וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עוד יחזור לגדוד": החייל הבודד שנפצע בגבול עזה שב להכרה

20.2.2019 / 2:10

הוריו של לוחם הנח"ל יועד זגורי הגיעו מארצות הברית לבית החולים ברזילי, שם חזר לתקשר עם סביבתו לאחר שהיה מורדם ומונשם. בני משפחתו סיפרו כי הם מתעדכנים על הפרות הסדר בגבול עזה, אך תומכים בו כי הוא "אוהב את מה שהוא עושה, ועושה זאת מאהבה ומשליחות"

צילום: יניר יגנה ושי מכלוף, עורך: ניב מעוז

אל בית החולים ברזילי באשקלון הגיעו אמש (שלישי) מארצות הברית הוריו של לוחם הנח"ל יועד זגורי, שנפצע שלשום בתקרית בגבול עזה. לאחר שהיה מונשם ומורדם התעורר זגורי ושב לתקשר עם משפחתו ומכריו. "הגענו וראינו אותו", סיפר אביו יוסי. "הוא בסדר ומתחזק. יש לו קשיי בליעה וכאבים, אבל הוא אופטימי וזה מה שחשוב".

הוריו של החייל הבודד שחזרו את הרגע בו קיבלו את ההודעה על התקרית, במהלכה נפצע בנם ככל הנראה מרסיס מטען שפגע בצווארו. האב תיאר כי "התקשרו אלינו מקצין הנפגעים והרגיעו אותנו. שאפו למשרד הביטחון שהתייחסו אלינו בצורה יוצאת דופן".

לקריאה נוספת בנושא
"מגבילים אותנו": לוחמים מבקרים את מדיניות הפתיחה באש בגבול עזה
השלכת מטענים וניסיונות חבלה בגדר: העימותים בגבול עזה נמשכים
תקרית בדרום: לוחם נפצע בגבול עזה; צה"ל תקף עמדות חמאס

יועד זגורי, החייל שנפצע ממטען על גבול רצועת עזה. באדיבות המשפחה
"אופטימי וזה מה שחשוב". זגורי/באדיבות המשפחה

"השקענו ביועד את מירב כספנו", אמר האב יוסי. "היו לו ציונים גבוהים ורצינו שילך ללמוד, אבל הוא היה נחוש להתגייס". ההורים העידו כי הם שומעים על הפרות הסדר ומתעדכנים, ו"תומכים בו במיליון אחוז". לדבריהם, "הוא אוהב את מה שהוא עושה ועושה זאת מאהבה ומשליחות". הרלט, האם, אמרה כי היא "מסכימה למה שעושה אותו מאושר. אם זה יהיה אפשרי הוא יחזור לגדוד".

זגורי נפצע בהפגנה אלימה של כ-700 פלסטינים בצפון רצועת עזה ביום ראשון, במהלכה הבעירו צמיגים השליכו אבנים ומטעני חבלה לעבר כוחות צה"ל סמוך לגדר הגבול. לפחות בשני מקרים ניסו לחתוך את הגדר ולחדור לשטח ישראל. בתגובה לתקרית טנקים של צה"ל ירו לעבר שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה.

עוד באותו נושא

"ההורים התנגדו לגיוס": החייל הבודד שהתעקש לשרת ונפצע בגבול עזה

לכתבה המלאה
יועד זגורי, החייל שנפצע ממטען על גבול רצועת עזה. באדיבות המשפחה
"תומכים בו במיליון אחוז". זגורי/באדיבות המשפחה

חברתו, אלה אבי מור, אמרה: "אני בשוק. קשה לי להבין מה קורה. אמרו לי שהוא נפצע וחשבתי שזאת שריטה, אבל אז הבנתי שזה יותר רציני". היא סיפרה כי היא וזגורי ביחד במשך שנה וחצי. "הכרנו דרך חברים משותפים בחו"ל", ציינה. אל בית החולים היא הגיעה ב-3:00 לפנות בוקר. "היו שמועות ולא הבנתי מה קורה", הוסיפה.

רדנה בן אברהם, דודתו של זגורי, סיפרה עליו לאחר פציעתו כי "הוא חייל מצטיין. ההורים מודאגים, הם התקשרו מהצבא והודיעו להם. הם התעקשו שלא יתגייס אבל הוא נלחם, הם דואגים כל הזמן". דודתו של החייל הפצוע אמרה גם כי "אנשים מטנפים פה על חיילים וקוראים להם 'חיות אדם', בושה. כל המשפחה שלו נפגעה מהמשפט הזה, אנחנו כועסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully