וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול וחיים בתוכו הנאצים ובראשם היטלר

31.12.2017 / 9:49

קהילה גדולה של אנשים סבורה שכדור הארץ הוא קליפה חלולה ושגזע עליון של בני אדם, ויקינגים, נאצים ואפילו היטלר עצמו חיים במעין גן עדן שנמצא מתחת לאדמה. אנשים שניסו להוכיח את התיאוריה הזו מתו בדרך

גבר רוצה לשגר רקטה ולהוכיח שהעולם שטוח/צילום: יוטיוב, עריכה: ורד לידני

האמונה מחזקת, כך אומרים. אולי זו הסיבה שיש אנשים שבוחרים להאמין לכל דבר, גם אם מדובר באיזה גן עדן ששוכן בפנים כדור הארץ שם חיים להם בכיף הנאצים, ויקינגים ובני אדם גבוהים במיוחד. תיאוריית הקונספירציה הוותיקה והמוזרה של "כדור הארץ החלול" צוברת לה יותר ויותר מאמינים בשנים האחרונות כשהמספר כרגע - על פי הסופר רודני קלוף - עומד על אלפים. החסידים סבורים שכדור הארץ הוא למעשה קליפה חלולה שדרך פתחים הפזורים ברחבי העולם ניתן להיכנס פנימה אל עיר דמויית גן עדן שם קיימות ציוויליזציות סודיות ומתקדמות בהרבה משלנו.

האם כדור הארץ למעשה חלול ובתוכו חיים להם הנאצים?. ויקיפדיה, צילום מסך
האם כדור הארץ למעשה חלול ובתוכו חיים להם הנאצים?/צילום מסך, ויקיפדיה

עוד ב"אסור לפספס":

מאמיני התיאוריה יוצאים נגד המדע הקונבנציונלי ונגד קבוצת מאמיני הארץ השטוחה שמאמינים שכדור הארץ שטוח (כן, יש גם כאלה) והם משוכנעים שגן עדן אבוד נמצא ממש מתחת לרגלינו ושחייזרים נשלחים משם לפני כדור הארץ ע"י "אפוטרופוסים" כדי לרגל אחר המין האנושי ולמנוע מלחמה גרעינית פוטנציאלית. הסופר קלוף, אחד ממפיצי התיאוריה, כל כך בטוח בתיאוריה הביזארית הזאת שהוא ארגן משלחת אל לב כדור הארץ לפני כעשור דרך פתח בקוטב הצפוני (בעלות של כ-15 אלף ליש"ט לאדם), אולם זה לא יצא לפועל. הוא גם משוכנע שגן העדן הפנימי כולל מערכת שמש המאפשרת חיים ושאותה ממלכה תת קרקעית קיימת גם בירח ובשאר הכוכבים.

קלוף אמר ל"סאן": "אני לא מבין איך אנשי 'הארץ השטוחה' יכולים לטעות ככה. ברור שהם טועים. העולם לא שטוח – הוא חלול. הם (תושבי המקום) עוקבים אחרינו בחלליות ובצלחות מעופפות. הם רוצים לפקוח עלינו עין ולמנוע מאתנו לפתוח במלחמה גרעינית. רוב העב"מים למעשה מגיעים מתוך הפלנטה שלנו".

מפת העולם התת קרקעי. ויקיפדיה, צילום מסך
מפת העולם התת קרקעי, לכאורה/צילום מסך, ויקיפדיה

אז איך מגיעים לשם?

אתם הולכים ישר עד הקוטב הצפוני, פונים ימינה בקרחון לא הראשון - החמישי ושם כבר תשאלו. צחוק צחוק אבל המאמינים סבורים שיש כמה נקודות כניסה בקוטב ואחת בהרי ההימלאיה המובילים לארץ - המהווה בית לנאצים בני אלמוות שברחו במהלך מלחמת העולם השנייה ולמושבות ויקינגיות אבודות. חלק מאמינים שגם היטלר עצמו היה חסיד נלהב של התיאוריה ונמלט בעצמו אל פנים כדור הארץ החלול שם הוא חי עד היום.

ב-1811, ימאי נורבגי בשם אולף ג'נסן טען שהפליג דרך כניסה בקוטב הצפוני לפנים כדור הארץ וחי שם במשך שנים רבות עם אביו ועם בני אדם שגובהם 12 מטרים ומחוסנים ממחלות. ג'נסן אמר לסופר ויליס ג'ורג' אמרסון: "העיר ממוקמת במה שנראה כמו עמק יפהפה, אך למעשה היא נמצאת במישור ההר הגבוה ביותר של היבשת הפנימית". התיאוריות מן הסתם נדחו לחלוטין ע"י המדע המודרני.

כל מה ש"ידוע" על כדור הארץ החלול:

לפני שנה פורסם סרטון הטוען כי נאס"א שיבשה את התמונות של כדור הארץ והעלימה מהן את הפתח הענק לחלל הפנימי שנמצא ליד הקוטב הצפוני. באופן מוזר כמה מהמאמינים מתו בדרך להוכיח את התיאוריה המוזרה שלהם כשגם במקרה הזה מאמינים שבעלי אינטרסים הביאו לחיסולם כדי להסתיר את האמת.

במהלך שנות ה-2000 עלו לכותרות שני ניסיונות של משלחות להגיע אל הקוטב הצפוני ולהוכיח את קיומו של העולם התת קרקעי. הראשונה, בניהולו של סטיב קארי, לא יצאה לפועל כי מארגנו מת מסרטן במוח באפריל 2006. את מקומו תפס חבר המשלחת ד"ר ברוקס אגניו שקבע תאריך יציאה חדש לקיץ 2014 אולם אחד המשקיעים הכלכליים במשלחת נסוג מהתחייבותו ולקח חזרה את כספי ההשקעה. לאחר מספר חודשים עוד חבר במשלחת נהרג בהתרסקות מטוס. צירוף מקרים? חברי המשלחת שנותרו טענו שלא ומאז חששו לנסות את מזלם.

הסופר רודני קלוף מאמין שכדור הארץ חלול ובתוכו חיים בני אלמוות. יוטיוב, צילום מסך
הסופר רודני קלוף מאמין שכדור הארץ חלול ובתוכו חיים בני אלמוות/צילום מסך, יוטיוב
אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול ובתוכו ישנה מערכת שמש. ויקיפדיה, צילום מסך
אנשים מאמינים שכדור הארץ חלול ובתוכו ישנה מערכת שמש/צילום מסך, ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully