וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסה לדקור סוהר בדוקרן: כתב אישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות

28.3.2019 / 15:38

על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הסוהרים הוציאו את האסירים למקלחות בעת שאחד מהם הבחין בחפץ שנשא אחד מהם וצעק: "דוקרן, דוקרן". האסיר כיוון את הדוקרן לעבר ראשו בטרם השתלט עליו סוהר אחר. עצור מנהלי נאשם באיומים על קצין המודיעין בכלא

צילום: שב"ס, עריכה: טל רזניק

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב האישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות, אנס עוואד בן ה-33, שלפני שלושה ימים ניסה לדקור סוהר באמצעות דוקרן שהיה ברשותו. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של נסיון לחבלה חמורה והחזקת חפץ אסור מסוכן במטרה להביא לסיכון חיי אדם ולגרום חבלה חמורה לאדם.

על פי כתב האישום, בשעה 12:45, לאחר שהאסירים הוצאו על ידי הסוהרים מתאם למקלחות, הבחין הסוהר כי עוואד מחזיק בידו דוקרן באורך 8.5 ס"מ. כשהסוהר צעק "דוקרן, דוקרן" וניסה לתפוס את הדוקרן מידי עוואד, ניסה הנאשם לדקור או לחתוך את הסוהר, כשהוא מכוון את הדוקרן לעבר ראשו וצווארו. סוהר אחר ששמע את קריאתו הגיע למקום והשתלט על הנאשם.

כמו כן, הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד עצור מנהלי בכלא קציעות, מחמוד אל לטיף בן ה-28, שאיים על קצין המודיעין בכלא ועל סגנו בפגיעה שלא כדין בגופם על ידי רצח או חבלה חמורה. כתב האישום נגד מחמוד אל לטיף מייחס לו עבירה של איום בביצוע מעשה טרור. הפרקליטות מבקשת לעצור את שני הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו: נכנס למערכה רחבה רק לאחר שמיצינו את כל האפשרויות האחרות
"לפגוע בגלל כסף, זה מזעזע": משפחת הנרצחת על המטפלת החשודה
חשד לפיגוע דריסה: שוטר בן 20 נפצע באורח קל במחסום קלנדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלא קציעות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד הסוהרים שנדקר בכלא קציעות נפצע באורח קשה וסוהר נוסף נפצע באורח קל. בעקבות האירועים האחרונים החליטו בשירות בתי הסוהר (שב"ס) להכביד את ידם על האסירים, בין היתר באמצעות פשיטות על התאים והאגפים בבתי הכלא הביטחוניים, החרמת ציודם האישי והעברת מאות אסירים בין בתי הכלא. לוואלה! NEWS נודע כי אסירי חמאס שלקחו חלק בהפרות הסדר נשפטו ונגזרו עליהם שבעה ימי בידוד וקנסות בגובה של עד 250 אלף שקלים בסך הכול, וכן שלילת ביקורים למשך חודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully