה - וזאת כי לדעתם אורח חייה לא היה צנוע. השניים נעצרו לפני כשבועיים, לאחר ששוטרי תחנת רהט הוזעקו בעקבות דיווח כי אישה - בתם של השניים - שכבה פצועה על הכביש ברהט.

מכתב האישום עולה כי הוריה של האשה נסעו מרמלה לרהט במטרה לחטוף אותה, איתרו אותה באמצעות בני משפחה והכניסו אותה לרכבם תוך שהם מאיימים עליה. עוד עולה כי המהלך הנסיעה חנק האב את בתו, איים שיחתוך לה את הרגליים ואף יהרוג אותה.

בשלב מסוים, נגררה הצעירה מתוך הרכב, שנעצר לבסוף. גם אז, על פי כתב האישום, ניסה האב למנוע מצוות רפואי לטפל בצעירה, בעוד היא מתחננת לאנשי צוות רפואי שיסייעו לה. כאשר הבינו ההורים כי המשטרה הוזעקה למקום, הם נמלטו.

בהמשך החקירה אותרו ההורים ונעצרו לפני כשבועיים. בין העבירות המיוחסות להם: חטיפה, סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ואיומים.

לקריאה נוספת:
בגלל שנמלטה מבעלה האלים - באגד שללו מאלמנה את קצבתה
מעקב צמוד: השרים אישרו הצמדת צמיד אלקטרוני לגברים מכים
200 שנה אחרי נפוליאון: צרפת אוסרת על הורים להכות את ילדיהם

תיעוד -  זוג הורים במהלך דריסת ביתם ברהט. אתר רשמי
בעקבות האירוע החמור נזקקה האשה לטיפול רפואי. תיעוד האירוע/אתר רשמי

לפני שבועיים עצרה המשטרה גבר בשנות ה-60 לחייו, תושב בית שמש, בחשד שהתעלל לאורך כמה שנים באשתו ובשני ילדיו בני ה-9 וה-11.

במהלך חודש מרץ התקבל דיווח במשטרה, לפיו, גבר החשוד מכה ומתעלל בילדיו ובאשתו. בעקבות קבלת התלונה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה תוך ליווי גורמי רווחה וחקירת ילדים, וגבו את עדויותיהם של שניים מילדיו. במהלך החקירה נחשפו החוקרים לעדויותיהם הקשות של הילדים, מהם עולה על פי החשד מזה מספר שנים, חשופים הילדים ואימם למסכת התעללות פיזית מצד אביהם, במהלכה נהג האב להכות אותם בדרכים ובאמצעים שונים.

החשוד שהבין שהמשטרה חשפה את עברותיו הקשות נגד משפחתו, נמלט במשך כמה ימים, אך לבסוף נעצר והובא לחקירה בחשד ל"התעללות פיזית ונפשית בחסר ישע על ידי אחראי".

(עדכון ראשון: 09:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully