וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים טוענים: חייזרים שמו אותנו בהסגר גלקטי - והם צופים בנו כמו בתכנית ריאליטי

21.3.2019 / 9:09

אסטרונומים בכירים נפגשו כדי לדון בחיפוש המתמשך אחר חיים תבוניים בכוכב אחר והגיעו למסקנה שחייזרים צופים בנו כמו בתכנית ריאליטי - וכלל לא מעוניינים שנמצא אותם. לדבריהם, החוצנים יודעים שכל מפגש עם המין האנושי יביא לאסון

חשיפה: כך נראים חייזרים אם הם קיימים/SKETCHFAB

לפעמים הסיבה שאנחנו לא מוצאים משהו זה לא כי אנחנו לא מחפשים מספיק טוב. זה כי הדבר אותו אנו מחפשים פשוט לא רוצה להימצא. מספר אסטרונומים בכירים טוענים שיש סיבה טובה שהחיפוש אחר יצורים סופר-אינטליגנטיים מחוץ לפלנטה שלנו לא הניב תוצאות עד כה. לדבריהם, אלה שמו את המין האנושי תחת "הסגר גלקטי" ומסוגלים לצפות בנו כמו בתכנית ריאליטי - אבל מעדיפים שמערכת היחסים הזו תישאר חד צדדית. כלומר, הם מודעים לקיומנו - ואנחנו לא יודעים על קיומם. לדברי אותם המומחים, ייתכן גם שלעולם לא נזכה להיכרות עם חיים מחוץ לכדור הארץ - כי אותם חוצנים הבינו שכל מגע עם המין האנושי יביא לאסון קטסטרופלי לשני הצדדים.

אסטרונומים בכירים מרחבי העולם הגיעו בשבוע שעבר לפריז עבור הכנס הדו-שנתי שלהם כדי לדון בחיפוש המתמשך אחר חיים מחוץ לכדור הארץ. כמה מהם הגיעו למסקנה שעושה חסד עמם, לפיה הם היו כבר מצליחים לתקשר עם חייזרים מזמן - אם הצד השני רק היה מעוניין בכך. לדבריהם, הם חוששים - ואולי בצדק - מפגישה עם המין האנושי אבל אל תיקחו את זה אישית. "ניסיון העבר מלמד שכל מפגש בין שתי תרבויות הינו מסוכן לשני המינים", אמר דניאל בריוט, אסטרופיזיקאי במצפה הכוכבים של פריז, "בגלל הידע הזה - חוצנים מתורבתים לא ינסו לתקשר איתנו".

חייזרים - המראה האמיתי?. SKETCHFAB, צילום מסך
שש! אל תספרו להם שאנחנו צופים בהם כל הזמן הזה/צילום מסך, SKETCHFAB

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully