וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תביא שלום עולמי: הכירו את מלכת היופי האנטישמית שזכתה בתחרות "מיס היטלר"

26.3.2019 / 8:35

הצעירה שחשודה כחברה בארגון הטרור הנאו-נאצי "הפעולה הלאומית" היא הזוכה בתחרות היופי המפוקפקת "מיס היטלר". אליס קאטר בחרה לייצג את מחנה ההשמדה בוכנוואלד, שם הצטלם ארוסה חודש קודם לכן מצדיע במועל יד

טריילר לסדרה על היטלר - Hitler: The Rise And Fall/Apple TV

בסרטון - הפרומו לסדרה "לצוד את היטלר" של ערוץ ההיסטוריה

אליס קאטר היא לא מלכת יופי טיפוסית. היא לא תביא שלום עולמי, היא לא מפנטזת על קריירת דוגמנות בינלאומית ואפילו לייצג את המדינה שלה בכבוד היא לא מעוניינת. איך זה? אז זהו, שקאטר בת ה-22 מהליפקס, מערב יורקשייר, זכתה בתחרות היופי "מיס היטלר" - וזה לא סתם ששמו של הצורר הגדול בתולדות האנושות מופיע בשם התחרות. מדובר בתחרות יופי שנערכת בין נשים אנטישמיות שונאות יהודים שמטרתה לגייס אנשים, כלומר נשים יפות, לארגון הימין הקיצוני "הפעולה הלאומית". קאטר השתתפה בתחרות ב-2016, גברה על אנטישמיות אחרות וזכתה בתואר המפוקפק.

אליס קאטר היא מיס היטלר לשנת 2016. BBC, צילום מסך
אליס קאטר היא מיס היטלר לשנת 2016/צילום מסך, BBC

הניאו-נאצית הצעירה שחשודה בימים אלה כחברה בארגון הקיצוני, נרשמה לתחרות כ"נסיכת בוכנוואלד", על שם מחנה הריכוז בוכנוואלד, שם נרצחו עשרות אלפי יהודים בשואה. הארוס שלה, מארק ג'ונס בן ה-24, הצטלם חודש קודם לכן בחדר ההוצאה להורג במחנה הריכוז כשהוא מצדיע במועל יד. התובע ציין שזה לא צירוף מקרים שזו בחרה "לייצג" את מחנה הריכוז בוכנוואלד, בו גם הצטלם הארוס שלה זמן קצר לפני התחרות.

אליס קאטר היא מיס היטלר 2016. PA, צילום מסך
אליס קאטר עם מסיכת "הפעולה הלאומית" ולוגו "מיס היטלר 2016"/צילום מסך, PA

עוד בנושא:

בתקשורת הבריטית דווח שקאטר עומדת בימים אלה למשפט יחד עם עוד שלושה צעירים: גארי ג'ק בן ה-23 מברמינגהאם ,קונור סקוטרן בן ה-18 מנוטינגהם והארוס שלה מארק ג'ונס. ארבעתם מכחישים שהיו חברים בארגון הפעולה הלאומית, שהוצא מחוץ לחוק בדצמבר 2016 - בשנה בה קאטר זכתה בתחרות - לאחר שהוגדר כארגון טרור. ההחלטה לאסור על פעילות הארגון נפלה בעקבות הרצח של ג'ו קוקס, חברת פרלנט מהלייבור, בידי איש ימין קיצוני ביוני אותה שנה.

אליס קאטר היא מיס היטלר לשנת 2016. צילום מסך
לא מתכננת להביא שלום עולמי/צילום מסך

בארנביי ג'יימסון, התובע במשפטם של הרביעייה, אמר כי ביוני 2016 נערכה תחרות היופי "מיס היטלר" במטרה להגדיל את מספר החברים בארגון. כך הוא אמר בפני צוות המושבעים בברמינגהאם: "הטרור מתבטא במגוון דרכים. ב-24 ביוני 2016 ארגון הפעולה הלאומית, תאמינו או לא, ערך תחרות יופי בשם 'מיס היטלר 2016'. זה היה תעלול יח"צני שנועד להעלות את הפרופיל של הקבוצה ולמשוך אליה עוד חברים". התובע הוסיף שהנאשמים ניסו להפיץ "אידאולוגיה מעוותת, קיצונית ועקומה מאוד, עד כדי כך שהעובדה שהיא ממשיכה להתקיים בימינו פשוט תזעזע רבים מכם, אם לא את כולכם. אין, אולי, מצמרר יותר מאשר סוג האימה המסוים אותו ארבעת הנאשמים רצו להפיץ".

מארק ג'ונס וחברו מצדיעים במועל יד בחדר ההוצאה להורג במחנה הריכוז בוכנוואלד. PA, צילום מסך
מארק ג'ונס וחברו מצדיעים במועל יד בחדר ההוצאה להורג במחנה הריכוז בוכנוואלד/צילום מסך, PA

בבית המשפט הציגו התובעים תמונות של הזוג קאטר וג'ונס לבושים בסריגים שעליהם צלבי קרס. בנוסף, הוצגה תמונה של קאטר במסיכה של ארגון הפעולה הלאומית - כשבראש התמונה לוגו של "מיס היטלר 2016". משפטם של הרביעייה טרם הגיע לסיומו.

תחרות "מיס היטלר" עלתה לראשונה בשנת 2014 והחזיקה מעמד 3 שנים. המועמדות בתחרות נדרשות לשנוא יהודים ולהעריץ את היטלר והרייך בשלישי. כדי להתקבל, המועמדות הפוטנציאליות התבקשו לפרסם ברשת החברתית VKontakte תמונות סקסיות שלהן בעלות אופי נאצי - ולזכות בכמה שיותר לייקים ושיתופים.

מארק ג'ונס בסריג עם צלבי קרס. PA, צילום מסך
מארק ג'ונס בסריג עם צלבי קרס/צילום מסך, PA
אליס קאטר בסריג עם צלבי קרס. PA, צילום מסך
אליס קאטר בסריג דומה/צילום מסך, PA
אליס קאטר בסריג עם צלבי קרס. PA, צילום מסך
אליס קאטר במסיכת הארגון הקיצוני והלוגו בצד. היא מכחישה, אבל התמונות מדברות בעד עצמן/צילום מסך, PA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully