וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רב בכיר: "הירח הכחול בשבוע פורים מלמד על כך שסוף העולם קרוב"

31.3.2019 / 0:12

הרב מתיתיהו גלזרסון קישר את הקרבה של הירח לכדור הארץ, תופעה שחוזרת על עצמה מספר פעמים בשנה, עם ספר בראשית ומגילת אסתר ואמר כי המשיח קרוב: "זה תלוי בכך שהיהודים יכו על חטא". הוגי דעות שונים מגבים אותו - ויש לו גם תאריך מתי זה יקרה

צילום: רויטרס ו-CNN, עריכה: רויטרס ו-CNN

נבואות על חורבן האנושות וסוף הימים הן לא דבר כל כך נדיר, אבל כשזה מגיע מרב בכיר וידוע זה בהחלט לא דבר שכיח. הרב מתתיהו גלזרסון, סופר ומרצה בנושא סוד לשון הקודש, גימטריאות וקודים בתורה, קישר את הופעתו של הירח הכחול (תופעה בה הירח נמצא בנקודה הכי קרובה לכדור הארץ ונראה ב-14 אחוזים גדול יותר מבדרך כלל), לחג הפורים ולסוף העולם. הדברים הללו פורסמו לראשונה באתר Breaking Israel News.

בסרטון שהופץ ביוטיוב הוא טוען כי סוף העולם יגיע בשנת 2021. המשמעות של סוף הימים ביהדות היא הגעת המשיח שיפתח את תקופת המשיחות שתביא לסוף העולם כמו שאנחנו מכירים אותם. הרב גלזרסון מצא קשרים בספר בראשית שמצביעים על כך שתחילת סוף העולם הגיעה כשהירח הכחול הופיע בשבוע של פורים.

"ישראל תמיד מושווית לירח", אמר הרב גלזרסון, "כעת הירח נוצץ, גדול מאוד. זה סימן שהיהודים יתחילו לבלוט עכשיו. ישראל יכולה להגיע לגאולה בפורים הזה אם האנשים בה יכו על חטא". לאחר מכן הוא הסביר שכוונתו היא שכולם: "ישמרו על מה שאלוהים רוצה שהם ישמרו".

עוד בנושא:
נהרות ברחבי העולם הפכו אדומים כדם - ורבנים טוענים שזה סימן לבוא המשיח
3 נבואות תנכיות המבשרות על סוף העולם התגשמו ממש עכשיו בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully