וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיף נוצרי: "אסטרואיד עצום צפוי לפגוע בכדור הארץ ביום שישי ה-13"

14.4.2019 / 0:00

נביא זעם טוען שהאסטרואיד אפופיס, שכבר הלחיץ בעבר אסטרונומים, צפוי להתרסק על כדור הארץ ולהביא לסוף העולם. הוא מבסס את דבריו על פסוק בברית החדשה שמתאר פגיעה של אובייקט אווירי לוהט בכדור הארץ

הפלנטה בסיכון? "יש סבירות גבוהה לפגיעת אסטרואיד בכדור הארץ"/עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

נוצרים מיליטנטיים רבים כבר לא יכולים לחכות עוד עד בואו המשוער של ישו ועמו אחרית הימים - ומדי פעם זורקים לאוויר תאריכים בהם צפוי לכאורה לקרות הנורא מכל - ומבססים את המידע שברשותם על פסוקים מקראיים שונים. הפעם, המידע אמנם מקבל חיזוק מהברית החדשה - אך הוא מבוסס כולו על תצפיות רשמיות של אסטרונומים שבעצמם הביעו חשש מסיכוי לאירוע אפוקליפטי גדול ממדים. רגע לפני שנביא לכם את השערות האסטרונומים - בואו נתמקד קודם בבשורת "הנביא".

פול בגלי, מטיף נוצרי אוונגליסטי מווסט לאפייט, אינדיאנה, מזהיר כי אסטרואיד עצום יתרסק בכדור הארץ בעוד עשור, בשנת 2029. לדבריו מדובר באסטרואיד אפופיס שנמצא במסלולו של כדור הארץ ועלול לפגוע בנו לדבריו ביום שישי ה-13 באפריל, יום מבשר רעות בפני עצמו. לדבריו, אפופיס הוא האובייקט עליו מדובר בספר חזון יוחנן והוא זה שצפוי להגשים את הנבואה התנ"כית על בואו השני של המשיח וקץ כל הזמנים. בסרטון שהקדיש לתומכיו הנלהבים, אמר בגלי שהאסטרואיד אפופיס תואם לתיאורים המקראיים על האפוקליפסה הקרובה. אמנם הוא מאמין שהאסטורואיד העצום, שקוטרו כ-270 מטרים ומסתו היא כ-27 מיליון טונות,.יתרסק בכדור הארץ ב-13 באפריל 2029 - אך לא שולל אפשרות שזה יקרה בכלל ב-13 באפריל 2036, בדיוק 7 שנים אחרי.

גיך אסטרואיד פוגע בכדור הארץ מתוך הסרט ארמגדון. אתר רשמי
מטיף נוצרי טוען: האסטרואיד אפופיס יתרסק בכדור הארץ בשישי ה-13, 2029/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

רב בכיר: "הירח הכחול בשבוע פורים מלמד על כך שסוף העולם קרוב"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • אסטרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully