וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באילת: שני צעירים כבני 20 נהרגו מקריסת עץ דקל

שני פועלים מירדן בשנות ה-20 לחייהם נפגעו מקריסת העץ בחוף הדרומי בסמוך למלון פרימה מיוזיק. הם נמצאו על ידי צוותי הרפואה עם פגיעה רב-מערכתית וללא סימני חיים. פועל נוסף כבן 20 נפצע מענפי העץ ופונה לבית החולים. "עץ הדקל נשבר וקרס עליהם, הם סבלו מפציעות קשות"

צילום: מד"א, עריכה: תומר לוי

שני צעירים נהרגו היום (שבת) מקריסת עץ דקל בחוף הדרומי באילת, ככל הנראה כתוצאה מהרוחות החזקות. ההרוגים, פועלים מירדן בשנות ה-20 לחייהם, נמצאו על ידי צוותי מד"א עם פגיעה רב-מערכתית ללא סימני חיים ומותם נקבע במקום. פועל נוסף, כבן 20, נפצע באורח קל מענפי הדקלים ומפונה לבית החולים יוספטל שבעיר. כוחות משטרה וארבעה צוותי כיבוי הוזעקו לזירה, הסמוכה למלון פרימה מיוזיק. משרד החוץ ציין כי הוא מטפל במקרה מול שגרירות ירדן.

הפרמדיקים של מד"א, ניר יפת ומושיקו אורן, סיפרו כי "מדובר באירוע קשה, הרוחות פה חזקות מאוד. כשהגענו למקום ראינו גזע עץ באורך של מספר מטרים על הדשא כשבסמוך אליו שכבו שני הגברים שנפגעו באורח אנוש מעץ הדקל שנשבר וקרס עליהם. הם סבלו מפציעות קשות מאוד בכל חלקי גופם, ביצענו בדיקות רפואית אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

עוד בוואלה! NEWS:
עשרות אלפים הפגינו בגבול הרצועה; נער פלסטיני נהרג מירי צה"ל
ילדים מורעבים אוכלים מהפחים: הצלב האדום מכין סיוע לוונצואלה
הרמטכ"ל לשעבר חלוץ: "נתניהו המציא המצאה על סוד כמוס"

שניים נהרגו מקריסת עץ דקל באילת 30 במרץ 2019. מד"א
זירת קריסת העץ באילת, היום/מד"א

הפרמדיקים הוסיפו כי "גבר נוסף שהתהלך בזירה וסבל מפציעה קלה בפלג גופו העליון מענפי הדקלים טופל בשטח ופונה לבית החולים יוספטל בעיר יחד על מספר פועלים נוספים שסבלו מחרדה".

בעיריית אילת הדגישו כי "מדובר בשטח פרטי המתוחזק ומנוהל על ידי המלון. לדברי מנכ"לית המלון, בוצעה בדיקת אגרונום לפני כשלושה שבועות. מנכ"ל העירייה ביחד עם צוותי הנדסה וגינון העירייה, נמצאים עדיין בשטח".

במשטרה אמרו כי "התקבל דיווח במשטרת ישראל על קריסת עץ סמוך לתחנת דלק באזור החוף הדרומי באילת. על פי הדיווח מספר נפגעים במקום. כוחות משטרה במקום". גם בדוברות כבאות והצלה אמרו כי כוחותיה הוזעקו למקום ו"צוותי הכיבוי שהגיעו למקום זיהו עץ שקרס ובמקום שני הרוגים ושני פצועים שמטופלים על ידי גורמי רפואה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עמוד חשמל שקרס באילת 30 במרץ 2019. דוברות כב"ה
עמוד התאורה שקרס באילת, היום/דוברות כב"ה

במקביל, בעקבות הרוחות חזקות עמוד תאורה קרס ברחוב ארגמן בעיר. שני צוותי כיבוי הוזעקו למקום ופעלו לניתוק מקורות האנרגיה ובידוד הזירה.

מזג האוויר בימים הקרובים צפוי להיות חורפי ובדרום הארץ קיים היום חשש לשיטפונות, בעיקר בקעת הירדן, במדבר יהודה ובים המלח. בנוסף לכך, בצפון הארץ ובמרכזה יורדים גשמים מקומיים המלווים בסופות רעמים אחדות. בנוסף לכך, חלה התקררות. מחר יימשכו הגשמים ועדיין יהיה חשש משיטפונות, כשאליהם יצטרפו רוחות חזקות וטמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה.

(עדכון ראשון: 18:19)

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully