וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלכת מטענים וניסיונות חבלה בגדר: העימותים בגבול עזה נמשכים

על פי דיווחים, עשרה מטעני חבלה הושלכו לעבר כוחות צה"ל ונעשו כמה ניסיונות לחתוך את גדר המערכת. ממשרד הבריאות בעזה נמסר כי חמישה פלסטינים נפצעו במהלך העימותים. זאת לאחר שאמש נפצע לוחם צה"ל באורח בינוני במהלך הפרות סדר בצפון הרצועה

צילום: פייסבוק

חמישה פלסטינים נפצעו הערב (שני) במהלך עימותים בצפון רצועת עזה - כך מסר משרד הבריאות הפלסטיני. על פי דיווחים, עשרה מטעני חבלה הושלכו לעבר כוחות צה"ל ונעשו כמה ניסיונות לחתוך את גדר המערכת.

במקביל, במועצה האזורית שער הנגב דווח על נפילת רקטה ששוגרה מרצועת עזה, ללא נפגעים וללא נזק. אולם מאוחר יותר נמסר כי לא מדובר בשיגור. מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בניגוד לפרסומים, לא זוהה שיגור רקטה משטח הרצועה לשטח ישראל".

המתיחות נמשכת לאחר שאמש נפצע לוחם צה"ל באורח בינוני במהלך הפרות סדר בצפון רצועת עזה. לפי דובר צה"ל, הלוחם נפצע ככל הנראה מרסיס מטען שפגע בצווארו, ופונה לטיפול בבית החולים ברזילי באשקלון. בתגובה טנקים של צה"ל ירו לעבר שתי עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה. משרד הבריאות בעזה דיווח כי 19 פלסטינים נפצעו בתקרית מהם אחד בראשו פצוע באורח קשה.

לקריאה נוספת בנושא
מתיחות בדרום: שיבושים וסגירה צפויה של מעבר כרם שלום לסחורות
ההתקרבות לגדר והפיצוץ: תיעוד השלכת המטען ממנו נפצע קצין מג"ב
הפרות סדר בגבול עזה: קצין מג"ב נפצע קל ברגלו מרסיס מטען

עימותים בגבול רצועת עזה, 18 בפברואר 2019. צילום מסך
עימותים בגבול עזה, הערב/צילום מסך

במסגרת העימותים ביום שישי האחרון ברצועה קצין ביחידת המסתערבים של מג"ב נפצע באורח קל מרסיס של מטען שהושלך לעברו. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון. כ-11 אלף פלסטינים לקחו חלק בהפרות הסדר בעזה בערב שבת, בכמה מוקדים שונים. על פי משרד הבריאות בעזה, בהפרות הסדר נפצעו 20 פלסטינים.

(עדכון ראשון: 21:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully