וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקה בו וניצלה: אישום נגד אזרח ספרדי שניסה לרצוח את בת זוגתו

25.2.2019 / 10:57

מכתב האישום עולה כי לפני שבועיים ניסה הבעל ניסה לדקור את בת זוגתו על רקע קנאה, כשבתה עוד שוהה בביתם. אמה צעקה לה לברוח ולהזעיק את השכנים, בעוד הבעל הטיח את ראשה בקיר כשהיא דקורה ומדממת

רצח בקריית מלאכי. דוברות המשטרה,
בת הזוג נאבקה בנאשם וקראה לבת שתזעיק עזרה/דוברות המשטרה

פרקליטות מחוז דרום הגישה הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אזרח ספרד, פרננדו סקורונט בן 54, שניסה לרצוח באמצעות סכין את בת זוגו הישראלית, בת 39, על רקע קנאה. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון רצח, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות נגד בת זוגו ואיומים.

לפי כתב האישום, סקורנוט ובת זוגתו לשעבר התחתנו בשנת 2017 ולפני כשנה עברו להתגורר בישראל יחד עם בתה. עוד עולה כי במהלך חיים המשותפים, סקורונט היה קנאי כלפי זוגתו ונהג לצעוק ולאיים עליה.

לפני שבועיים, בשעות הערב, הגיע החשוד לביתם המשותף באילת כשהוא שיכור, ובמהלך ויכוח שהתפתח בין השניים החל לדחוף אותה ולצעוק עליה, בתוך כך היא איימה כי תתקשר למשטרה והחשוד השיב כי אם תפנה למשטרה הוא יפרסם את תמונות אינטימיות שלה ברשת.

עוד בוואלה! NEWS:
סיום הלוחמה והסכם חלקי: הציפיות של טראמפ וקים מהפסגה
לאחר הירי וההצתות: המשטרה פשטה על טובא זנגרייה ועצרה חשודים
העריקים מוונצואלה שרוצים להפיל את מדורו: "גם החיילים סובלים"

אשר דהאן, בית משפט באר שבע, 2011. שי מכלוף
החשוד דקר אותה עם סכין מטבח. בית המשפט בבאר שבע/שי מכלוף

לבסוף, החליטה להתקשר למשטרה, ועל פי כתב אישום, לשמע שיחת הטלפון של זוגתו עם מוקדנית המשטרה, החשוד החליט כי יהרוג אותה. בעזרת סכין מטבח, בעלת להב של כ-20 ס''מ, דקר אותה בחזה ומיד לאחר מכן, הוציא את הסכין מגופה וזוגתו נפלה על הספה בסלון. הנאשם נעמד לידה, הניף את הסכין לעברה, אך היא תפסה את להב הסכין בידה השמאלית, נאבקה בו וקראה לבתה ששהתה גם היא בבית.

בתה ראתה את המתרחש, ניסתה למשוך את החשוד וצעקה שיפסיק, אך לא הייתה תגובה מצידו. בעוד אמה מדממת על הספה, הפצירה בבתה להימלט מהדירה ולהזעיק עזרה באמצעות השכנים. הבת הצליחה להימלט מהבית, בזמן שאמה ממשיכה לאחוז בלהב הסכין ולהיאבק בבן זוגה, כשהוא מנסה לדקור אותה שוב ושוב. בשלב מסוים, היא הצליחה לקום מהספה, רצה לעבר היציאה מהדירה, הנאשם רדף אחריה, כשהסכין בידו, השיג אותה ליד הדלת, תפס בשיערה וניסה לדקור שוב.

על פי כתב האישום, הנאשם הטיח את ראשה בדלת פעמיים, ולאחר מכן התרחק ממנה והותיר אותה שרועה ומדממת על הרצפה. אחרי זמן מה, נמלטה מהדירה ונכנסה לדירה אחרת בבניין. סקורנוט השאיר את הסכין במטבח, לקח את תיקו ויצא מהדירה. דקות ספורות אחר כך נעצר על ידי המשטרה בפתח הבניין.

צוות מד''א פינו את הדקורה לבית חולים וזו שהתה תחילה ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת ולאחר מכן הועברה לאשפוז במחלקה הכירורגית. היום הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully