וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצור הלא מזוהה שהרים את ראשו: תעלומת החיה המסתורית באוסטרליה

25.12.2017 / 11:00

משפחה מסידני נתקלה במפתיע במהלך טיול דיג ביצור מוזר במיוחד: "הוא נראה אנושי באופן שבו הרים את ראשו, הוא הביט לעברנו במבט של 'מי האנשים האלו?'

Fethi Ada

כבר התרגלנו לעדויות על עצמים שונים ומשונים באוויר, המיוחסים באופן אוטומטי לחייזרים וכוחות שלא מהעולם הזה, אבל מה תגידו על עב"מ ימי? צילומים מוזרים במיוחד פורסמו באוסטרליה על ידי משפחת מטיילים מסידני שהגיעה לדוג בנהר האקסבורי, בסמוך לפאטונגה, ונתקלה ביצור משונה למדי.

פתחי אדה בן ה-65, שהגיע לטיול עם אחיו, בתו ונכדיו, סיפר לתחנת החדשות המקומית Yahoo7 News: "פתאום ראינו יצור גדול וכהה, שנראה אנושי באופן שבו הוא הרים את ראשו. הוא הביט לעברנו במבט של 'מי האנשים האלו?'. אחי זרק לעברו פתיונות דיג, וזה רק הבריח אותו. זה היה מוזר מאוד. ראינו אותו במשך 10 שניות בלבד".

עוד בנושא:

נראה אתכם מצליחים למצוא את החייל המסווה בתמונה הזו
נאס"א חשפה אי חדש שנוצר במפתיע לפני שלוש שנים ושרד

מה זה?!?

הסרטון שצילמה משפחת אדה זכה לצפיות רבות ברשת, אך זה לא הרשים את הרשויות המקומיות, ומנכ"לית שירותי החילוץ של נהר האקסבורי, פליסיטי בראונינג, שצפתה בסרטון הגיבה: "באיזור הזה נדיר בכלל לראות בעלי חיים, כי הם נשארים לרוב מתחת למים. הניחוש שלי הוא שמדובר בכלב ים". הבעיה היחידה היא שכלבי ים לא נפוצים בכלל באיזור הזה של אוסטרליה. אנחנו באמת מתקשים לקבוע, אז מה אתם אומרים שזה?

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully