וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתקרבות לגדר והפיצוץ: תיעוד השלכת המטען ממנו נפצע קצין מג"ב

16.2.2019 / 19:00

במהלך היממה האחרונה פרסמו הפלסטינים תיעוד של המפגין רץ במהירות לעבר גדר המערכת, ומשליך את המטען ממנו נפצע קל קצין מג"ב במהלך המהומות על הגדר ביום שישי. הקצין פונה לאחר מכן לבית החולים לקבלת טיפול רפואי

צילום: פייסבוק

הפלסטינים פרסמו היום (שבת) סרטון ובו תועדה מה שלכאורה נראה כמו השלכת מטען נפץ לעבר כוחות הביטחון אתמול, שכתוצאה ממנה נפצע קל קצין מג"ב. במהלך הפגנות שהתקיימו סמוך לגדר הגבול ברצועת עזה, הצליחה קבוצת פלסטינים להתקרב אל כוח של לוחמי מג"ב ולהשליך את מטען החבלה המאולתר ממנו נפצע הקצין.

גורמים בפיקוד הדרום הסבירו הבוקר כי הפלסטינים מנצלים את העשן כתוצאה משריפת הצמיגים ומתקרבים אל גדר המערכת באזור שאסור להם לתנועה, מיידים אבנים ומייצרים אשליה של הפגנה עממית אבל אז תוך כדי מסתנן צעיר כשאוחז בבקבוק תבערה, מטען חבלה או רימון רסס מאולתר ומשליך אותו על הכוח.

לקריאה נוספת:
מלחמה בעזה, מערכה חשאית בעיראק: כך נערך צה"ל של כוכבי ל-2019
השדרן הניח כוס - והמסר עבר: כך ניסה חמאס לגייס פעילים באיו"ש
אלפים הפגינו בגבול רצועת עזה: שני פלסטינים נורו למוות

תיעוד פלסטיני: השלכת מטען לעבר כוח מג"ב בגבול הרצועה. אתר רשמי
השלכת מטען לעבר כוח מג"ב בגבול הרצועה/אתר רשמי

במקרה של כוח מג"ב שתגבר את כוחות צה"ל בשטח, הצליח הצעיר הפלסטיני להתקרב אל גדר המערכת ולהשליך את המטען. לפי הערכת המקורות מדובר בפעולה מתוכננת של מארגני ההפגנות ולכן היא תועדה.

במהלך המהומות לאורך גדר הגבול מנסים המפגינים לחבל בגדר המערכת ולהניח חפצים חשודים בשטח הישראלי. כוחות הנדסה שפועלים במרחב אוגדת עזה מאתרים את המוקדים ומנטרלים את החפצים החשודים ואת רימוני הרסס והמטענים שלרוב לא מתפוצצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully