וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משוטט בכביש המהיר: הפלמינגו שולמן ברח מהספארי ברמת גן | צפו

31.3.2019 / 10:58

אחד מ-15 ציפורי פלמנגו מהספארי ברמת גן, העונה לשם שולמן, נצפה על ידי אזרחים באזור המרכז כשהוא צועד בין המכוניות הנוסעות. הוא ככל הנראה התעופף בחסות הרוחות העזות בטרם נמצא על ידי אזרחים ושוטרים והוחזר למתחם. "התקבל בשמחה בקרב חבריו"

פלמינגו נצפה מתרוצץ בחופשיות בכביש המהיר/צילום: פ. אברהם

פלמינגו ברח היום (ראשון) מהספארי ברמת גן ונצפה כשהוא משוטט בכביש מהיר באזור המרכז. באחד התיעודים הוא נצפה כשהוא צועד בין המכוניות הנוסעות. הפלמינגו, העונה לשם שולמן, ככל הנראה התעופף בחסות הרוחות העזות בטרם נמצא על ידי שוטרים ואזרחים. אחרי שנבדק בבית החולים הוא הוחזר לספארי.

בספארי, שבו 15 ציפורי פלמינגו, מסרו כי "הבוקר קיבלנו התראות על כך שאחד מציפורי הפלמנגו, שולמן, מחוץ לספארי. ככל הנראה הוא התעופף בחסות הרוחות העזות. צוות המטפלים של הספארי מיהר לצאת לכיוונו ותוך דקות אחדות, באמצעות שיתוף פעולה של אזרחים טובים ושל שוטרים שהגיעו לסייע, הפלמינגו נמצא והוחזר לספארי. הוא נבדק בבית החולים שלנו ולאחר שנמצא בריא וחזק הוא הוחזר לשטח הפתוח, שם התקבל בשמחה בקרב חבריו".

בנובמבר בשנת 2017 היפופוטם ברח מהספארי ברמת גן, והחל לצעוד לכיוון השטח הסמוך לאתר. לאחר זמן קצר שב על עקבותיו ועשה את דרכו חזרה אל המתחם. בינואר עוד באותה השנה נמלט קוף מסוג קפוצ'ין לאחר שקפץ מעל גדר הכלוב שבו הוחזק.

עוד בוואלה! NEWS:
גיוס, שבת וגיור - גפני בנאום בחירות פנימי: "לטפל במלחמה גדולה"
החל מחצות: רפורמת אי-הפללת משתמשי קנאביס תצא לדרך
בשורה לחולי סרטן הלימפומה: איכילוב יעניק טיפולים בהנדסה גנטית

פלמינגו באלוף שדה, 31. במרץ 2019. צילום מסך
הפלמינגו כפי שנצפה על ידי אזרחים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully