וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות בגבול הרצועה: בלונים התפוצצו בשטח אשכול; אין נפגעים

4.3.2019 / 18:31

בלוני תבערה התפוצצו בשטח המועצה האזורית אשכול בשני אירועים אולם אין נפגעים או נזק. מוקדם יותר מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות חמאס בדרום הרצועה בתגובה לבלונים נוספים שחדרו לישראל. לאורך הגבול מתקיימות הפרות סדר בצד העזתי, ועשויים להישמע קולות נפץ

עריכה: תומר לוי

בלוני תבערה התפוצצו הערב (שני) בשטח המועצה האזורית אשכול. לא נגרם נזק ואין נפגעים. כמו כן, מתקיימות הפרות סדר לאורך הגבול בצד העזתי. תושבי המועצה הונחו שעשויים להישמע פיצוצים כתוצאה מנפצים ומטענים. צה"ל במקום, ואין שינוי בהנחיות לתושבים.

מוקדם יותר מסוקי קרב של צה"ל תקפו שתי עמדות חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה להפרחת זר בלונים שנשא מטען חבלה לעבר שטח ישראל. מהמועצה האזורית אשכול נמסר כי בלון נפץ התפוצץ בין שני מבנים בתוך יישוב בשטח המועצה. לא היו נפגעים ונזק בשני האירועים.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ מחלק את ירושלים: הסטירה האמריקנית לנתניהו ערב השקת הקמפיין
"החזיקה את ראש בנה במים שלוש דקות": אישום ברצח נגד האם מאילת
הרכב נתקע בכפר, החיילים חיכו בחוץ ונדרסו: תחקיר הפיגוע בבנימין

הפרות סדר ברצועת עזה 22.02. רויטרס, אתר רשמי
הפרות סדר בגבול הרצועה/אתר רשמי, רויטרס

אתמול תקף צה"ל עמדות של ארגון הטרור בתגובה להשלכת מטענים סמוך לגדר המערכת בצפון הרצועה ולפחות שישה מטעני חבלה הושלכו על כוחות צה"ל בגבול הרצועה, ובאחד המקרים שני פלסטינים חדרו לשטח ישראל ונעצרו על ידי כוחות הביטחון. משרד הבריאות הפלסטיני הודיע מוקדם יותר על פציעתם של שלושה בני אדם מירי צה"ל בצפון הרצועה.

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, הגיב למקרה ואמר כי "בזמן שממשלת ישראל עסוקה בהמולת הבחירות, תושבי עוטף עזה בהמולה של הדי פיצוצים ובלוני נפץ. ממשלות ישראל מיגנו את יישובי עוטף עזה בממ"דים, הביאו את כיפת ברזל, המציאו את הפתרון הטכנולוגי למנהרות ובונה את המכשול". עוד אמר ירקוני, "לבלוני הנפץ עדיין לא הומצא כלי ההגנה ואנו עדיין לומדים את האיום החדש ודרכי התיווך שלו לילדים. הגיע הזמן להשקיע פחות בהתגוננות ויותר בפתרון ארוך טווח לבעיה. אלו ימי בחירות. אני קורא לאזרחי ישראל - שאלו את המתמודדים לכנסת: מה הפתרון המוצע שלכם לרצועת עזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully