וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכה אותו בשדה המשפטי": משפחתה של תהילה נגר מגייסת כסף למאבק

18.3.2019 / 15:59

אחרי שבן זוגה לשעבר הורשע בהריגתה, משפחתה של תהילה החלה במימון המונים לגיוס 150 אלף שקל כדי "שבית המשפט ישמיע אמירות ערכיות" נוכח הסדר הטיעון. "סמכנו על המערכת שתפעל, אסור לנו לשבת בשקט מהצד", הסבירו

בן זוגה של תהילה נגר יואשם בהריגה במסגרת הסדר טיעון/צילום: שלומי גבאי, עריכה: שניר דבוש

משפחתה של תהילה נגר מגייסת בימים אלה כסף שנועד לממן מאבק משפטי, בעקבות הסדר הטיעון עם ראאד רושרוש שהורשע בהריגת בתם. "הוא נהג להכות את תהילה ולהתעלל בה, אנחנו רוצים עכשיו להכות אותו בחזרה בשדה המשפטי", אמר יגאל נגר, אביה של תהילה.

לצורך ניהול המאבק המשפטי, מבקשת משפחת נגר לגייס 150 אלף שקל. "לא נשקוט, דמה של תהילה זועק מהאדמה", אמרו.

לקריאה נוספת:
האבן נשכחה בשטח, הצילום נמחק: החורים בחקירת מותה של תהילה נגר
"רצח הוא רצח": צעדת מחאה בקיבוץ של תהילה נגר נגד הסדר הטיעון
פרשת תהילה נגר: מה שהציבור לא מבין על הסדר הטיעון

תהילה נגר, בת 31 שגופתה נמצאה בסמוך למושבה מגדל. 21 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
"אם זה לא רצח, מה זה רצח?". תהילה נגר/באדיבות המשפחה

נגר, בת 31 מקיבוץ גינוסר הוכתה למוות בדצמבר 2016 על ידי ראאד רושרוש, בן זוגה לשעבר, וגופתה נמצאה על ידי עובר אורח סמוך למושבה מגדל. בכתב האישום נגד רושרוש תוארו רגעי חייה האחרונים של תהילה: "הוא דחף את המנוחה לשיחים בחניון, שם חנק אותה בגרונה והוסיף לחבוט בה בחוזקה בפניה וגרם לה לדימום רב עד שאיבדה את הכרתה. או אז, גרר הנאשם את המנוחה לצדו הצפוני של החניון ושם הטיח בראשה אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג, רוצץ את גולגולתה וגרם למותה".

לפני חודש הודיעו הפרקליטות והסנגוריה הציבורית לבית המשפט המחוזי בנצרת כי הגיעו להסדר טיעון, שלפיו רושרוש יואשם בהריגתה של תהילה נגר ולא ברצח, כפי שהופיע בכתב האישום המקורי. בתחילה רושרוש הואשם כי חנק את נגר ורוצץ את גולגלתה ליד היישוב מגדל - עד שמתה. אולם, נוכח קשיים ראייתיים להוכחת רצח בתיק הצדדים הגיעו להסדר.

עוד באותו נושא

למרות המחאה, ההסדר נחתם: בן זוגה של תהילה נגר הורשע בהריגה

לכתבה המלאה
מקום קבורתה של תהילה נגר בקיבוץ גינוסר 17 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
"הכסף שנגייס ישמש אך ורק לניהול המאבק". מפגינים נגד הסדר הטיעון ליד קברה של תהילה/ראובן קסטרו

המחלוקת בין הצדדים נסובה כעת סביב עונשו של רושרוש: הפרקליטות מבקשת עונש מקסימלי של 20 שנה והסנגוריה מבקשת עונש מופחת מעונש המקסימום. במשפחה מתקשים לקבל את הסדר הטיעון ומבקשים שבג"ץ ידון בתיק, לדבריהם, "כדי למנוע עסקה בענישה וגם כדי שבית המשפט ישמיע אמירות ערכיות וישמיע את דברו נוכח מה שקרה בתיק הרצח של תהילה".

"על המעשים הזוועתיים האלה הוא לא צריך להיענש?"

נטלי נגר, אחותה של תהילה, אמרה: "הרוצח האכזר הכה את אחותי עד זוב דם, עד שאיבדה את ההכרה, גרר אותה לאורך השיחים ורוצץ את גולגולתה עם סלע של 30 קילו. אם זה לא רצח, מה זה רצח?".

האב, יגאל, אמר ש"צריך להיות ברור שגם אם ההסדר לא ישתנה, שלא תהיה כל אפשרות שהרוצח יקבל עונש שיפחת ולו ביום אחד מעשרים שנות מאסר. בנוסף, אנחנו דורשים שלעונש יתווספו העונשים על כל מעשי ההתעללות והתקיפה שהוא עולל לתהילה. זה ברור ויודע וגם מופיע בכתב האישום. כתוב שם בבירור שרושרוש נהג להכות את תהילה ואף איים לפרסם תמונות אינטימיות שלה אם תספר על האלימות שהפעיל נגדה. על המעשים הזוועתיים האלה הוא לא צריך להיענש?".

פרסום הסדר הטיעון של תהילה נגר, מחוזי נצרת 19 2019. אלי אשכנזי, אתר רשמי
במשפחה מתקשים לקבל את הסדר הטיעון. המהומה בבית המשפט עם הרשעתו של רושרוש/אתר רשמי, אלי אשכנזי

במשפחת נגר אמרו כי הם עדיין המומים ומתקשים לקבל את הסדר הטיעון. הם עדיין דורשים כי תעשה בדיקה מעמיקה, "איך התיק לא נחקר לעומק ואיך נעלמו ממנו ראיות. מה קרה שהתיק הזה קרס?".

לדבריהם, "משפחת הרוצח השקיעה בהליך המשפטי כשני מיליון שקל. אנחנו כל הזמן ישבנו בשקט וסמכנו על המערכת שתפעל. אסור לנו לשבת בשקט מהצד, אנחנו חייבים לפעול כדי שיהיה כאן צדק".

לצורך מימון המאבק המשפטי המשפחה פועלת בגיוס המונים באמצעות אתר BeActive מבית הדסטארט. "הכסף שנגייס ישמש אך ורק לניהול המאבק החשוב הזה - עשיית צדק והרשעת רוצחים ברצח", אמרו בני המשפחה. "במידה שישארו כספים נחזיר אותם להמונים או שנתרום אותם לארגונים אשר עוסקים במקרים דומים כמו שלנו".

לתרומה לקמפיין גיוס ההמונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully