וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדורס נמלט: שוטר נפצע קל מפגיעת רכב במחסום קלנדיה; הרקע פלילי

רכב שהגיע מכיוון ירושלים לעבר המעבר פגע ברגלו של השוטר ונמלט מהמקום. צוות מד"א העניק לשוטר הפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים עם חבלות בראש ובגפיים, כשהוא בהכרה מלאה. הרקע ככל הנראה פלילי

צילום: אנשי הדממה

שוטר כבן 20 נפצע היום (חמישי) באורח קל מפגיעת רכב סמוך למחסום קלנדיה. רכב שהגיע מכיוון ירושלים לעבר המעבר, פגע ברגלו של השוטר ונמלט. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לצעיר טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים עם חבלות בראש ובגפיים, בהכרה מלאה. מהמשטרה נמסר כי הרקע ככל הנראה פלילי.

שלשום נפצע באורח קל מירי שלמה לין בן תשע מבית אל. על פי הערכות צה"ל, היורה הגיעה מהכפר דורא אל-קרע שמצפון להתנחלות. הכדור חדר את ידו של לין, והוא עבר ניתוח. הירי, שבצה"ל הגדירו כפיגוע טרור, התרחש בערב שלישי ולווה בתחילה בחוסר בהירות לגבי הסיבות הארוע, אולם ככל שעברו השעות, התברר כי מדובר בירי מכוון. משה לין, אביו של הילד, אמר לוואלה! NEWS כי "הפגיעה הייתה יכולה להיות הרבה יותר קשה".

"ראיתי קליע על הרצפה ואז הבנתי שזה היה ירי", סיפר האב. "זה הדאיג אותי מאוד איפה הוא נפגע. כשראיתי שזה כף היד קצת נרגעתי, הזמנו אמבולנס ומשטרה". לדבריו, הירי בוצע מגבעה ממול ממרחק של מאות מטרים ומישהו כיוון עם כוונת. משה הוסיף שהכדור נכנס ויצא מידו של בנו וגרם לשבר.

(עדכון ראשון: 14:40)

עוד בוואלה! NEWS
"לפגוע בגלל כסף, זה מזעזע": משפחת הנרצחת על המטפלת החשודה
"עד עכשיו לא הייתה דמוקרטיה": פייגלין מנסה למכור, הבוחרים עדיין מחפשים את הקאצ'
ממשל טראמפ אישר בקשות חשאיות להעברת טכנולוגיה גרעינית לסעודיה

זיזרת פיגוע הדריסה בקלנדיה 28 במרץ 2019. אנשי הדממה, אתר רשמי
זירת הדריסה במחסום קלנדיה, היום/אתר רשמי, אנשי הדממה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully