וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדתי את בתוליי לחייזרית עם חזה גדול": אנשים שנחטפו בידי חייזרים משחזרים את הרגע

5.4.2019 / 1:22

אחד טוען שאיבד את בתוליו לחייזרית עם חזה שופע, השנייה בטוחה שהם קוצרים לה ביציות כדי להביא לעולם גזע היברידי משופר והשלישי מאמין שאלה העבירו לו מסר על סוף העולם הקרב ובא. עדויות גוברות על מפגשי חייזרים גרמו גם למדענים להיפתח לרעיון: "יש דברים בגו"

צילום מסך

מוקדם יותר החודש נפגשו אסטרונומים בכירים מרחבי העולם כדי לדון בחיפוש המתמשך אחר חיים מחוץ לכדור הארץ - וכמה מהם הגיעו למסקנה שחייזרים אכן קיימים אך מעדיפים להסתתר מאיתנו מהחשש הסביר שכל מפגש עם המין האנושי עלול להוביל לאסון. אלה גם מאמינים שאם חוצנים אכן תיקשרו איתנו בעבר - הם דאגו להעלים ראיות. מרים בלמייר, ראש עמותת CeroFrance - שהוקמה בשנת 2014 ומקיימת מפגשי תמיכה עבור "חטופי חייזרים" - מאמינה שחייזרים סימנו כמה משפחות "מיוחסות" עליהם הם עורכים בדיקות תקופתיות למטרת יצירת גזע היברידי משופר. היא תומכת בהשערת האסטרונומים, לפיה חייזרים רואים במין האנושי גזע הרסני ובעל נטיות אבדניות ולכן מעדיפים להשאיר אותנו בלא נודע.

ארבעה "חטופים" הסכימו לחשוף את סיפורם המרתק בפני ה"סאן אונליין", ביניהם גם מרים, מהנדסת מחשבים בת 68, שטוענת כי נחטפה לראשונה כשהייתה ילדה ומאז כל כמה שנים הם קופצים לביקור. "אני לא זוכרת מתי זה התחיל, אבל הייתי רואה לעיתים די תכופות ישויות אפורות בגובה גמדי מסתובבים סביב מיטתי", היא סיפרה, "הם נראו כמו פיות עם עיניים שקדיות שחורות. לא ידעתי מה הם עושים בחדר שלי ומה הם רוצים ממני". האם לשניים שגרה בדרום מערב צרפת, חשבה שמדובר בהזיות עד שעברה היפנוזה לפני 7 שנים והבינה שאלה היו חוצנים, "אז נפל האסימון שחייזרים חטפו אותי במשך כל חיי. אני מבינה כעת מדוע נותרתי לא פעם עם סימנים בלתי מוסברים על גופי. פעם אחת גיליתי שלושה חבורות בצורת מטבע שיצרו משולש על הירך שלי. בפעם אחרת הרגשתי כאב בצד ימין, קרוב לכליות. בזכות ההיפנוזה הבנתי שהכאב הוא תוצאה של בדיקות שהם עשו לי". מאז שהבינה מה עבר עליה, מרים מנסה לתמוך באנשים שעברו חוויות דומות ומפחדים לשתף, ממש כמו נפגעי אלימות או תקיפה מינית, "רבים מאיתנו מפחדים. אנשים איבדו את עבודתם או את משפחתם. הם עברו חוויות מאוד קשות והרגישו שאין להם עם מי לחלוק אותן. בשביל זה יש מפגשי תמיכה ויחד נוכל לדבר על זה".

חייזרים. ShutterStock
ארבעה סיפורים על מפגשי חייזרים - והחוקרים מתחילים להאמין/ShutterStock

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"סקס עם חייזרים זה הדבר הכי מהנה שעשיתי" - העדויות נחשפות בספר חדש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully