וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר המטפלת החשודה ברצח קשישה: "התגלו סתירות בגרסתה"

31.3.2019 / 12:34

בית משפט השלום האריך עד יום שלישי את מעצרה של קלימלים והורה לשקול לבצע לה בדיקת פוליגרף. לדברי חוקר המשטרה, החשודה הכחישה שידעה על קיומה של המצלמה, אך התברר שהיא ידעה על אודותיה ואף הסתירה אותה לפני מותה של הקשישה שבה טיפלה. עורך דינה: "אין ממש בטענות"

עריכה: איתי עמרם

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בשלושה ימים את מעצרה של אייסה קלימלים, המטפלת החשודה ברצח הקשישה בת ה-93 שבה טיפלה בגבעתיים. בנוסף להארכת מעצרה, השופט עלאא מסרוואה הורה לשקול לבצע לחשודה בדיקת פוליגרף.

סנגורה של קלימלים, עו"ד בני בכר, אמר כי "אין כל ממש בטענות. הדבר היחיד שהיא עשתה הוא להדביק פלסטר על עדשת מצלמה. אני מבין שפוליגרף משטרתי הוא בעייתי. אנחנו מוכנים לבצע פוליגרף פרטי של איש יוצא שב"כ".

לטענת עו"ד בכר, "נראה לי שבשל קרבת המנוחה לשופטי בית המשפט העליון לשעבר המשטרה פועלת כפי שהיא פועלת".

עוד בוואלה! NEWS:
משוטט בכביש המהיר: הפלמינגו שולמן ברח מהספארי ברמת גן | צפו
החל מחצות: רפורמת אי-הפללת משתמשי קנאביס תצא לדרך
צוללות, פסיכולוגים ותמונות ניצחון של חמאס: ביבי ובני - המערכה האחרונה

המטפלת הפיליפינית החשודה כי הרגה קשישה מקריית מוצקין בה טיפלה. צילום מסך
תועדה מסתירה את המצלמה באמצעות פלסטר. קלימלים/צילום מסך

למרות שהמטפלת טוענת שלא ידעה על המצלמה מהחקירה, לדברי המשטרה עולה כי במשך כל ארבע השנים היא ידעה על אודותיה ואף הסתירה אותה שעות לפני מותה של הקשישה. "לאור הסתירות בגרסת החשודה ופעולות החקירה אני מבקש להאריך את מעצרה", אמר החוקר רב"מ קובי הרשקוביץ'. בדיון בבית המשפט נכחו גם נציגי שגרירות הפיליפינים בישראל.

עוד באותו נושא

"לפגוע בגלל כסף, זה מזעזע": משפחת הנרצחת על המטפלת החשודה

לכתבה המלאה

"התברר שהיא חייבת הרבה כסף"

אחרי מעצרה של קלימלים, בתה של הקשישה אמרה ביום חמישי כי הסמיכות בין הפלסטר לבין המוות העלתה לנו הרבה תהיות. רופא ביקר את אימא יום לפני היא נפטרה והמדדים שלה היו טובים. היא הייתה מאוד צלולה והנכדים היו מתייעצים איתה על הכל".

קלימלים, בת 33 מהפיליפינים, חשודה שרצחה את הקשישה לפני כמה חודשים. לטענת משפחת ההרוגה, היו לה בעיות כלכליות בפיליפינים. "התברר לנו שהיא חייבת הרבה כסף", הסבירה. "שבוע לפני שאימא נפטרה היא אמרה שהיא עובדת על פתרון, ולא האמנתי שזה יהיה אימא שלי".

בית הקשישה שנרצחה בגבעתיים על -ידי המטפלת שלה. גוגל מפות, אתר רשמי
בית הקשישה בגבעתיים/אתר רשמי, גוגל מפות

הנרצחת התגוררה בבית של בתה, ולפני כארבע שנים שברה את היד ובמשפחתה החליטו להעסיק מטפלת שתסייע לה. "בסוף השבעה המטפלת פתאום עלתה וירדה לחדר של אימא ויצאה מהדלת בלי להגיד כלום", ציינה הבת. "רק כשחשדנו ראינו שלא רואים במצלמה כלום, ואחרי שבדקנו ראינו עליה פלסטר. כלומר היא ניסתה להסתיר משהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully