וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההורים התנגדו לגיוס": החייל הבודד שהתעקש לשרת ונפצע בגבול עזה

18.2.2019 / 12:00

יועד זגורי שנפצע מרסיס מטען בתקרית ברצועה מאושפז כשהוא מורדם ומונשם. חברתו ספרה לוואלה! NEWS כי "חשבתי שהוא רק נשרט אבל הבנתי שזה רציני". דודתו אמרה כי הוריו מודאגים בלוס אנג'לס. "הם התעקשו שלא יתגייס, אבל הוא נלחם לשרת ביחידה קרבית"

עריכה: ניר חן

בבית החולים ברזילי שבאשקלון עדיין מאושפז היום (שני) לוחם נח"ל יועד זגורי, כשהוא מורדם ומונשם באורח בינוני אחרי שנפצע אתמול בתקרית בגבול רצועת עזה. זגורי, ככל הנראה נפצע מרסיס מטען שפגע בצווארו ובתגובה טנקים של צה"ל ירו לעבר שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה. זגורי הוא חייל בודד, שחבריו סיפרו עליו כי הוא התעקש לעלות לארץ מארצות הברית ולשרת ביחידה קרבית.

חברתו, אלה אבי מור, אמרה: "אני בשוק. קשה לי להבין מה קורה. אמרו לי אתמול שהוא נפצע וחשבתי שזאת שריטה, אבל אז הבנתי שזה יותר רציני". היא סיפרה כי היא וזגורי ביחד במשך שנה וחצי. "הכרנו דרך חברים משותפים בחו"ל", אמרה. אל בית החולים היא הגיעה ב-3:00 לפנות בוקר. "היו שמועות ולא הבנתי מה קורה", הוסיפה.

עוד בוואלה! NEWS:
אלפי פעילים יקימו תאי טרור באירופה: החשש הישראלי אחרי נפילת דאעש
נשים אתיופיות מרוויחות 50% פחות מהממוצע - ומה לגבי ערבים?
"אחת הקהילות הגאות הגדולות בעולם": הספר שמטלטל את הוותיקן

יועד זגורי, החייל שנפצע ממטען על גבול רצועת עזה. באדיבות המשפחה
זגורי/באדיבות המשפחה

רדנה בן אברהם, דודתו של יועד זגורי, אמרה עליו כי "הוא חייל מצטיין. ההורים מודאגים, הם התקשרו מהצבא והודיעו להם. הם התעקשו שלא יתגייס אבל הוא נלחם, הם דואגים כל הזמן". דודתו של החייל הפצוע אמרה גם כי "אנשים מטנפים פה על חיילים וקוראים להם 'חיות אדם', בושה. כל המשפחה שלו נפגעה מהמשפט הזה, אנחנו כועסים".

אלי כהן, חבר המשפחה מלוס אנג'לס שגם בנו חייל בודד, סיפר כי הם עלו יחד כדי לשרת בישראל. "הוא והבן שלי חברים טובים מלוס אנג'לס", אמר כהן. "יש את הזיקה לישראל, הם קודם כל ישראלים ומשרתים את המדינה. הוא ילד מתוק וטוב. הוא ייצא מזה".

גם כהן סיפר כי אוהד רצה מאוד להתגייס לצה"ל. "קיבלתי את ההודעה היום בבוקר", סיפר. "זה קשה מאוד שהילד שלך רחוק. אני רוצה לחבק אותו ולא יכול". לדבריו, "הכוח של החיילים הבודדים הוא כוח אדיר. כשהם חוזרים לארצות הברית הם השגרירים הכי טובים".

עוד באותו נושא

תקרית בדרום: לוחם נפצע בגבול עזה; צה"ל תקף עמדות חמאס

לכתבה המלאה
יועד זגורי, החייל שנפצע ממטען על גבול רצועת עזה. באדיבות המשפחה
יועד עם משפחתו/באדיבות המשפחה
יועד זגורי, החייל שנפצע ממטען על גבול רצועת עזה. באדיבות המשפחה
יועד עם משפחתו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully