וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפגוע בגלל כסף, זה מזעזע": משפחת הנרצחת על המטפלת החשודה

בני משפחתה של בת ה-93 החלו לחשוד במטפלת האהובה שסעדה את אמם בגרימה מותה, לאחר שהחלה להתנהג בצורה לא אופיינית. החשד הוא שהעובדת הזרה רצחה את הקשישה על מנת לזכות בכספי הפיצויים. "היא הייתה מאוד צלולה והנכדים היו מתייעצים איתה על הכל", סיפרה הבת. צפו בתיעוד

עריכה: איתי עמרם

בתה של הקשישה בת ה-93 שנרצחה בגבעתיים, על פי החשד, בידי המטפלת שלה סיפרה היום (חמישי) כי "שבוע לפני אימא אמרה שהיא (המטפלת, א.ר) לא בסדר". לדבריה, "יום לפני המוות המטפלת חיבלה במצלמות ושמה עליהם פלסטר כדי שלא יצטלם כלום. הסמיכות בין הפלסטר לבין המוות העלתה לנו הרבה תהיות. רופא ביקר את אימא יום לפני היא נפטרה והמדדים שלה היו טובים. היא הייתה מאוד צלולה והנכדים היו מתייעצים איתה על הכל".

"בסוף השבעה המטפלת פתאום עלתה וירדה לחדר של אימא ויצאה מהדלת בלי להגיד כלום", ציינה הבת. "רק כשחשדנו ראינו שלא רואים במצלמה כלום, ואחרי שבדקנו ראינו עליה פלסטר. כלומר היא ניסתה להסתיר משהו". בתיעוד שהגיע לידי וואלה! NEWS נראית המטפלת בחדר השינה יחד עם הקשישה ניגשת למצלמה ומניחה עליה את הפלסטר. לפי החשד, זמן קצר לאחר מכן היא נמצאה מחוסרת הכרה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום בארבעה ימים את מעצרה של המטפלת, בת 33 מהפיליפינים, בחשד לרצח הקשישה לפני כמה חודשים, ובני המשפחה סבורים כעת כי המניע שהוביל את המטפלת לרצוח את האם הוא כלכלי. "אנחנו חושבים שברגע שאימא נפטרה היא הייתה אמורה לקבל עוד 60 אלף שקל, פיצויים, פנסיה ואי מתן הודעה מוקדמת", הסבירה.

עוד בוואלה! NEWS
סמוטריץ' באולפן וואלה! NEWS: "גנץ מועמד שפוי, אך הוא רע ליהודים"
ממשל טראמפ אישר בקשות חשאיות להעברת טכנולוגיה גרעינית לסעודיה
שקד: "צר לי עבור מחנה השמאל. אל תביאו בובות שמתחפשות לימין"

המטפלת הפיליפינית החשודה כי הרגה קשישה מקריית מוצקין בה טיפלה. צילום מסך
"היא ניסתה להסתיר משהו". המטפלת בחדרה של הקשישה/צילום מסך

"חודש לפני פטירת אימא ההתנהגות של המטפלת הייתה מוזרה, היא הייתה מוטרדת ולא כרגיל", תיארה הבת. "שאלתי אם משהו לא בסדר, רציתי לעזור לה וחשבתי אולי יש לה בעיות עם בעלה בפיליפינים. היא פרצה בבכי ואמרה שהלוותה הרבה מאוד כספים. התברר לנו שהיא חייבת הרבה כסף. שבוע לפני שאימא נפטרה היא אמרה שהיא עובדת על פתרון, ולא האמנתי שזה יהיה אימא שלי".

הנרצחת התגוררה בבית של בתה, ולפני כארבע שנים שברה את היד ובמשפחתה החליטו להעסיק מטפלת שתסייע לה. הבת סיפרה כי "מאוד אהבנו אותה והיינו קשורים אליה, לכן זה גוזל ממני הרבה מאוד רגשות והאנרגיות... לא רצינו להאמין בזה ולקח לנו זמן עד שהבנו שזה מה שהיא עשתה".

עוד באותו נושא

חשד לרצח בגבעתיים: מטפלת זרה נעצרה בחשד שגרמה למותה של קשישה

לכתבה המלאה
בית הקשישה שנרצחה בגבעתיים על -ידי המטפלת שלה. גוגל מפות, אתר רשמי
"היא הייתה בת משפחה". בית הקשישה בגבעתיים/אתר רשמי, גוגל מפות

הבת העידה כי בטרם פנו למשטרה עשו בני המשפחה מאמצים לבסס את הטענה כי המטפלת גרמה למותה של האם. "הגשנו את התלונה לפני חודש וחצי רק אחרי שביססנו את זה שהיא עבדה בתור מלווה הלוואות בריבית, זה סיפק לנו את המניע". עוד הוסיפה כי "גם אתמול כשהתעמתי איתה, זה היה לי כל כך קשה בלי לחבק או לנשק אותה. היא הייתה חלק ממני, בת משפחה לכל דבר ובת משפחה חשובה".

כיום המטפלת עובדת אצל אישה ברמת השרון והמשפחה מנסה למנוע ממנה לפגוע בקשישים נוספים. "לחשוב על זה שאולי היא תכננה את זה בגלל מניע כספי, זה מזעזע", אמרה. "בטחנו בה ובשביל כסף לעשות דבר כזה ולפגוע במישהי חסרת אונים זה הדבר הכי נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully