וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריסות באזור חאלב: תיעוד מתוצאות התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה

בסרטון חדש באזור שייח' נג'אר בצפון-מערב המדינה נראו ההריסות במקום שבו הותקפו מחסני נשק איראניים ונגרמה הפסקת חשמל בכל האזור. נתניהו כתב בטוויטר "הפעילות נגד הניסיון של איראן להתבסס צבאית בסוריה נמשכת כל העת". לפי הדיווחים, שבעה נהרגו בתקיפה

עריכה: איתי עמרם

אחרי הדיווחים על מותם של שבעה לוחמים בתקיפת מחסני הנשק האיראניים המיוחסת לישראל, תיעוד חדש מציג היום (חמישי) את ההרס שנותר באזור שייח' נג'אר בסמוך לחאלב שבצפון-מערב סוריה. סוכנות הידיעות של המשטר דיווחה כי מקור הפיצוצים הוא ב"תוקפנות אווירית" וטענה שמערכות ההגנה האוויריות סיכלו את התקיפה ויירטו חלק מהמטרות.

בצל התקיפה, ראש הממשלה בנימין נתניהו כתב היום בטוויטר כי "איראן מנסה כל הזמן להכניס לסוריה טילים מדויקים ארוכי טווח, מאוד מתקדמים ומאוד קטלניים. איננו מוכנים לקבל זאת, והפעילות שלנו נגד הניסיון של איראן להתבסס צבאית בסוריה, להכניס אליה נשק מתקדם - נמשכת כל העת".

עוד בוואלה! NEWS:
ניסה לדקור סוהר בדוקרן: כתב אישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות
לא. לא. לא. לא. לא. לא. לא. לא: הפרלמנט הבריטי סוף סוף אמר את דברו
שלום ברנר מונה לראשות ועדת ההיתרים שתדון במימון הגנת נתניהו

גם ממלא מקום שר החוץ ושר התחבורה והמודיעין ישראל כץ התייחס הבוקר בריאיון לרשת ב' לתקיפה המיוחסת לישראל בסוריה. "לפי מה שהאיראנים יודעים - זו ישראל שתקפה הלילה", אמר כץ לעמית סגל וירון דקל.

לפי סוכנות הידיעות הסורית סאנ"א, התקיפה החלה אמש בשעה 23:00 בכמה מוקדים באזור התעשייה שיח נג'אר שבצפון-מזרח חאלב. בכלי תקשורת במדינה דווח על שמיעת פיצוצים עזים, שהרעידו את נמל התעופה א-נירב ואת אזור התעשייה הסמוך. עוד דווח כי החלה הפסקת חשמל בכל העיר בעקבות התקיפות. האזור הותקף כמה פעמים בשנים האחרונות בתקיפות שיוחסו לישראל.

עוד באותו נושא

מרכז הפעילות האיראנית על הכוונת: "לפחות 7 הרוגים בתקיפה בסוריה"

לכתבה המלאה
פיצוצים עזים באזור שדה התעופה בחאלב שבסוריה. צילום מסך
תיעוד התקיפה, אתמול/צילום מסך

חאלב, שטרם שוקמה משנות המלחמה הארוכות, היא אחד ממרכזי הפעילות העיקריים של משמרות המהפכה האיראניים, התומכים במיליציות מקומיות שנלחמות לצד משטרו של בשאר אסד נגד המורדים. שני גורמי אופוזיציה אמרו לרויטרס כי בין המטרות שהותקפו היה מחסן נשק גדול ומרכז לוגיסטי בתוך אזור התעשייה ששייך למיליציות השיעיות. בנוסף לכך, הותקף יעד בסמוך לשדה התעופה הצבאי א-נירב, שבפאתי חאלב, זאת בפעם השנייה בתוך פחות משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully